Lamborghini Huracan, 2014 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 5.2 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Automobilis naudojamas kaip policijos automobilis Italijoje:



    Taip pat vienas toks specialiai pagamintas Bolonijos oro uostui Italijoje. Anksčiau šiam tikslui buvo naudojamas Lamborghini Huracan LP 580-2, tačiau šiuo metu naudojamas Lamborghini Huracan Evo:



    Galingiausia Huracán LP 640-4 Performanté versija turi 471 kW (640 AG), 601 Nm variklį, kuris leidžia pasiekti 100 km/h greitį per vos 2,9 sekundės:



    Automobilis naudojamas žiedinėse varžybose:


    Huracan vairuoja ir Lady Ga Ga:



    Ir Deadmau5:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Pagaliau sulaukėme naujo mažojo Lamborghini – jau senstelėjusį Gallardo pakeitė automobilis pretenzingu pavadinimu Huracan. Galima drąsiai tvirtinti, kad naujoko dizainas yra tiesiog tobulai įgyvendintas Lamborghini propaguojamo dizaino stiliaus pavyzdys – visos linijos tobulai suderintos, agresyvumas spinduliuoja kiekvienoje detalėje ypač priekinėje dalyje, galinėje dalyje pačiuose šonuose sumontuoti išmetamųjų dujų vamzdžiai pabrėžia automobilio plotį. Tiesiog, nėra ką daugiau bepridurti. Prie viso to Huracan generuoja 50 procentų daugiau galios nei pirmtakas Gallardo net nenaudojant jokių didelių spoilerių. Interjero dizainas išliko ištikimas kompanijos tradicijoms – čia vyrauja trapecinės formos, aukšta centrinė konsolė. Medžiagų kokybė, dėka Audi daromos įtakos, lenkia pagrindinius konkurentus Ferrari ir McLaren. Huracan sėdynės standžios, apžvalga į priekį yra puiki, daugelis valdymo funkcijų buvo perkeltos ant vairo, o už jo esantį rodmenų ekraną galima užprogramuoti rodyti įvairiausius automobilio parametrus. Naujas „sportininkas“ turi evoliucinį 5,2 litro V10 variklį su 602 AG galia ir 560 Nm sukimo momentu. To užtenka, kad automobilis nuo 0 iki 100 km/h pagreitėtų per 3,2 sekundės. Automobilio pagreitis yra tiesiog neįtikėtinas, plius vairuotoją džiugina fantastiškas V10 variklio skambesys. Elektronikos pagalba kontroliuojama visų varomųjų ratų sistema normaliu režimu 70 % galios siunčia į galinius ratus, tačiau esant poreikiui gali perduoti ir visą galią. Vairo mechanizmas yra lengvas, tačiau tobulai preciziškas, o keraminiai stabdžiai puikiai veikia net ir ilgą laiką spaudžiant automobilį trasoje. Tačiau pavarų dėžę nustačius į automatinį režimą, o pakabą į minkščiausią režimą, Hurcan tampa pakankamai patogus automobilis - ne toks ekstremalus koks buvo Gallardo arba kaip yra daugelis tiesioginių konkurentų.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai