Lotus Evija, 2020 - dabar TOP 10

Lotus Evija, 2020 - dabarLotus Evija, 2020 - dabarLotus Evija, 2020 - dabarLotus Evija, 2020 - dabarLotus Evija, 2020 - dabar
Lotus Evija, 2020 - dabarLotus Evija, 2020 - dabarLotus Evija, 2020 - dabarLotus Evija, 2020 - dabarLotus Evija, 2020 - dabar
Lotus Evija, 2020 - dabarLotus Evija, 2020 - dabarLotus Evija, 2020 - dabarLotus Evija, 2020 - dabar
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Kiekvienas iš keturių variklių yra sumontuotas prie ratų ir turi 368 kW (500 AG) galią, o bendra galia siekia 1 470 kW (2 000 AG) bei 1700 Nm sukimo momentą"
Apžvalga
Lotus skelbia, kad tai yra galingiausias serijinis automobilis pasaulyje turintis net 2000 arklio galių. Išties šis tik elektra varomas automobilis turi tokią galią ir iki 100 km/h pagreitėja vos per 2,5 sekundės. Ir visgi... pažvelkite į šį automobilį atidžiau: puikai išlankstytas kėbulas, gražiai suderintos švelnios linijos – visa tai be galo gražu. Bet ar automobilis jums atrodo kaip pats galingiausias automobilių pasaulio karalius? Automobilių karalius turėtų raityti asfaltą, drąskyti padangas į skutelius, sproginėti iš išmetamųjų vamzdžių ir leisti įvairius grasinančius garsus. Net pavadinimas „Evia“ yra kildinamas iš hebrajiško „Eve“ reiškiančio „gyvas“. Tačiau šis automobilis atrodo veikiau kaip mobilusis telefonas, žinoma turintis greitą procesorių ir visgi telefonas... Bet automobilis yra išties gražus – tai ko Lotus kompanijai istoriškai būdavo labai sunku pasiekti. Galinė elektromobilio dalis išties pribloškianti – joje dominuoja dvi didelės angos einančios nuo šoninių durų. Nors toks aerodinaminis sprendimas ne naujiena, jis matytas dar Ferrari 488 GTB modelyje, tačiau Lotus dizaineriai šiam sprendimui suteikė maksimalų dėmesį. Evija maitinamas iš 70 kWh akumuliatoriaus, sukurto kartu su „Williams Advanced Engineering“ kompanija. Kiekvienas iš keturių variklių yra sumontuotas prie ratų ir turi 368 kW (500 AG) galią, o bendra galia siekia 1 470 kW (2 000 AG) bei 1700 Nm sukimo momentą. Automobilis „apautas“ magnio lydynio ratais, kurių skersmuo yra 20 colių priekyje ir 21 colių gale, ant kurių užmautos „Pirelli Trofeo R“ padangos, o automobilį stabdo milžiniški „AP Racing“ anglies keramikos stabdžiai. Lotus tvirtina, kad Evija gali įsibėgėti nuo 0–100 km/h per mažiau nei 3 sekundes, o nuo 0 iki 300 km/h per mažiau 9 sekundes ir įsibėgėti iki didžiausio 320 km/h greičio, kas yra išties daug elektromobiliui. Deja, nepateikiama duomenų apie elektromobilio nuvažiuojamą distanciją bei kitas detales. Visgi, kaip seniau, taip ir dabar superautomobiliai perkami ne praktiniams sumetimams. Todėl kam rūpi jei superautomobilis suvartoja 100 litrų degalų 100 km, ar superelektromobilis nuvažiuoja 100 km su vienu įkrovimu.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video