Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993
Įvertinimas
3.7
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Patikimumas 3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Varikliai 3.413% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Interjero kokybė3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Komfortas 3.63% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
- Valdymas 3.90% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
Sedanas
Benzinas: 1.8 - 3.2 litroDyzelinas: 2.0 - 2.5 litro
-
Privačios komandos kaip kad AMG su Mercedes 190 modeliu dalyvavo touring automobilių lenktynėse tokiose kaip DTM. Devintojo dešimtmečio pabaigoje 2.5-16 versija kovojo su tokiais priešininkais kaip BMW M3 ir Ford Sierra RS Cosworth, o 1992 metais tapo nugalėtojais DTM čempionate:
Buvo gaminamos itin retos 190 E 3.2 AMG verijos turinčios 231 AG (172 kW) galią. Buvo pagaminta vos 200 automobilių, kurie buvo labai brangūs – kainavo 155.780 DM:
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus klasikinis dizainas
- Tipiškas Mercedes patikimumas
- Aukštas komforto lygis
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas palyginus su panašaus dydžio automobiliais
- Ankštas interjeras
"Galingiausia Evolution II versija turėjo 232 AG (173 kW) galią prie dar aukštesnių 7200 aps./min. ir 245 Nm prie 5000 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo prie neįtikėtinų 7700 aps./min.!"
Apžvalga
Nepaisant to kad premium segmente Mercedes visada būdavo pirmieji, tačiau kompaktiškų automobilių srityje jie atsiliko nuo BMW kompanijos, kuri pirmąjį savo kompaktišką modelį pristatė dar 60-aisiais metais. Todėl 1982 pristatytas pirmasis Mercedes kompaktiškas automobilis buvo itin svarbus kompanijai. Naujas modelis kodiniu pavadinimu W201 turėjo daugiasvirtę galinę pakabą, vėliau naudotą E ir C klasės modeliuose, priekinius ir galinius stabilizatorius, oro pagalves, ABS stabdžius ir saugos diržų įtempėjus. Automobilis buvo itin komfortiškas, modernus, galima sukritikuoti nebent dėl mažos erdvės viduje. Kadangi Mercedes kompanija su mažiausiu savo modeliu norėjo dalyvauti ralyje, jie paprašė garsiosios Didžiosios Britanijos inžinerijos kompanijos „Cosworth“ sukurti jiems variklį. Kodėl Cosworth ne AMG? Nors AMG kompanija dirbo su Mercedes nuo 1967-ųjų, tačiau tuo metu AMG kompanija dar nepriklausė Mercedes, o Cosworth kompanija turėjo didelę praktiką kuriant sportinius variklius – jie jau buvo sukūrę Ford Sierra Cosworth, taip pat dalyvavo Formulė 1 lenktynėse. Taip gimė WAA projektas ir B grupės raliui skirtas 2,3–16 V variklis turintis 320 AG (239 kW) galią. Tuo tarpu ralio arenose pasirodė visais ratais varomas ir itin galingas turbina pripūstas „Audi Quattro“ bolidas pradėjęs skinti pergales. Mercedes įvertino situaciją ir protingai atsisakė dalyvauti B grupėje, todėl pasuko į DTM „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ seriją kur galiniais ratais varomas Mercedes puikiai tiko. Serijiniam 190 modeliui skirtas Cosworth variklis turėjo 2.3 litro darbinį tūrį, naują DOHC galvą su 16 vožtuvų, maksimali variklio galia buvo 185 AG (138 kW) prie 6200 aps./min. ir 236 Nm prie 4500 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo tik prie 7000 aps./min. Variklis savo duomenimis labai panašus į BMW M3 2.0 L versiją. Vėliau kuomet pasirodė 2.5 litro BMW M3 Sport Evolution versija, savo variklį atnaujino ir Mercedes išleisdama Evolution I ir Evolution II versijas. Evolution versijos turėjo didesnį 2.5–16 V variklį ir įspūdingą aerodinamikos paketą – plačias ratų arkas, didelį galinį spoilerį, kitokius buferius, pakabą kuri Evo II versijoje buvo dar ir reguliuojama. Aerodinamika buvo testuota vėjo tunelyje kuris parodė, kad oro pasipriešinimas siekė tik 0,29, tuo pačiu buvo padidinta prispaudimo jėga. Galingiausia Evolution II versija turėjo 232 AG (173 kW) galią prie dar aukštesnių 7200 aps./min. ir 245 Nm prie 5000 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo prie neįtikėtinų 7700 aps./min.!
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (15)
- Mercedes 190 W201 su 2 L varikliu Labai patenkintas, kad tokį nusipirkau kažkada kai dar kainos buvo mažos, dabar jau subrangę ypač variantai su dviejų litrų varikliu. Labai patinka važiuoklė, tai yra gana paprasta pakaba, kuri veikia puikiai, o remontas nebrangus
- MB 190 1.8 Benzas/Dujos 1.8 80kW Masina labai patikima.nereikalauja papildomu investiciju, isskyrus einamuosius remontus(filtrai,tepalai ir pan...) Labai minksta vaziuokle,malonu vazineti tolimesnius atstumus.vienintelis trukumas tai dideles sanaudos. mieste suva
- Mercedes Benz 190 1,8 karbiuratorius Patikimiausias ; auto. 1987 laidos. Aš ; pirkau 1997 m. - 130 spidometas rodė. 1997-2006 nuvažiuota ; 120 km be ; jokio remonto. !! Jo išlaikymas - nulis litų..
- MB 190 2 D Tuo metu visai nieko atrode.
- MB 190D 2.0d nu del remonto tai nesiskundziu. detales pigios ir kantri masina. nera labai patogus, maza pribumbasu. zodziu tikras darbinis labai kantrus traktorius. galetu but patvaresnis ir atsparesnis rudims kuzavas o visa kita labai gerai p
- MB 190 2.6 benzinas Vaziuokle be priekaistu kolkas,nors ir originaliai zemintas(sportline) nekrato,labai smagus posukiuose,tik labai zemas.Odinis salonas,automoatas.Kebulo nera nei vienos rudies.mokejau 1500 eur.reikia keisti reduktoriu,nes uzia,deze
- Mersedes ; Benz 190 2,0 karbiuratorius As vazineju tik Mercedes nuo 1990 m. Siam automobiliui nera konkurentu. Turejau 230,300(124)po to tris 190(201). Paskutinis pas mane buvo 1996-2005 metais. Per ta laika nuvaziavau 120 000 km ir NIEKO NEREMONTAVAU. Tepalu filtru ir
- mb 190 2l jei idomu per tuos metus pravaziavau 120 000 manau nemazai beto dar riedu tik ekonomisku nepasizymy 10 litru mieste 9 uzmiesty benzo
- mercedes 190 d 2.0d atsibodo laukti gedimo,mazai vietos gale
- MB 190 2.0 Super auto, nerealiai kantrus.Tarnavo zymiai ilgiau nei galima tiketis is normalaus automobilio.
Daugiau atsiliepimų
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi 80 1978 - 1986 12
- Audi 80 1986 - 1992 58
- Audi 90 1987 - 1991 10
- BMW 3 klasė 1982 - 1994 10
- BMW M3 1986 - 1991 0
- Ford Sierra 1982 - 1993 14
- Honda Accord 1989 - 1993 4
- Lancia Delta HF Integrale 1986 - 1993 0
Rekomenduojami video