Ford Escort, 1990 - 1997
Įvertinimas
3.3
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Patikimumas 3.49% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Varikliai 3.212% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Interjero kokybė3.115% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Komfortas 3.15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)
- Valdymas 4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
HečbekasKabrioletasSedanasUniversalas
Benzinas: 1.3 - 2.0 litroDyzelinas: 1.8 litro
-
Ford Escort RS Cosworth versija:
Ford Escort Cosworth modelis 1993–1996 metų laikotarpyje laimėjo aštuonis etapus A grupės klasifikacijoje ir dar du laimėjo WRC klasifikacijoje 1997–1998 metais. Už pasaulio čempionato ribų Escort Cosworth sekėsi dar geriau – jis nugalėjo daugybėje įvairių šalių nacionalinių ralio čempionatų:
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas
- Ford Escort RS Cosworth
- Tiems laikams modernus dizainas
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Patikimumu neprilygo vokiškiems konkurentams
- Kėbulas linkęs į koroziją
"Ford Escort Cosworth pasiekdavo maksimalų 232 km/h greitį arba 237 km/h greitį be galinio sparno, nuo 0–100 km/h spurtuodavo per 5,7 sekundės. Tai buvo Audi Quattro, BMW M3, Nissan 300ZX ir Toyota Supra teritorija, o kitus „karštus hečbekus“ tokius kaip Volkswagen Golf GTI, Ford modelis lenkė šviesmečiais. "
Apžvalga
Naujos kartos Ford Escort stilistiškai buvo didelis žingsnis į priekį – automobilio dizainas daugiau nebebuvo senoviškai kampuotas. Nors priekiniai žibintai ir nedidelės radiatoriaus grotelės dar dvelkė praeitimi, tačiau apvalainos automobilio formos, pūsti buferiai, ryški linija einanti per automobilio šonus atrodė itin moderniai. Automobilis atrodė išties geriau nei trečios kartos Volkswagen Golf. Tai buvo laikas kai Ford pakeitė savo automobilių gamos stilistiką, kuri vėliau labai sėkmingai buvo įgyvendinta Ford Mondeo, Galaxy modeliuose ir neitin sėkmingai Scorpio modeliuose. Viduje Ford Escort nebuvo itin erdvus – priekyje vietos pakako net ir aukštesniems keleiviams, tačiau galinės sėdynės erdve nepasižymėjo. Tačiau Ford Escort galėjo pasigirti plačia variklių gama, pradedant silpnu tačiau ekonomišku 60 AG varikliu ir baigiant sportiška 2.0i versija su 150 AG galia. Buvo gaminama ypatinga tikrai puiki Ford Escort RS Cosworth versija – tai homologacinė versija sukurta tam, kad galėtų patekti į A grupės pasaulio ralio čempionatą, kuriame Escort varžėsi 1993–1998 metais. Kaip žinia, Ford turi gilias sporto tradicijas, o ralio arenose kompanijos garbę dar nuo septyniasdešimtųjų metų gynė Ford Escort modelis. Ir nors kurį laiką Escort buvo pasitraukęs iš ralio trasų (jo vietą buvo perėmusi didesnė Ford Sierra), tačiau su šios kartos modeliu Ford nusprendė grįžti į ralio arenas. RS Cosworth versija lengvai atpažįstama iš platesnių sparnų ir didelio „banginio uodegos“ galinio spoilerio. Automobilis galima sakyti buvo Ford Sierra Cosworth versija tik Escort kėbule. Kompaktiškas Escort turėjo ne tik sutalpinti Sierra variklį, pavarų dėžę ir važiuoklę, bet ir buvo pritaikytas iš tik priekiniais ratais varomo automobilio į visais ratais varomo automobilio versiją, kuomet buvo pradėta montuoti nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara su 34%/66% galios pasiskirstymu tarp priekinės ir galinės ašies. Po variklio dangčiu slėpėsi „Cosworth YBT“ lengvai tiuninguojamas keturių cilindrų 2,0 L (1993 cm3) variklis su didžiuliu turbokompresoriumi. Standartiškai šis variklis išspausdavo 227 AG (167 kW) galią esant 6250 aps./min. ir 304 Nm sukimo momentą esant 3500 aps./min. Automobilis pasiekdavo maksimalų 232 km/h greitį arba 237 km/h greitį be galinio sparno, nuo 0–100 km/h spurtuodavo per 5,7 sekundės. Tai buvo Audi Quattro, BMW M3, Nissan 300ZX ir Toyota Supra teritorija, o kitus „karštus hečbekus“ tokius kaip Volkswagen Golf GTI, Ford modelis lenkė šviesmečiais. Tiuningo kompanijos su šiuo varikliu pasiekdavo daugiau nei 1000 AG galią - tai buvo savotiškas Nissan GT-R analogas Europos rinkoje. Ford Escort Cosworth buvo sukurtas tam, kad laimėtų WRC pasaulio ralio čempionatą ir nors šio tikslo nepasiekė, tačiau 1993–1996 metų laikotarpyje laimėjo aštuonis etapus A grupės klasifikacijoje ir dar du laimėjo WRC klasifikacijoje 1997–1998 metais. Už pasaulio čempionato ribų Escort Cosworth sekėsi dar geriau – jis nugalėjo daugybėje įvairių šalių nacionalinių ralio čempionatų. Escort Cosworth buvo išties sėkmingas ralio automobilis nutiesęs kelią vėliau ralio trasas užvaldžiusiam Ford Focus WRC modeliui.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (21)
- Ford escort 18d pirkit geriau golfa ar kita maza masina bet ne eskorta.jie pigus bet niekm tike
- Ford Escort Ghia 1.8 16v Dohc Kaip ir visi Escort markės automobiliai,šis rūdijo,bet slenksčius pavirinau ir buvo gerai,arkos buvo visiškai sveikos ir šiaip nesimatė daug rūdžių,traukė labai gerai 77kw,smagiai vaziuodavo,bet kietai. Šiaip labai geras,palygin
- Ford Escort 1.6 77kW 1.6 77kW Patogus, bet garsiai dirbantis ir neekonomiškas automobilis.
- escort 1.6 Kieta , Neekonomiska auto , netalpi , traukos nera , vnz vargas.
- Ford Escort Cabrio 1.8i 16v DOHC Linskma mašina, dažniau tenka krapštytis garaže, nei plaut ar siurbt, detalės ne tokios jau pigios ir ne visas jas galima taip paprastai rast, stogas plyšęs standartinėse vietose. Apskritai nepatarčiau pirkt tokių metų mašinos, yp
- Ford Escort 1.8D Na sedynes labai patogios ilgoje kelioneje, o siaip tik tiek kad ekonomiskas, nors kaina kyla del islaikymo ir prieziuros, tad jei norit rupesciu pirkit toki forduka, tikrai galiu pasakyti yra baisu kai vaziuoji ir pusiaukeleje me
- Escort 1.3mono Normalus automobilis, vaziuoja normaliai, gan patogus. Ner vairo stiprintuvo. Universalo kebulas gan talpus, galma prie ezero miegoti dviems. Kuro sanaudos didokos tokei masiai.
- Ford Escort Chia 1.6i galios jai kaip ir pakako sociai dejau i vietas bmw 3.18 ir calibras ir civikus ir t.t. gal toks buvo man ir pasitaikes kazkiek modifikuotas bet nesimate plika akim. remontas centus kainuodavo, ir gan ekonomiska, uz golfa zymiai m
- MK5 1.4 Nusipirkau palyginti gera, nesurudijusi, po puse metu pradejo nebeatsidaryneti bagazines dangtis, dureles galines, pakaba barsket pradejo, laidai akumo visiskai pyyp... puna juodai, plastmases pigios, barskalas.
- Ford Escort 1.4 krbiuratorius 1,4 karbiuratorius Kadangi buvo mano pirmoji mašina, tai pirkdamas nežinojau į ką atkreipti dėmesio. Išvaizda visai nieko buvo, bet dugnas visas išpuves, tiesiog skyles. Po to visas variklis apsitepalave buvo, Laidu laideliu milijonai, matyt kazkas
Daugiau atsiliepimų
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Alfa Romeo 33 1990 - 1995 1
- Fiat Tempra 1990 - 2000 2
- Fiat Tipo 1988 - 1995 5
- Honda Civic 1992 - 1996 48
- Lancia Delta 1993 - 1999 0
- Mazda 323 1994 - 1998 6
- Mazda 323F 1994 - 1998 30
- Mitsubishi Colt 1992 - 1996 15
- Nissan Sunny 1990 - 1995 11
- Opel Astra 1991 - 1998 16
- Toyota Corolla 1991 - 1997 12
- Volkswagen Golf 1991 - 1997 83
- Volkswagen Vento 1992 - 1998 15
Rekomenduojami video