Honda Prelude, 1992 - 1996
Įvertinimas
3.8
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Patikimumas 3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Varikliai 3.94% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Interjero kokybė3.80% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Komfortas 3.35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
- Valdymas 4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
Kupė
Benzinas: 2.0 - 2.3 litro
-
Tai buvo vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS), tik šioje kartoje ji buvo pakeista iš mechaninės į elektroninę.
Žurnalas „Car and Drive“ šios kartos Prelude išrinko tarp dešimties geriausių 1997 ir 1998 metais.
Automobilis buvo reklamuojamas legendinio F1 lenktynininko Ayrton Senna:
Pirmos kartos Honda Prelude buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Pagaliau Prelude su galingu varikliu
- Puikus kėbulo ir pribloškiantis interjero dizainas
- 4WS ir puiki sportiška pakaba
TRŪKUMAI
- Didelis svoris
- Varomas priekiniais ratais
- Po kapotu pritrūko dar dviejų cilindrų, turbinos arba dar šiek tiek cm3
"Automobilis turi puikų svorio pasiskirstymą santykiu 58% priekiui ir 42% galui ir tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą"
Apžvalga
Išskirtinio išorės ir vidaus dizaino automobilis galintis pasiūlyti ir išskirtinę dinamiką. Prelude tapo trumpesnis, platesnis ir žemesnis. Išorėje neliko išlendančių priekinių žibintų, užpakalinė dalis buvo suapvalinta ir gan aukštai pakelta. Stiklinis stoglangis pakeistas metaliniu ir šįkart jis nesulenda į kėbulą, o išlenda į lauką taip atlikdamas ir spoilerio funkciją, ko pasekoje sumažėjo oro keliamas triukšmas. Pakaboje naudojama garsioji Honda dviejų skersinių svirčių sistema puikiai tinkanti sportiškam važiavimui. Viduje – įspūdingas prietaisų skydelis tolygiai einantis per visą automobilio plotį ir turintis elektroninius prietaisų indikatorius skydelio centre. Automobilis turi svorio pasiskirstymą santykiu 58% priekiui ir 42% galui. Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS), tik šioje kartoje ji pakeista į elektroninę. Galingiausia versija turi atmosferinį aukštų sūkių 2.2 L DOHC VTEC H22a1 variklį su įspūdinga 190 AG (143 kW) prie 6800 rpm galia. Ketvirtos kartos Prelude dalijasi kai kuriais pakabos komponentais su penktos (1994-97 metų) kartos Honda Accord. Prelude savo populiarumu nusileido dinamiškesniems nors paprastesniems Civic ir Integra modeliams, o labiau prabangūs NSX ir vėliau pasirodęs S2000 vėlgi lenkė Prelude savo galia. Tačiau Prelude išsiskiria puikiu kompromisu derinančiu stilių, puikią kokybę ir dinamiką. Šis modelis yra itin populiarus tarp Honda gerbėjų mėgstančių perdarinėti ir tobulinti savo automobilį. Prelude yra puikiai surinktas, kokybiškas, pakankamai ekonomiškas, greitas, itin smagus vairuoti ir toks patikimas, kad net ir po dešimtmečio kito jis puikiai važiuoja. Trūkumai yra vos keli - erdvės trūkumas ant galinių mini sėdynių ir nedidelis bagažo skyrius.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (16)
- buves fanas super
- HONDA Prelude Labai geras automobilis, patikimas ir saugus. Grazus salonas ir patraukli issore. Variklis kaip bite jokiu problemu nera.
- Istvermingas automobilis Tai automobilis tinkamai priziurimas, kuris gali vaziuoti metumetus. Aisku ir jis ne be trukumu. Pirmiausia jis rudija – ypac galines arkos, slenksciai, yra rudziuir ant dureliu, nors jos berods nebuvo pazeistos. Visgi rudys nesid
- Honda fanas Automobilis veratas demesio. Jaunatviškas iskirtinio dizaino, net po 15 metu nuo gamybos pradzios neatrodo senas. Aisku automobilis tik dviems, bet esant reikalui galiam ir 4 sutalpinti. Vienintele sio automobilio beda yra galin
- Geras sportinis automobilis Labai gerai suprojektuotas automobilis: rimta sportine pakaba, labai gerai laiko kelia, nes visi 4 ratai nepriklausomi. Posukiuose galima ivaziuoti tikrai dideliu greiciu. Kaip priekiniais ratais varomam automobiliui tailabai geai
- Vilmis manau pats geriausias motoriukas shitam modeliuj kurie nenori daug investiciju, na kebulo detales brangokos, tachiau variklis 2.0l 500 lt dezhe 150 lt, centai palyginus su 2.2vtech aishku traukos net nelyginu:) 2.3l varikliai laba
- Puikus, sportiskas ir patikimas automobilis! Pries kone 6 metus pirkau Honda Prelude 94m. su 2 litru varikliu. Norejau sportisko automobilio, bet kad butu tikrai patikimas. Nesinorejo remontuoti jo kas 2 menesiai kaip kai kuriu liaudyje gerai zinomu masinu. Pasirinkau 2 litr
- Honda Prelude 2,0 Labai puna galines arkos, reikia gerai priziuret, pakeitus dalis (nusipirkus ne pigiausias) apie jas galima pamirst. 98 kW per mazai 1200 kg. Reiktu imti su 2,2 varikliu. Ryja vis vien tiek pat.
- Honda Prelude 2.0 Sohc 98kw Labai stabiliai laikosi ant kelio. 2.0 per silpnas variklis. Geriau rinktis 2.0 vtec. Vartoja tiek pat kuro, o vaziuoja gerokai geriau. Ligos: priekiniai stabdziu diskai ir RUDYS.
- Prelude Viskas butu puiku, apart kad reikejo pirkti su 2.2 varikliu.
Daugiau atsiliepimų
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi Coupe 1992 - 1996 6
- Audi S2 1991 - 1995 0
- Fiat Coupe 1993 - 2001 2
- Ford Probe 1992 - 1998 16
- Mazda MX-6 1991 - 1997 3
- Mitsubishi Eclipse 1995 - 1999 3
- Nissan 200 SX 1993 - 2000 2
- Opel Calibra 1990 - 1998 16
- Toyota Celica 1994 - 1999 9
- Volkswagen Corrado 1987 - 1995 4
Rekomenduojami video