Hyundai Veloster, (JS) 2018 - 2022
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Kupė
Benzinas: 1.4 - 2.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- N versija
- Unikalaus stiliaus automobilis
- Sportiškas ir smagus vairuoti
TRŪKUMAI
- Standi pakaba
- Didelės vairuotojo durelės neitin praktiškos
- Maža bagažinė
Apžvalga
2018 metais pristatytas antrosios kartos Veloster išlaikė būdingiausius pirmtako bruožus – hečbeko stiliaus patrauklų kėbulo dizainą ir asimetrinę 2 + 1 durų konfigūraciją, kuri pasižymi tuo kad vienoje pusėje yra vienerios durys, o kitoje dvejos. Baziniuose Veloster modeliuose montuojamas atmosferinis 2,0 L keturių cilindrų variklis išvystantis 147 AG (110 kW) galią ir 179 Nm sukimo momentą. Nors tai neitin galingas variklis, tačiau gerokai galingesnis nei kuklus 1,6 L motoras, kuris buvo montuojamas į pirmos kartos modelį. Tačiau dabar galingiausia Veloster N versija turi gana solidų variklį - keturių cilindrų motorą su turbokompresoriumi išvystančiu net 275 arklio galių ir leidžiančiu automobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per įspūdingas 5,6 sekundės. Standartiškai visose Veloster versijose yra nauja saugos įranga su įspėjimu apie susidūrimą, automatiniu avariniu stabdymu, eismo juostos laikymosi sistema ir vairuotojo dėmesio stebėjimo sistema. Visi antrosios kartos Veloster dabar turi daugiasvirtę galinę pakabą kas yra gana retas atvejis tokios klasės automobiliui. Ankstesnės kartos ne turbo variklių modeliai turėjo torsioninę.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi TT 2014 - 2023 3
- BMW 2 klasės Coupe 2021 - dabar 0
- Honda Civic 2016 - 2022 13 TOP 10
- Subaru BRZ 2021 - dabar 0
- Toyota GR 86 2021 - dabar 0
Rekomenduojami video