Ferrari F8 Tributo, 2019 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
KabrioletasKupė
Benzinas: 3.9 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
"Nors variklio garsą kiek pritildo turbinos, tačiau Ferrari pasistengė, kad garsas per specialų rezonatorių būtų perduotas į saloną, tad šaunu kad variklio garsas išliko natūralus, sukuriamas ne per garsiakalbius"
Apžvalga
Rodos dar visai nedaug praėjo kai pasauliui buvo pristatytas 488 GTB modelis su tradiciškai centre sumontuotu V8 varikliu ir štai turime naujajį šio segmento atstovą Ferrari F8 Tributo. Iš išorės mažasis Ferrari nuo savo pirmtako skiriasi nedaug. Tiesą sakant nedaug skiriasi ir nuo dar anksčiau gaminto šio segmento atstovo Ferrari 458 Italia. Visi šie automobiliai turi aštrius pailgos formos priekinius žibintus (ši savybė F8 Tributo modeliu leidžia papildomai paimti oro srautą į angas virš priekinių žibintų), labai sportišką, skulptūriškom linijom išmargintą kėbulą su didelėmis oro paėmimo angomis tiek priekiniame bamperyje, tiek galiniuose sparnuose. F8 Tributo nuo savo pirmtakų išsiskiria tik galine dalimi su keturiais apvaliais žibintais – kiek primiršta detalė, tačiau labai dažnai naudota praeityje gamintiems Ferrari. Galima būtų apkaltinti Ferrari dizainerius fantazijos trūkumu, visgi reikia pripažinti, kad visi šie modeliai turėjo itin vykusį, dinamišką, patrauklų dizainą ir kažko iš esmės keisti nėra būtinybės. F8 Tributo lyginant su 488 GTB palengvėjo 40 kg, tapo aerodinamiškesnis 10%. Patobulėjimas lyg ir ne milžiniškas, tačiau nepamirškime, kad ir seniau gaminti Ferrari buvo arti tobulybės. Iš pirmtako Ferrari 488 Pista paimtas 3,9 litro darbinio tūrio V8 variklis su dviem turbinomis išvysto 710 AG galią ir 770 Nm sukimo momentą. Tai itin solidi galia šiam nedideliam Ferrari, tad 100 km/val. automobilis pasiekia per 2,9 sek. (0,1 sek. greičiau, nei 488 GTB), iki 200 km/val. jis įsibėgėja per 7,8 sek. ( 0,5 sek. greičiau nei 488 GTB). Maksimalus greitis padidėjo 10 km/val. - iki 340 km/val. Nors variklio garsą kiek pritildo turbinos, tačiau Ferrari pasistengė, kad garsas per specialų rezonatorių būtų perduotas į saloną, tad šaunu kad variklio garsas išliko natūralus, sukuriamas ne per garsiakalbius. Automobilis taip pat leidžia saugiau mėgautis galia posūkiuose, kurią kontroliuoja elektroninės sistemos. Viduje F8 Tributo yra tipiškas Ferrari - čia nematome beveik jokių naujovių lygininat su pirmtaku. Ir tai kiek nuvilia, susidaro įspūdis, kad šioje srityje Ferrari dizaineriai išties pritūko idėjų.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Aston Martin V8 Vantage 2018 - dabar 0
- Audi R8 2015 - 2024 0
- Ford GT 2016 - 2022 0
- Honda NSX 2016 - 2022 0
- Lamborghini Huracan 2014 - 2023 0
- Maserati MC20 2020 - dabar 0
- McLaren 750S 2023 - dabar 0
- McLaren 765LT 2020 - dabar 0 TOP 10
- Mercedes-Benz AMG GT 2014 - 2021 0
- Nissan GT-R 2008 - dabar 0
- Porsche 911 2019 - dabar 1
- Porsche 911 GT3 2021 - dabar 0
- Porsche 911 GT3 RS 2022 - dabar 0
Rekomenduojami video