Ford Scorpio, 1994 - 1998

Įvertinimas
4.1 1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 8
  • Patikimumas 3.63% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Varikliai 4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė4.58% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Komfortas TOP 105.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Valdymas 4.22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 2.0 - 2.9 litroDyzelinas: 2.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Antros kartos Ford Scorpio buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir jo pirmtakas ir su tais pačiais varikliais. Daugiau nebebuvo gaminama versija su hečbeko kėbulu. Naujas modelis turėjo nemažai patobulinimų pakaboje, bei valdymo srityje, taip pat visiškai naują išorės ir vidaus dizainą. Būtent dėl dizaino šis automobilis yra labiausiai žinomas. Tuo metu Scorpio buvo itin radikalus ir sunkiai suprantamas. Apvalios, pūstos formos buvo itin madingos, tačiau Ford dizaineriai akivaizdžiai perlenkė lazdą – priekiniai beveik apvalūs žibintai visiškai nederėjo su pailgais per visą plotį einančiais galiniais žibintais įtaisytais iškarto virš galinio bamperio. Automobilio priekis ir galas vizualiai atrodė per sunkūs ir visiškai neaišku ko buvo siekta – ar didelių gabaritų prestižinio automobilio, ar švelnių formų šeimyninio automobilio įvaizdžio. Ford taip niekada ir nepaviešino šio automobilio dizainerio vardo, be to buvo teigiama, kad Scorpio pardavimai viršijo lūkesčius. Kaip ten bebūtų, automobilis kultiniu netapo, o tai, kad po 4 metų jo gamyba buvo nutraukta tik patvirtina jog automobilis nebuvo vykęs. Kita vertus, 1998 metais buvo jaučiamos naujos automobilių poreikių tendencijos – pirkėjai ėmė vis daugiau dėmesio kreipti į vienatūrius ir vis mažiau į prestižinės klasės atstovus. Tai buvo tie laikai kai nuo konvejerio nuriedėjo ir nebuvo pakeisti tokie modeliai kaip Opel Omega, Honda Legend, Rover 800, Citroen XM ir kiti. Tiesa, vėliau kai kurie iš šių modelių susilaukė pamainų, tačiau Ford kompanija Europoje taip ir nepristatė modelio, kuris būtų orientuotas į premium segmentą.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (8)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video