Honda Prelude, 1992 - 1996

Įvertinimas
3.8 2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8) Viso įvertinimų: 16
  • Patikimumas 3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Varikliai 3.94% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė3.80% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
  • Valdymas 4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Kupė Benzinas: 2.0 - 2.3 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Tai buvo vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS), tik šioje kartoje ji buvo pakeista iš mechaninės į elektroninę.

    Žurnalas „Car and Drive“ šios kartos Prelude išrinko tarp dešimties geriausių 1997 ir 1998 metais.

    Automobilis buvo reklamuojamas legendinio F1 lenktynininko Ayrton Senna:


    Pirmos kartos Honda Prelude buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Pagaliau Prelude su galingu varikliu
  • Puikus kėbulo ir pribloškiantis interjero dizainas
  • 4WS ir puiki sportiška pakaba
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Didelis svoris
  • Varomas priekiniais ratais
  • Po kapotu pritrūko dar dviejų cilindrų, turbinos arba dar šiek tiek cm3
"Automobilis turi puikų svorio pasiskirstymą santykiu 58% priekiui ir 42% galui ir tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą"
Apžvalga
Išskirtinio išorės ir vidaus dizaino automobilis galintis pasiūlyti ir išskirtinę dinamiką. Prelude tapo trumpesnis, platesnis ir žemesnis. Išorėje neliko išlendančių priekinių žibintų, užpakalinė dalis buvo suapvalinta ir gan aukštai pakelta. Stiklinis stoglangis pakeistas metaliniu ir šįkart jis nesulenda į kėbulą, o išlenda į lauką taip atlikdamas ir spoilerio funkciją, ko pasekoje sumažėjo oro keliamas triukšmas. Pakaboje naudojama garsioji Honda dviejų skersinių svirčių sistema puikiai tinkanti sportiškam važiavimui. Viduje – įspūdingas prietaisų skydelis tolygiai einantis per visą automobilio plotį ir turintis elektroninius prietaisų indikatorius skydelio centre. Automobilis turi svorio pasiskirstymą santykiu 58% priekiui ir 42% galui. Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS), tik šioje kartoje ji pakeista į elektroninę. Galingiausia versija turi atmosferinį aukštų sūkių 2.2 L DOHC VTEC H22a1 variklį su įspūdinga 190 AG (143 kW) prie 6800 rpm galia. Ketvirtos kartos Prelude dalijasi kai kuriais pakabos komponentais su penktos (1994-97 metų) kartos Honda Accord. Prelude savo populiarumu nusileido dinamiškesniems nors paprastesniems Civic ir Integra modeliams, o labiau prabangūs NSX ir vėliau pasirodęs S2000 vėlgi lenkė Prelude savo galia. Tačiau Prelude išsiskiria puikiu kompromisu derinančiu stilių, puikią kokybę ir dinamiką. Šis modelis yra itin populiarus tarp Honda gerbėjų mėgstančių perdarinėti ir tobulinti savo automobilį. Prelude yra puikiai surinktas, kokybiškas, pakankamai ekonomiškas, greitas, itin smagus vairuoti ir toks patikimas, kad net ir po dešimtmečio kito jis puikiai važiuoja. Trūkumai yra vos keli - erdvės trūkumas ant galinių mini sėdynių ir nedidelis bagažo skyrius.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (16)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video