Mazda MX-30, 2020 - dabar TOP 10
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Dizainas įdomesnis nei daugelio konkurentų
- Vienas geriausiai valdomų krosoverių
- Nebloga bagažinės erdvė
TRŪKUMAI
- Mažas nuvažiuojamas atstumas
- Kiek sunkoka patekti ant galinių sėdynių
- Maža galia
"Mazda teigia, kad kiek vėliau pasirodys ir šiek tiek brangesnė MX-30 versija su papildomu rotoriniu varikliu. Jis nesuks ratų, o veiks kaip itin tylus generatorius ilgoms kelionėms. Be to rotorinio variklio privalumas tas, kad jis gali deginti praktiškai bet kokius degalus"
Apžvalga
Pastaruoju metu atsirandant vis daugiau “naujos kartos” automobilių t.y. elektromobilių pastebime gamintojų žaidimą su jų pavadinimais. Vieni gamintojai elektromobilius pristato kaip naują savo gamos liniją (pvz. Mercedes „EQ“, Volkswagen „ID“, BMW „i“), o kiti į pagalbą pasitelkia sunkiają artileriją ir savo elektromobilius pavadina žinomiausiais vardais - tarkim Ford išleidžia naują „Mustangą“ pavadinimu Ford Mustang Mach-E, kuris bus visiškai nepanašus į mums įprastą „musclecar‘ą“, o Mazda tokiam tikslui pasitelkė „MX“ pavadinimą, kuris žinoma neturės nieko bendro su nedidukais sportiškais MX kabrioletais. Elektromobilis Mazda MX-30 yra krosoveris sukurtas ant panašaus dydžio Mazda CX-30 krosoverio bazės. Kiek neįprasta, bet labai patraukli MX-30 išvaizda išsiskiria neįprastomis linijomis bei skirtingų spalvų kėbulo zonomis. Nuožulni galinė dalis sako, kad stilius, o ne praktiškumas bus stiprioji MX-30 pusė. Tai patvirtina ir nedidelės šoninės galinės durys atsidarančios priešinga judėjimui kryptimi – čia vidurinių statramsčių nėra, todėl vidinė erdvė atrodo neįprastai. Analogiškas sprendimas buvo panaudotas rotorinį variklį turėjusiame sportiniame automobilyje Mazda RX-8 taip pat ir elektriniame BMW i3. Mazda elektromobilis turi palyginti nedidelę 35,5 kWh bateriją sugeneruojančią 141 AG galią, kuri MX-30 su vienu įkrovimu leis įveikti 210 km atstumą. Tai nedidelis atstumas, tačiau to turėtų pakakti miesto salygomis, kadangi daugelis žmonių per dieną nuvažiuoja vos apie 30 km. Be to sumontuoti nedidelę bateriją yra ekologiškesnis sprendimas, nes automobiliui baigus eksploatacijos laiką teks perdirbti mažesnę bateriją, o tai yra mažesnės sąnaudos. Žinoma mažesnę bateriją teks dažniau krauti – tikėkimės nedidelis nepatogumas vardan motinos gamtos. Panašius duomenis turi ir mažasis Honda e elektromobilis, o panašaus dydžio bet gerokai brangesnis Polestar 2 turi net 78 kWh talpos akumuliatorių, kurio įkrovos pakaks net 500 km atstumui įveikti. Mazda teigia, kad kiek vėliau pasirodys ir šiek tiek brangesnė MX-30 versija su papildomu rotoriniu varikliu. Jis nesuks ratų, o veiks kaip itin tylus generatorius ilgoms kelionėms. Be to rotorinio variklio privalumas tas, kad jis gali deginti praktiškai bet kokius degalus - jį galima pritaikyti ir suskystintoms dujoms ar net vandenilio kurui. Vairavimo malonumas yra esminė visų Mazda ypatybė, ją akcentuoja ir pats gamintojas. Tad žadama, kad automobilis bus puikiai valdomas, o salone Mazda inžinieriai įtaisė elektroninę garso sistemą, imituojančią vidaus degimo variklio skleidžiamą garsą. Labai įdomus sprendimas, kuris galbūt palengvins intuityviai suprasti automobilio elgseną kelyje, o jei ir nepadės tai bus smagus įrenginys kai pasirinksite Porsche 911 arba Lamborghini Huracan skleidžiamą garsą.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi Q4 e-tron 2021 - dabar 0
- BMW i3 2013 - 2022 6 TOP 10
- Chevrolet Bolt 2017 - 2023 1
- Citroen C-Zero 2010 - 2015 0
- Citroen C4 2020 - dabar 0
- Cupra Born 2021 - dabar 0
- Fiat 600 2023 - dabar 0
- Ford Explorer EV 2023 - dabar 0
- Ford Mustang Mach-E 2020 - dabar 0
- Honda e:Ny1 2023 - dabar 0
- Honda ZR-V 2022 - dabar 0
- Hyundai Ioniq 5 2021 - dabar 0
- Hyundai Kona 2023 - dabar 0
- Jeep Avenger 2023 - dabar 0
- Kia EV3 2024 - dabar 0
- Kia Soul 2019 - dabar 0
- Mercedes-Benz EQA 2021 - dabar 0
- MG 4 EV 2022 - dabar 0
- Mitsubishi i-MiEV 2009 - 2015 0
- Nissan Ariya 2022 - dabar 0
- Nissan Leaf 2017 - dabar 2
- Opel Mokka 2020 - dabar 1
- Peugeot 2008 2019 - dabar 5 TOP 10
- Peugeot 3008 2024 - dabar 0 TOP 10
- Polestar 2 2020 - dabar 0
- Renault Megane E-Tech 2022 - dabar 1
- Renault Scenic E-Tech 2024 - dabar 0 TOP 10
- Renault Zoe 2019 - dabar 0
- Skoda Enyaq 2020 - dabar 0
- Subaru Solterra 2022 - dabar 0
- Tesla Model Y 2020 - dabar 0
- Toyota bZ4X 2022 - dabar 0
- Toyota Prius 2015 - 2022 4 TOP 10
- Volkswagen ID.3 2019 - dabar 0
- Volkswagen ID.4 2020 - dabar 0
- Volkswagen ID.5 2021 - dabar 0
- Volvo C40 2021 - dabar 0