Ferrari SF90 Stradale, 2019 - dabar TOP 10

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas / Elektra: 4.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Kadangi automobilis gali būti varomas vien elektros variklių pagalba, todėl SF90 Stradale yra pirmasis Ferrari, kuris gali būti varomas vien priekiniais ratais. Elektros varikliai taip pat veikia kaip atbulinės eigos pavara, nes pagrindinė aštuonių greičių dvigubos sankabos transmisija neturi atbulinės eigos pavaros"
Apžvalga
Pažvelgus į šį Ferrari kyla klausimas – kam jis skirtas ir kuo jis skiriasi nuo kitų Ferrari? Iš pirmo žvilgsnio jis panašus į lengvą sportišką Ferrari su gale sumontuotu V8 varikliu, visai kaip F8 Tributo modelis. Tad kam kompanijai reikalingas dar vienas toks modelis? Pirmiausiai automobilio pavadinimas. Pavadinimo dalis “SF90” yra tokia pati kaip 2019 metų sezono Formulės-1 bolido kodinis pavadinimas, kuris savo ruožtu mini kompanijos lenktynių komandos „Scuderia Ferrari“ 90-asias metines. Jau beveik šimtas metų... Na, o „Stradale“ žinoma reiškia kelią. Tad tai turėtų būti F1 bolidas skirtas keliams? Keletą panašumų su F1 bolidais šis automobilis turi. Visų pirma tai hibridinis automobilis, turintis 7,9 kWh ličio jonų akumuliatorių, kuris gali būti įkraunamas iš tinklo, taip pat energiją regeneruoja stabdymo metu. Šios baterijos pakanka automobiliui nuvažiuoti 26 km atstumą vien elektriniu režimu. Du elektros varikliai varo priekinius ratus (po vieną kiekvienam ratui) ir suteikia vektorinį galios paskirstymą. Kadangi automobilis gali būti varomas vien elektros variklių pagalba, todėl SF90 Stradale yra pirmasis Ferrari, kuris gali būti varomas vien priekiniais ratais. Elektros varikliai taip pat veikia kaip atbulinės eigos pavara, nes pagrindinė aštuonių greičių dvigubos sankabos transmisija neturi atbulinės eigos pavaros. Nors automobilis turi „vos“ aštuonių cilindrų ir keturių litrų darbinio turio variklį, tačiau šis su dviem turbokompresoriais išvysto įspūdingą 780 AG (574 kW) galią prie 7500 aps/min. O kartu su visais trimis elektros varikliais (trečias yra tarp variklio ir pavarų dėžės), kurie prideda 220 AG, SF90 Stradale turi bendrą 1000 AG (735 kW) galią ir 800 Nm sukimo momentą. Ir tai yra vienas galingiausias visų laikų Ferrari, galingesnis net už 6.3 litrų V12 variklį ir taip pat hibridinę jėgainę turintį Ferrari LaFerrari superautomobilį. Tai greičiausias Ferrari Fiorino testavimo trasą apvažiavęs kompanijos automobilis. Šis nepaprastas automobilis iki 100 km/h pagreitėja vos per 2,5 sekundės ir tai yra vienas iš kelių tokių automobilių pasaulyje. Tačiau SF90 Stradale turi ir savų trūkumų: šis hibridinis automobilis sveria net 1600 kg. Kaip geras visureigis. O tai yra net 300 kg daugiau nei V12 variklį turintis Ferrari LaFerrari ir net 400 kg daugiau nei tarkim McLaren Senna. Taigi, šis automobilis kad ir koks greitas trasoje, visgi labiau skirtas keliams kaip kad ir sako jo pavadinimas.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video