Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017

Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017
Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017
Įvertinimas
3.7 8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 8
  • Patikimumas 4.811% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Varikliai 3.713% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė4.17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.84% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 88% Ne 12%
Kėbulai HečbekasUniversalas Benzinas: 1.4 - 1.6 litroDyzelinas: 1.4 - 1.6 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Patrauklus išorės dizainas
  • Erdvus kokybiškas interjeras
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Neitin smagus kelyje
  • Triukšmingas salone
"Viduje taip pat jaučiamas patobulėjimas – dabar naudojamas minkštas plastikas ir net oda"
Apžvalga
Hyundai kompanija toliau bombarduoja Europą puikiais automobiliais – šįkart naujas ir patrauklus Hyundai i30. Šio modelio išorė suprojektuota pagal naują Hyundai modelių dizaino kryptį. Panašios kėbulo linijos puošia ir didesnius i40 bei Sonata modelius. Naujoviškos priekinės grotelės, drąsios lenktos linijos, pailgi žibintai einantys sulig automobilio priekinėmis ratų arkomis - tai bruožai siejantys visus naujos kartos Hyundai modelius. i30 tapo ilgesnis, platesnis, žemesnis ir solidesnis. Bagažo skyrius tapo 10 procentų didesnis ir siekia 378 litrų talpą. Viduje taip pat jaučiamas patobulėjimas – dabar naudojamas minkštas plastikas ir net oda. Ką jau kalbėti apie išraiškingą prietaisų skydelio dizainą. Hyundai i30 turi daug prabangos aksesuarų, gerą saugumo įrangą – standartines 6 oro pagalves bei standartinę elektroninę stabilumo kontrolės sistemą. Kelyje automobilis elgiasi nuspėjamai ir komfortiškai, tik kiek per stipriai jaučiami dideli kelio nelygumai, bei garsus priekinės pakabos darbas. Tačiau vairo mechanizmas nenuvilia - i30, skirtingai nei įprasta Hyundai automobiliams, yra aštrus ir informatyvus. Taigi, automobilis akivaizdžiai taikosi į šios perpildytos klasės lyderių gretas.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (8)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video