Hyundai Santa Fe, (TM) 2018 - dabar
Įvertinimas
5.0
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Patikimumas 5.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
- Varikliai 5.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Interjero kokybė5.018% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Komfortas 5.015% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Valdymas 5.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
Visureigis
Benzinas: 2.0 - 2.4 litroDyzelinas: 2.2 litro


- Komfortiškas
- Praktiškas
- Erdvus salonas

- Brangus
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galima susodinti septynis keleivius. Ir reikia pripažinti visos sėdimos vietos yra pakankamai erdvios suaugusiems"
Apžvalga
Naujasis Santa Fe visureigis yra jau ketvirtos kartos Santa Fe. Tai gerokai solidesnis, didesnis ir pasižymintis ne tik visiškai nauju dizainu, bet ir didele interjero erdve bei pažangiomis technologijomis. Ištiesų automobilis labai nenustebino, nes jo pirmtakas buvo didžiulis žingsnis į priekį padėjęs suformuoti visai kitokį daug solidesnį Hyundai kompanijos įvaizdį. Tad šios kartos Santa Fe skirtas tiesiog išlaikyti iškovotas pozicijas ir galbūt šiek tiek jas pagerinti. Naują visureigį sunku identifikuoti kaip Hyundai kompanijos atstovą, jis veikiau panašus į vieną iš Toyota modelių. Kita vertus galbūt ši dizaino linija bus panaudota ateinantiems kompanijos modeliams. Tuo labiau, kad panašų siaurais priekiniais žibintais Hyundai jau turime – tai mažasis krosoveris Kona. Panašūs šių automobilių ir interjerai. Visgi pagrindinis Santa Fe koziris yra jo praktiškumas. Ir taip nemažas trečios kartos modelis dar labiau padidėjo ir skirtingai nuo daugybės panašių konkurentų tokių kaip Škoda Kodiaq gali susodinti septynis keleivius. Ir reikia pripažinti visos sėdimos vietos yra pakankamai erdvios suaugusiems. Galbūt tik vidurinioji sėdynių eilė yra kiek ankšta, tačiau ją galima stumdyti pirmyn ir atgal, kas išsprendžia nedidelį erdvės trūkumą. Santa Fe komplektuojamas su trimis varikliais: 2,4 litro GDI benzininiu varikliu su 185 AG (136 kW) galia, galingesniu varikliu su 2,0 litrų turbokompresoriumi su 235 AG (173 kW) galia, o dyzelinis 2,2 litro CRDi variklis turi 190 AG (140 Kw). Visi varikliai komplektuojami su nauja aštuonių greičių automatine pavarų dėže.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (1)
Panašūs automobiliai
-
Audi Q5 2017 - dabar 1
-
Cadillac XT5 2016 - dabar 0
-
Chevrolet Blazer 2018 - dabar 0
-
Chevrolet Equinox 2017 - dabar 0
-
Citroen C5 Aircross 2017 - dabar 0
-
Ford Edge 2014 - dabar 4 TOP 10
-
Ford Explorer 2019 - dabar 0 TOP 10
-
Ford Kuga 2019 - dabar 1
-
GMC Terrain 2017 - dabar 0
-
Honda CR-V 2016 - 2022 4
-
Honda CR-V 2022 - dabar 0
-
Jeep Cherokee 2013 - dabar 1
-
Jeep Grand Cherokee 2021 - dabar 0
-
Kia Sorento 2015 - 2020 1
-
Kia Sorento 2020 - dabar 1
-
Mazda CX-60 2022 - dabar 0
-
Mitsubishi Outlander 2021 - dabar 0
-
Nissan X-Trail 2013 - 2021 8
-
Nissan X-Trail 2021 - dabar 0
-
Opel Grandland X 2017 - dabar 3
-
Peugeot 5008 2017 - dabar 3
-
Renault Koleos 2016 - dabar 2
-
Seat Tarraco 2018 - dabar 3
-
Skoda Kodiaq 2016 - dabar 4
-
SsangYong Rexton 2017 - dabar 0
-
Subaru Forester 2018 - dabar 1
-
Toyota RAV4 2019 - dabar 15 TOP 10
-
Volkswagen Tiguan 2016 - dabar 5 TOP 10
-
Volvo XC60 2017 - dabar 2