Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993

Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993
Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993
Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993
Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993
Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993
Įvertinimas
3.7 4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8) Viso įvertinimų: 15
  • Patikimumas 3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Varikliai 3.413% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Interjero kokybė3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.63% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
  • Valdymas 3.90% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 1.8 - 3.2 litroDyzelinas: 2.0 - 2.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Privačios komandos kaip kad AMG su Mercedes 190 modeliu dalyvavo touring automobilių lenktynėse tokiose kaip DTM. Devintojo dešimtmečio pabaigoje 2.5-16 versija kovojo su tokiais priešininkais kaip BMW M3 ir Ford Sierra RS Cosworth, o 1992 metais tapo nugalėtojais DTM čempionate:



    Buvo gaminamos itin retos 190 E 3.2 AMG verijos turinčios 231 AG (172 kW) galią. Buvo pagaminta vos 200 automobilių, kurie buvo labai brangūs – kainavo 155.780 DM:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Patrauklus klasikinis dizainas
  • Tipiškas Mercedes patikimumas
  • Aukštas komforto lygis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Brangus išlaikymas palyginus su panašaus dydžio automobiliais
  • Ankštas interjeras
"Galingiausia Evolution II versija turėjo 232 AG (173 kW) galią prie dar aukštesnių 7200 aps./min. ir 245 Nm prie 5000 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo prie neįtikėtinų 7700 aps./min.!"
Apžvalga
Nepaisant to kad premium segmente Mercedes visada būdavo pirmieji, tačiau kompaktiškų automobilių srityje jie atsiliko nuo BMW kompanijos, kuri pirmąjį savo kompaktišką modelį pristatė dar 60-aisiais metais. Todėl 1982 pristatytas pirmasis Mercedes kompaktiškas automobilis buvo itin svarbus kompanijai. Naujas modelis kodiniu pavadinimu W201 turėjo daugiasvirtę galinę pakabą, vėliau naudotą E ir C klasės modeliuose, priekinius ir galinius stabilizatorius, oro pagalves, ABS stabdžius ir saugos diržų įtempėjus. Automobilis buvo itin komfortiškas, modernus, galima sukritikuoti nebent dėl mažos erdvės viduje. Kadangi Mercedes kompanija su mažiausiu savo modeliu norėjo dalyvauti ralyje, jie paprašė garsiosios Didžiosios Britanijos inžinerijos kompanijos „Cosworth“ sukurti jiems variklį. Kodėl Cosworth ne AMG? Nors AMG kompanija dirbo su Mercedes nuo 1967-ųjų, tačiau tuo metu AMG kompanija dar nepriklausė Mercedes, o Cosworth kompanija turėjo didelę praktiką kuriant sportinius variklius – jie jau buvo sukūrę Ford Sierra Cosworth, taip pat dalyvavo Formulė 1 lenktynėse. Taip gimė WAA projektas ir B grupės raliui skirtas 2,3–16 V variklis turintis 320 AG (239 kW) galią. Tuo tarpu ralio arenose pasirodė visais ratais varomas ir itin galingas turbina pripūstas „Audi Quattro“ bolidas pradėjęs skinti pergales. Mercedes įvertino situaciją ir protingai atsisakė dalyvauti B grupėje, todėl pasuko į DTM „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ seriją kur galiniais ratais varomas Mercedes puikiai tiko. Serijiniam 190 modeliui skirtas Cosworth variklis turėjo 2.3 litro darbinį tūrį, naują DOHC galvą su 16 vožtuvų, maksimali variklio galia buvo 185 AG (138 kW) prie 6200 aps./min. ir 236 Nm prie 4500 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo tik prie 7000 aps./min. Variklis savo duomenimis labai panašus į BMW M3 2.0 L versiją. Vėliau kuomet pasirodė 2.5 litro BMW M3 Sport Evolution versija, savo variklį atnaujino ir Mercedes išleisdama Evolution I ir Evolution II versijas. Evolution versijos turėjo didesnį 2.5–16 V variklį ir įspūdingą aerodinamikos paketą – plačias ratų arkas, didelį galinį spoilerį, kitokius buferius, pakabą kuri Evo II versijoje buvo dar ir reguliuojama. Aerodinamika buvo testuota vėjo tunelyje kuris parodė, kad oro pasipriešinimas siekė tik 0,29, tuo pačiu buvo padidinta prispaudimo jėga. Galingiausia Evolution II versija turėjo 232 AG (173 kW) galią prie dar aukštesnių 7200 aps./min. ir 245 Nm prie 5000 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo prie neįtikėtinų 7700 aps./min.!
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (15)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video