Mazda 6, (GJ1/G) 2012 - dabar
Įvertinimas
4.0
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Patikimumas 4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Varikliai 4.46% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Interjero kokybė3.712% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Komfortas 3.85% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Valdymas 4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Ar rekomenduoju Taip 86% Ne 14%
Kėbulai
SedanasUniversalas
Benzinas: 2.0 - 2.5 litroDyzelinas: 2.2 litro


- Patrauklus dizainas
- Tylūs dyzeliniai varikliai
- Nebrangus išlaikymas

- Nekomfortiška pakaba
- Valdymo sąvybės ne pačios geriausios klasėje
- Nedidelis variklių pasirinkimas
"Šis Mazda modelis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia"
Apžvalga
Kurdami trečiosios kartos Mazda6 japonai stengėsi, kad automobilis ne tik papirktų savo išvaizda, tačiau būtų toks pat malonus vairuoti. Šis Mazda yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų sufokusuotų į ekonomiškumą, transmisijos efektyvumą bei svorio mažinimą. Automobilis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia, o puikus išorės dizainas tik prideda aštrių prieskonių neleidžiančių likti abejingam propoguojamam gamintojo skoniui. Kupė linijų Mazda 6 kėbulas puikiai suderina agresyvumą su talpumu. Ryškios ratų arkos ir žema šoninių langų linija ir papildomoje įrangoje esantys 19 colių ratlankiai suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį, o galinė dalis tiesiog viską puikiai vainikuoja. Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų, be to visi prietaisai lengvai surandami ir pasiekiami. Kelyje automobilis elgiasi preciziškai – klusniai klauso vairo, pavaros jungiasi sklandžiai, stabdžiai irgi gerai subalansuoti. Mazda 6 pasižymi gera erdve keleiviams, tačiau bagažo skyrius nėra didesnis nei turėjo pirmtakas – šįkart 486 litrai. Akivaizdu, kad sulig kiekviena karta Mazda 6 kopia vis aukščiau ir aukščiau vidutinės klasės automobilių olimpo link.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (14)
- Ekonomiškas
- Interjero medžiagos
- Gera pavarų dėžė
- Gerai valdomas
- Erdvus salonas
- Prasta garso izoliacija
-
O dabar apie Mazda6
Pirkau šią Mazda nes visų pirma buvo įdomu – automobilis japoniškas, kaina pas Mazdas gera, tai kodėl gi ne. Amžinai nevažinėsiu, tai nespės surūdyti :) Per paskutinius penkis metus spėjau pavažinėti su įvairiais automobiliais – i -
Mazda 6
Turiu si automobili jau pusantru metu, pas mane ji buvo parvaryta is suomijos 2,2 l dyzelis 110kw sedanas mechanine deze .Zodziu kadangi ji is suomijos tai nusipirkus iskart pasidariau dugno antikorozine seip.detales dar origin -
Mazda 6 su 2.0 L benzininiu varikliu ir mechanine dėže, 150 AG
Tai ne pirma mano Mazda. 2015 metais turėjau Mazda 3 (08G versija). Neturėjau jokių problemų su tuo automobiliu, liko tik malonūs prisiminimai. Tada buvo sumanęs nusiupirkti kažką galingesnio, tai turėjau Ford Mondeo Powershift tu -
2016 2.5l, JAV automatas 77000 km. Puikus sportinis sedanas jei nebijai kiek pasidaryk pats veiklos
Patarimai įsigijus: - Jei iš JAV, atlikit atstovybėje variklio valdymo bloko atnaujinimą, gali priduoti vieną kitą juntamą kW, nes iš JAV atvyksta pritaikyti žemesniam oktanui nei 95. - Durelės praleidžia daug garso, kaip skard -
Mazda 6
Auto pirktas JAV ,2018 metu modeis . Buvo pravaziaves 5000myliu . Is minusu tai be abejo tragiska garso izoliacija . Kuro sanaudos tikrai neblogos . -
Mazda 6 2014 m. 2.5l 141 kw
Automobilis sedano kėbulu iš USA. Dizaino prasme tai labai gražus automobilis, vietos salone užtenka, bagažinėje taip pat netrūksta. Nebūtų gi japonas, tačiau multimedija pasenusi kaip tokių metų mašinai. Kas labiausiai nuvylė, ta -
2018 metų Mazda6
Norėjau nusipirkti verslo klasės sedaną (prieš tai turėjau busą), su visais privalumais ir nedideliu biudžetu. Iš tikrųjų išvardinsiu visus pliusus ir minusus, ir papasakosiu kas ir kodėl. Nieko neslėpsiu. Taip pat rinkausi ir tar -
Naudota mazda 6 nuo 2014m
Turiu nesenai Mazda 6 modeli su 2,2 skyactiv technologija, bei 129 kw, universalas ir automatas. Automobilis pirktas iš mazdos atstovų, bei jau po garantinio, nes rida 100 000 km. Prieštai automobilis naudotas Vokietijoje. Jeigu -
Mazda 6 2016m TOURING 2.5 USA
Ilgai ieškojau automobilio už +- 13000e sumą, rūpėjo nebrangūs išlaikymo kaštai, patikimumas, išvaizda, benzinas, nes dyzelių jau atsikandau... pirmiausia žiūrėjau vokiškas auto, bet už tokią kainą ką galima gauti tai 5+ metų auto -
Mazda 6 2.5L 138kW JAV
Išvaizda tikrai gera, galbūt todėl ir susigundžiau, pirkau amerikoną po nedidelio daužimo į priekį. Žinoma perkant 2015 m. auto tikrai nesitiki, kad bus prastesnis nei koks VW ar AUDI 2005 m, visgi 10 m. skirtumas. Bet vis dėl to,
Daugiau atsiliepimų
Panašūs automobiliai
-
Alfa Romeo Giulia 2016 - dabar 1
-
Chevrolet Malibu 2013 - 2016 0
-
Ford Mondeo 2014 - 2022 6 TOP 10
-
Honda Accord 2008 - 2015 10
-
Hyundai i40 2009 - 2016 10
-
Kia Optima 2015 - 2020 2
-
Opel Insignia 2008 - 2017 23
-
Opel Insignia 2017 - 2022 7
-
Peugeot 508 2011 - 2018 11
-
Peugeot 508 2018 - dabar 0
-
Renault Talisman 2015 - 2022 1
-
Skoda Octavia 2012 - 2020 22
-
Skoda Octavia 2020 - dabar 12
-
Subaru Legacy 2014 - 2019 3
-
Subaru Legacy 2019 - 2025 1
-
Subaru Levorg 2014 - 2020 1
-
Subaru Levorg 2020 - dabar 0
-
Toyota Avensis 2009 - 2018 21
-
Volkswagen Passat 2015 - 2024 17
-
Volkswagen Passat 2023 - dabar 0
-
Volvo S60 2010 - 2018 13 TOP 10
-
Volvo V60 2010 - 2018 11