Mercedes-Benz E klasė, (W124) 1984 - 1995
Įvertinimas
4.0
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Patikimumas 3.97% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Varikliai 3.517% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Interjero kokybė4.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Komfortas 4.40% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
- Valdymas 3.514% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Ar rekomenduoju Taip 97% Ne 3%
Kėbulai
KabrioletasKupėSedanasUniversalas
Benzinas: 2.0 - 5.0 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litro
-
Tai veinas populiariausių kada nors pagamintų Mercedes ir pats populiariausias taksi automobilis Europoje.
Galingiausia E 60 AMG versija turėjo įspūdingą 6.0 litrų V8 32V variklį su 381 AG (280 kW) galia:
Tai vienas „pirmųjų“ autoindustrijoje: jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, jis turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus, turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai (kad pagerintų matomumą atgal), turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
Nerijus
Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Mercedes-Benz E-klasė yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Ženklelis E kažkada reiškė “Einspritzung” (vokiškai – kuro įpurškimas), tačiau dabar tai reiškia tiesiog klasę. Automobilis buvo labai populiarus - vienas populiariausių kada nors pagamintų Mercedes, pasižymėjo nepriekaištinga kokybe ir patikimumu. Dėl to tai buvo pats populiariausias taksi automobilis Europoje. Mercedes-Benz siūlė gamykliškai pritaikytus automobilius taksi, policijos ar greitosios pagalbos poreikiams. Priekyje E-klasė turėjo pakoreguotą McPherson pakabą, gale – daugiasvirtę, kurią šiandien naudoja daugelis gamintojų. Šis modelis turėjo daug to meto naujovių automobilių industrijoje - jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus. Taip pat turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai kad pagerintų matomumą atgal, turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (39)
- Dinamiškas
- Ekonomiškas
- Gera garso izoliacija
- Interjero medžiagos
- Gera pakaba
- Neekonomiškas
- Prastos interjero medžiagos
- Brangus išlaikymas
- Brangus nusipirkti
- mb 300 1988m geriausias auto koki esu kada turejes, puikiai valdomas, nuostabus matomumas, galia, komfortas, isvaizda.
- Geriausias visu laiku mersas Nezinau kito tokio automobilio, kuris po 30+ metu savo vaziavimo savybemis ir komfortu prilygtu siuolaikiniam vidutines klases sedanui. Is nauju automobiliu po 30 metu jau senai bus pagamintos alaus skarbonkes, o sis mersas dar va
- w124 E300 diesel automatas 1995 metų E300 diesel (100kw, ne turbo) automatas, sedanas. Daugiau kaip 2 metus važinėjau, įspūdžiai labai geri. Kaip ir visi seni mersedesai, turi savo specifinį važiavimą - arba patiks arba ne. Variklis pakankamai galingas, tač
- MB W124 200D Rudyja ir isore, ir dugnas. Salono medziagos labai aukstos kokybes.
- MB E200 W124 Diesel 2,0l 1989 m. Automobiliu važinėju nuo 2012 metu, pasiėmiau smarkiai apgadinta, netvarking vaziuokle ir t.t. Suremantavus automobili stebina vienas dalykas, kurias detales pakeiciau tos iki dabar nesugedo. aisku pirkau brangesnes. kainos nera d
- rekomenduoju w124 3.0d 83kw vienas kokybiskiausiu ne tik mersu bet ir visu automobiliu kada nors pagamintu..
- Ne kiekvienam pasiseka 2 užgriaužė sąžinė, kad ankstesniame savo komentare per daug jau jį nuvertinau, sugadinau puikų automobilio reitingą. Visgi jei reiktų ieškoti labai talpaus, patogaus ir patikimo universalo, galinčio gerai tempti priekabą, tai vien
- ne kiekvienam pasiseka jau 5 metus važinėju 2.5D universalu, '96m gamybos. Mano užsakymu buvo parvarytas iš Vokietijos, mokėta ~20,000Lt. pirmas įspūdis pradėjus važiuoti - malonus nustebimas: tyliai, ramiai, minkštai, užtikrinai, tiesiog plaukia. Pak
- "paskutinis tikras mersas" Tai yra labai patikimas, komfortiškas automobilis.
- W124 Mercedes benz 250D 1992m. Automobilis yra tikrai labai patikimas ir palyginus ekonomiškas. Mieste bent jau maniškis sunadoja 9-10L o trasoje telpa į 5,5L kuro sąnaudos tikrai stebina. Kėbulas tai sakyčiau problema, labai rudyja: Galinės ir priekinės ar
Daugiau atsiliepimų
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Alfa Romeo 164 1987 - 1998 11
- Audi 100 1982 - 1991 38
- Audi 100 1990 - 1994 54
- Audi A6 1994 - 1997 43
- Audi S6 1994 - 1997 1
- BMW 5 klasė 1988 - 1997 50
- BMW M5 1988 - 1995 0
- Ford Scorpio 1985 - 1994 13 TOP 10
- Honda Legend 1985 - 1990 2
- Honda Legend 1990 - 1996 3
- Lancia Thema 1984 - 1994 1
- Peugeot 605 1989 - 1999 25
- Rover 800 serija 1986 - 1999 6
- Volvo 850 1991 - 1997 14
Rekomenduojami video