Mercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabar

Mercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabar
Mercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabar
Mercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabar
Mercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabar
Mercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabar
Mercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabarMercedes-Benz C klasė, (W206) 2021 - dabar
Įvertinimas
4.0 10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 3.031% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė5.017% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Komfortas 5.018% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Valdymas 4.013% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 1.5 - 2.0 litroDyzelinas: 2.0 litroBenzinas / Elektra: 2.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puiki interjero kokybė
  • Komfortiškas ir technologiškas
  • Didelis variklių pasirinkimas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Pernelyg panašus į savo pirmtaką
  • Nepatogūs kai kurie lietimui jautrūs valdikliai
  • Neitin erdvus salonas ir bagažinė
"Bus ir C63 versija, kuri taip pat turės keturių cilindrų variklius... ir elektros motorą ir kogero dirbtinį išmetimo garsą. Taip, ši jėgainė bendrai turės apie 600 AG. Bet tai tikrai ne tas pats kas 600 AG iš V8 variklio. Mes esame įpratę AMG 43 ar AMG 63 laikyti kažkuo masyviu, galingu, rėksmingu ir tiesiog beprotišku. Panašu, kad "AMG" pavadinimas praranda prasmę – dabar tai tiesiog nedidelio darbinio tūrio hibridinis automobilis su netikru garsu. Ar nebūtų pats laikas garbingą „AMG” pavadinimą išleisti į užtarnautą pensiją ir naujai hibridinei jėgainei sugalvoti kažką naujo?"
Apžvalga

Neįtikėtina - senasis C klasės Mercedes atrodo dar nepasenęs modelis, bet gaminamas jau aštuonerius metus. Toks vykęs buvo W205 kartos prestižinio kompaktinio sektoriaus Mercedes savo populiarumu stipriai aplenkęs artimiausius konkurentus – trečios serijos BMW ir Audi A4. Dabar turime naująjį W206 modelį, kuris pasitinka su atnaujintu, tačiau ne drastiškai pakeistu dizainu. Į akis krenta gal tik priekinės radiatoriaus grotelės, kurios dabar iš viršaus į apačią platėja, kai senosios siaurėjo. Grotelių kampas taip pat pasikeitė – tapo gerokai statesnis palyginus su nuožulniu senojo modelio. Gale matome tokį patį nuožulnų suapvalintą dizainą, tačiau galiniai žibintai prarado turėtą integralumą ir tapo analogiški naudojamiems CLA ir CLS modeliuose - kupė stiliaus sedanų klasėse. Naujokas neteko ir kogero žaviausios pirmtako detalės – per šoną einančių dviejų ryškių linijų. Užtai daug naujų linijų atsirado ant variklio dangčio – gražu. Viduje mes matome lyg ir panašų stilių – blizganti centrinė konsolė, apvalios oro išpūtimo angos, sėdynių valdymo mygtukai sumontuoti durelėse lyg ir primena pirmtaką, bet ištiesų viduje automobilis suteikia visiškai kitokį pojūtį. Nebeliko masyvios prietaisų panelės, vietoje jos prieš akis matome daug erdvės ir LCD ekraną, vietoje centrinės konsolės matome dar didesnį 11,9 colių vertikalų LCD ekraną, vietoje tradicinio trijų stipinų vairo matome netradicinį berods šešių stipinų vairą. Transformacija drąsi ir teisinga – automobilio interjeras atrodo gerokai moderniau nei trečios serijos BMW arba Audi A4. Tačiau yra ir trūkumų – žemesnėse panelės ir centrinės konsolės dalyse naudojamas kietas plastikas. Tai kiek stebina. Šiame Mercedes-Benz ir pirmą kartą šiame segmente tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių montuojama centrinė saugos pagalvė, apsauganti sėdinčius priekyje žmonės nuo galimybės susidaužti galvomis avarijos atveju. Su šiuo Mercedes kaip ir su kitais galima kalbėtis ir dar daugiau - nustatymuose galite nurodyti, koks jūsų ūgis ir išmanios automobilio sistemos pačios pritaikys sėdynę jums. Automobilis turi išplėstosios realybės funkciją – naudojant navigaciją, centriniame prietaisų skydelio ekrane įjungiamas jūsų automobilio kamerų transliuojamas vaizdas, o išplėstosios realybės sistema gyvame vaizde rodyklėmis ir linijomis rodo kur reikia pasukti ar kurią eismo juostą pasirinkti. Šiame Mercedes gali būti montuojami „Digital Light“ žibintai, kurie suformuodami šviesos srautą gali perspėti vairuotoją apie kliūtis kelyje. Tarkime automobilio radarai aptikę žmogų, suformuos šviesų projekciją nurodančią kur žmogus yra. Sedano versija lyginant su pirmtaku pailgėjo 6,5 cm, universalo – 4,9 cm, ratų bazės ilgis išaugo 2,5 cm. Modelio plotis išaugo 1 cm, o aukštis sumažėjo 1 cm. Užpakaliniai ratai šiame modelyje vairuojami ir gali pasisukti 2,5 laipsnių kampu. Silpniausios benzininės versijos turi 1,5 L darbinio tūrio keturių cilindrų turbo variklius. Galingesnės benzininės versijos C300 ir C300 4Matic turi 2 L darbinio tūrio variklius. Taip pat siūlomos ir dvi dyzelinės C220 d ir C300 d versijos su 2 L darbinio tūrio varikliais. Varikliai komplektuojami su 9 laipsnių automatine pavarų dėže. Beje, naujojo C klasės Mercedes AMG C43 ir C45 versijos turės keturių cilindrų variklius. Bus ir C63 versija, kuri taip pat turės keturių cilindrų variklius... ir elektros motorą ir kogero dirbtinį išmetimo garsą. Taip, ši jėgainė bendrai turės apie 600 AG. Bet tai tikrai ne tas pats kas 600 AG iš V8 variklio. Mes esame įpratę AMG 43 ar AMG 63 laikyti kažkuo masyviu, galingu, rėksmingu ir tiesiog beprotišku. Panašu, kad "AMG" pavadinimas praranda prasmę – dabar tai tiesiog nedidelio darbinio tūrio hibridinis automobilis su netikru garsu. Ar nebūtų pats laikas garbingą „AMG” pavadinimą išleisti į užtarnautą pensiją ir naujai hibridinei jėgainei sugalvoti kažką naujo?

Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video