Mercedes-Benz CLE klasė, (C236/A236) 2023 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
KabrioletasKupė
Benzinas: 2.0 litroDyzelinas: 2.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
"Automobilis turi gerokai sportiškesnę išvaizdą nei buvę C ir E klasės kupė ir kabrioletų modeliai ir nepaisant fiktyvių sportiškų detalių mūsų manymu atrodo daug geriau nei konkurentai iš BMW ir Audi kompanijų"
Apžvalga
Mercedes-Benz CLE pakeičia E klasės kupė ir kabrioletą bei C klasės kupė ir kabrioletą taip sukurdamas naują klasę Mercedes gamoje ir stojantis į kovą su tokio paties kalibro Audi A5 ir ketvirtos serijos BMW automobiliais. Pakeičiantis E ir C klasės sportiškasias versijas, Mercedes CLE apjungia geriausias šių dviejų modelių savybes – C klasės sportiškumą su E klasės technologijomis. Kalbant apie automobilio dydį, jis iš tikrųjų yra net ilgesnis nei E klasės kupė, kurį pakeičia bei tokio pat pločio ir kiek žemesnis. Dizaino požiūriu CLE priekinė dalis labiau panaši į C klasę nei į naująjį E klasės Mercedes - čia matome ištestus priekinius žibintus atskirtus nuo radiatoriaus grotelių, keturis ryškius variklio dangčio iškilimus, iš šono matome įprastą Mercedes siluetą ir langų liniją itin panašią į senosios C klasės kupė bei dvi ryškias linijas virš ratų arkų. Gale automobilis turi panašų galinių žibintų dizainą kaip ir naujojo GLC Coupe visureigio, didžiulius chrominius bet jokios funkcijos neatliekančius išmetimo antgalius, taip pat funkcijos neturintį oro difuzorių ir nieko neventiliuojančias ventiliacijos angos. Bendrai automobilis turi gerokai sportiškesnę išvaizdą nei buvę C ir E klasės modeliai ir nepaisant fiktyvių sportiškų detalių mūsų manymu atrodo daug geriau nei konkurentai iš BMW ir Audi kompanijų. Tiesa, reikia nepamiršti ir puikaus dizaino tik kiek senstelėjusių japoniškų konkurentų – Lexus RC ir Infiniti Q60 modelių. Kadangi naujojo Mercedes ratų bazė yra 8 mm trumpesnė nei E klasės kupė, CLE interjeras yra šiek tiek mažesnis. Gale yra mažiau vietos kojoms ir galvai, o 420 litrų bagažinė yra 5 litrais mažesnė nei dviejų durų E klasėje, bet 60 litrų didesnė nei turi C klasės kupė. CLE viduje iškart pastebėsite daugybę dizaino detalių ir technologijų paimtų iš C klasės ir GLC modelių - tai 12,3 colio centrinis jutiklinis ekranas ir 11,9 colio vairuotojo ekranas su naujausia MBUX informacijos ir pramogų sistema. Ši sistema išmoksta vairuotojo įpročius ir automatiškai įjungs klimato kontrolę, pakeis aplinkos apšvietimą ir netgi nustatys priminimus tokius kaip gimtadieniai ar telefono skambučiai, atsižvelgdami į automobilio savininką. Nuo pat pristatymo CLE yra siūlomas su vienu dyzeliniu ir trimis benzininiais varikliais – visi jie yra 2,0 l darbinio tūrio agregatai su švelnia hibridine sistema bei sujungti su devynių greičių automatine pavarų dėže. Vėliau modifikacijas papildys ir įkraunamas hibridinis variantas pasiskolintas iš naujosios E klasės modelio. Kukliausia CLE 220d versija turi 197 AG galią ir 440 Nm sukimo momentą, o 100 kilometrų per valandą greitį pasiekia per 7,5 sekundės. Kukliausias CLE benzininis variklis turi 204 AG galią ir 320 Nm sukimo momentą. CLE 300 4MATIC versijos galia paauga iki 258 AG ir 400 Nm. Šios pagreitis iki 100 km/h sumažėja iki 6,2 sekundės. CLE 450 versija su dvigubu turbokompresoriumi yra daug galingesnė – turi 381 AG galią ir 500 Nm sukimo momentą, kuris leidžia šiam automobiliui 100 km/h pasiekti per neįtikėtinas 4,4 sekundės. Ir tai net ne AMG versija. Antrosios kartos ISG sistema su integruotu starteriu-generatoriumi kiekviename modelyje leidžia šiek tiek važiuoti vien elektros režimu ir suteikti papildomą 23 AG ir 200 Nm galią.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi A5 2016 - 2024 2
- Audi RS 5 2017 - dabar 1
- Audi S5 2017 - 2024 0
- BMW 4 klasė 2020 - dabar 0
- BMW M4 2021 - dabar 0
- Lexus RC 2014 - dabar 0
- Lexus RC F 2014 - dabar 0
Rekomenduojami video