Infiniti QX50, 2018 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 2.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Ar naujas QX50, nedidelis, ekonomiškas ir simpatiškas krosoveris pagaliau pralauž ledus Europoje? Gamintojas teigia, kad QX50 turi naują kintamo suspaudimo laispnio jėgainę, kuri pasižymi benzino teikiama galia ir dyzelinio variklio ekonomiškumu. Ar tai gali būti tiesa? Nors kiti gamintojai, tokie kaip Mazda irgi numatę automobilius su kintamo suspaudimo laipsniu, tačiau Infiniti juos aplenkė. Žinoma, “ant popieriaus” QX50 atrodo įspūdingai: 2,0 litro benzininis variklis su turbina generuoja 268 AG galią. Pakankamą, kad pasiektų 0 – 100 km/h greitį per 6,3 sekundės ir pasiektų didžiausią 230 km/h greitį. QX50 gaminamas tiek su dvejų, tiek su keturių ratų pavarų sistema, tačiau visose jose yra pritaikytos CVT automatinės pavarų dėžės su galimybe pavaras perjungti ranka taip imituojant įprastą aštuonių greičių automatinę pavarų dėžę. Tai bus vienintelis QX50 variklis, nes nebus jokių kitų dyzelinių ar hibridinių variantų. Ištiesų nauja jėgainė yra labai įspūdinga – variklis dirba itin tolygiai, turi gerą sukimo momentą prie žemų apsukų, tačiau gali ir puikiai akseleruoti jei prireikia lenkti lėčiau važiuojantį automobilį. Esant įprastoms eismo sąlygoms variklis dirba itin darniai su CVT pavarų dėže, o vėjo ir padangų keliamas triukšmas yra gerai izoliuotas iš salono. Nedidelis krosoveris atrodo gana rafinuotas ir pateisina prestižinį įvaizdį turintį Infiniti vardą. Tačiau nieko nėra tobulo – kad ir kaip puikiai būtų suderintas variklis su pavarų dėže, visgi prie aukštų sūkių CVT “dronas” dūzgia labiau nei tikiesi gauti pagreičio. Žinoma, tikrai nėra taip blogai kaip kelių metų senumo CVT pavarų dėžėse. Visgi sunku būtų įsivaizduoti BMW ar Mercedes vyriausią inžinierių, kuris patvirtintų tokį pavarų dėžės veikimą. Be to, nors automobilio kėbulas gana stabilus posūkiuose, visgi “steer-by-wire” vairo mechanizmas kartu su nauja išmania "Propilot Assist" sistema skirta pusiau autonominiam vairavimui, suteikia nemalonų atitrūkimo nuo kelio pojūtį. Tiesa, automobilio interjeras kogero yra geriausias kokį kada nors matėme Infiniti automobilyje. Ką jau ką bet interjerus ši kompanija moka gaminti. Priekinės panelės stilius, apdailos medžiagos ir kokybė yra išties gera. Du lietimui jautrūs ekranai - žemesnis automobilio valdikliams ir viršutinis navigacija, yra gana intuityvūs ir lengvai valdomi. Taip pat salone rasite daug vietos – ne tik priekyje, bet ir gale. Infiniti teigia, kad vietos gale sėdinčių kojoms yra daugiau nei Audi Q5, BMW X3, Volvo XC60 ar Mercedes GLC modeliuose.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai