Ford Fiesta, (BE13) 1989 - 1997

Įvertinimas
3.8 3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6) Viso įvertinimų: 5
  • Patikimumas 3.810% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 3.81% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Interjero kokybė3.212% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Komfortas 3.210% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)
  • Valdymas 4.08% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.0 - 1.8 litroDyzelinas: 1.7 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas, įskaitant sportiškas versijas
  • Itin praktiškas
  • Gerai valdomas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Ford įvaizdis nesiekė VW lygio, tai mažino automobilio vertę
  • Kėbulo korozija
Apžvalga
Trečios kartos Ford Fiesta buvo pirmoji su 5 durų hečbeko versija – tai buvo viena iš sėkmės Europos rinkoje priežasčių. Automobilio dizainas buvo tipiškas tų laikų Ford su dideliais priekiniais žibintais, dideliais posūkių žibintais ir elegantiškais lašo formos žibintais gale. Automobilis buvo panašus į didesniuosius brolius – Ford Escort, Sierra ir net į didijį Ford Scorpio. Viduje automobilis buvo paprastas ir funkcionalus – apvalainų formų stilius dar nebuvo išpopuliarėjęs, tad dizaine dominavo griežtos ir funkcionalios formos. Fiesta buvo galima užsisakyti su stoglangiu, kasečių grotuvu, oro kondicionieriumi ir elektriniais langais. Ford siūlė ekonomiškus variklius - eilę benzininių agregatų ir vieną dyzelinį. Visi jie buvo sujungti su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže. Kas įdomu, kad Ford kompanija net ir tokiame mažame automobilyje diegė sportiškas versijas. 1989 metais buvo išleista „XR2i“ versija su aštuonių vožtuvų CVH varikliu, kurio galia buvo 104 AG (76 kW). Fiesta RS Turbo versija buvo pristatyta 1990 metais ir gaminta iki 1992 metų. „RS Turbo“variklis turėjo tokį patį 1.6 L darbinį tūrį kaip ir „XR2i“, tačiau mažesnį suspaudimo laipsnį ir žinoma turbiną tik kiek mažesnę nei Ford Escort RS Turbo modelyje. Kaip ir Ford Escort modelyje, Fiesta turėjo sumontuotą tarpinį aušintuvą, o galia siekė 133 AG esant 5500 aps./min., sukimo momentas buvo 183 Nm esant 2400 aps./min. Vėliau šias abi sportiškas Fiesta versijas pakeitė Fiesta RS1800 versija su atmosferiniu 1,8 litro „Zetec“ varikliu, kurio maksimali galia siekė 130 AG.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (5)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video