Hyundai Santa Fe, (MX5) 2023 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Visureigis
Benzinas: 2.5 litroBenzinas / Elektra: 1.6 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
"Penktos kartos Santa Fe atrodo išties įspūdingai – pabrėžtinai plokščių ir kampuotų kėbulo formų bei idealių visureigiams būdingų proporcijų. Į akis krenta minimalistinio stiliaus priekinės dalies dizainas ala “Minecraft” ar “Roblox” - kampuotas su stačiakampiais pikseliuotais žibintais sujungtais šviesos juostele, stačiakampėmis radiatoriaus grotelėmis ir stačiakampiais netvarkingai arba kaip tik pabrėžtinai tvarkingai išdėstytais juodo plastiko intarpais"
Apžvalga
Paskutinius kelis metus Hyundai kompanija vis nustebina autopramonės pasaulį pristatydama išskirtinio ir kartu labai skirtingo dizaino automobilius, tarkim elektromobilius Ioniq 5 ir Ioniq 6. O štai šiais metais pristatytas ne mažiau iššaukiantis penktosios kartos Santa Fe visureigis stebinantis mus drąsiu ir charakteringu dizainu taip stipriai besiskiriančiu nuo savo pirmtakų. Tiesa, toks automobilio dizainas mums nepasirodė netikėtas, nes tokią tendenciją matome giminingos Kia kompanijos neseniai pasirodžiusiuose modeliuose, pvz. Kia Carnival, Kia Niro ir ypač didelio dėmesio sulaukusio kampuoto Kia EV9 elektrovisureigio. Beje, Hyundai ankstesnės kartos modelį išleido į pensiją vos po penkerių metų gamybos kas yra labai trumpas laiko tarpas. Tačiau pamačius naują Santa Fe modelį šis sprendimas atrodo visiškai logiškas – tai visiškai kitokio stilistinio ir kitokio įrangos lygio automobilis. Visureigis tapo ne tik gerokai didesnis, bet ir prabangesnis automobilis su visais premium segmento automobiliams būdingais atributais. Penktos kartos Santa Fe atrodo išties įspūdingai – pabrėžtinai plokščių ir kampuotų kėbulo formų bei idealių visureigiams būdingų proporcijų. Į akis krenta minimalistinio stiliaus priekinės dalies dizainas ala “Minecraft” ar “Roblox” - kampuotas su stačiakampiais pikseliuotais žibintais sujungtais šviesos juostele, stačiakampėmis radiatoriaus grotelėmis ir stačiakampiais netvarkingai arba kaip tik pabrėžtinai tvarkingai išdėstytais juodo plastiko intarpais. Įdomu tai, kad šie plastiko intarpai, kaip ir stačiakampiai ratų arkų apvadai yra iš blizgaus plastiko, kuris atrodo itin estetiškai ir gražiai kai automobilis yra švarus. Įdomu kaip jie atrodys praktikoje. Ratų arkų apvadai kartu su tokios pačios formos itin masyviomis ratų arkomis suteikia automobiliui tą solidumą, kurį galima pajusti tik pažvelgus į Santa Fe. Kad automobilis atrodytų dinamiškesnis, dizaineriai suprojektavo šiek tiek besileidžiančią stogo liniją, o galiniai statramsčiai yra beveik vertikalūs. Analogišką dizaino sprendimą tik nelabai sėkmingai buvo įdiegę Honda dizaineriai 2002 metų Honda Accord universalo modelyje. Panašu Hyundai dizaineriai yra visa galva pranašesni už japonų kolegas. Galinėje Santa Fe dalyje matome tokią pačią kampuotą komponuotę – čia žibintai kiek netikėtai sumontuoti ne vertikaliai kaip yra įprasta visureigiuose, bet horizontaliai ir pačioje apačioje. Žemai esantys žibintai, mažas vertikalus galinis langas kontrastuoja su didele metaline bagažinės dangčio dalimi, tačiau būtent toks ir buvo Hyundai dizainerių tikslas – pateikti sprendimus kiek neįprastus mūsų akiai. Be to, tokiu būdu gauname maksimaliai didelio dydžio bagažinės dangtį per plotį ir per aukštį. Toks plokščias automobilio kėbulas suteikia daug erdvės viduje – tai patiks tiems, kurie mėgsta stovyklauti gamtoje, tačiau nemėgsta miegoti palapinėje. Santa Fe galima įsigyti su dviem ar trimis sėdynių eilėmis, o sulenkus jas visas išskyrus pirmosios eilės, gaunamas visiškai lygus paviršius ant kurio patogiai išsimiegos bent du žmonės. Kabinoje sutinkame tą pačią tematiką - beveik vertikalūs plokšti paneliai suteikia ir daug erdvės, ir atrodo estetiškai. Gamintojas paruošė gerai suprojektuotą priekinę panelę su skaitmeniniu prietaisų skydeliu priešais vairuotoją ir 12,3 colio jutikliniu ekranu esančiu centre. Šie du sklandžiai integruoti ekranai sudaro panoraminį lenktą ekraną. Puiku ir tai, kad pagrindiniai garso sistemos ir klimato kontrolės valdikliai centrinėje konsolėje liko fiziniai ir patogiai valdomi. Automobilio interjeras atrodo itin kokybiškai pagamintas ir iš kokybiškų medžiagų - tikrai vertas premium segmento vardo. Po variklio gaubtu Hyundai sumontavo dvi hibridines pavaras – viena varoma 1,6 L, kita - 2,5 L benzininio agregato. Abu varikliai buvo perkelti iš ankstesnės kartos Santa Fe modelio.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Acura MDX 2021 - dabar 0
- Cadillac XT6 2019 - dabar 1
- Chevrolet Traverse 2018 - dabar 0
- Ford Explorer 2019 - dabar 0 TOP 10
- GMC Acadia 2024 - dabar 0
- Honda CR-V 2022 - dabar 0
- Kia EV9 2023 - dabar 0
- Kia Sorento 2020 - dabar 2
- Land Rover Range Rover Velar 2017 - dabar 1
- Lincoln Corsair 2020 - dabar 0
- Mazda CX-60 2022 - dabar 1
- Mazda CX-80 2024 - dabar 0
- Mitsubishi Outlander 2021 - dabar 0
- Nissan X-Trail 2021 - dabar 0
- Seat Tarraco 2018 - dabar 3
- Skoda Kodiaq 2024 - dabar 0
- SsangYong Rexton 2017 - dabar 0
- SsangYong Torres 2022 - dabar 0
- Subaru Forester 2024 - dabar 0
- Toyota Highlander 2019 - dabar 0
- Toyota RAV4 2019 - dabar 20 TOP 10
- Volkswagen Tiguan 2024 - dabar 0
- Volkswagen Touareg 2018 - dabar 4
Rekomenduojami video