Citroen ë-C3, 2024 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Nerijus
Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Nors Citroen automobilių gamintojas jau turi rinkoje keletą elektrinių versijų, tačiau iki šiol neturėjo nei vieno atstovo pačiame aktyviausiame - mažų krosoverių segmente. Naujasis Citroen e-C3 gaminamas ant Stellantis „Smart Car“ platformos, kuri taip pat gali turėti sumontuotą vidaus degimo variklį, kadangi akumuliatorių blokas sumontuotas po galinėmis sėdynėmis. Šis modelis yra pirmasis serijinis Citroen modelis su naujuoju kompanijos logotipu. Tiesa naujas logotipas išties yra senojo logotipo adaptacija. Toks logotipas jau buvo naudotas 1919–1932 metais ir kiek vėliau 1935–1959 metais kuomet tapo chrominis ir pateiktas juodame fone, kad būtų aiškiau matomas. Automobilio dizainas yra akivaizdžiai kampuotesnis nei pirmtako - beveik plokščioje priekinėje dalyje Citroen sumontavo įmantrios formos priekinius žibintus su keliais LED blokais, kurie sukuria 3D efektą. Priekiniame bamperyje Citroen padarė keletą oro angų, kurios nebūtinai turi funkciją, tačiau leidžia “paslėpti” gana aukštą ir kampuotą automobilio priekį. Iš profilio B segmento krosoveris savo kampuotumu bando pabrėžti visureigio prigimtį, kurią Citroen itin stipriai akcentuoja, nors visi suprantame, kad tai tiesiog hečbekas su aukštesne provėža. Gale e-C3 turi žibintų rinkinį, kuris atkartoja priekinių žibintų dizainą tik su raudonais šviesos diodais. Galiausiai juodo plastiko galinis buferis lyg ir sako, kad parkuojant automobilį jis atlaikys neidelius smūgius, kurie Europos miestuose yra paprasčiausiai neišvengiami. Dėl aukšto kėbulo automobilio vidus yra erdvus, ypač priekiniams keleiviams. Prietaisų skydelis atrodo itin praktiškas – toks labiau lentyna daiktams nei prietaisų skydelis. Prietaisų rodmenys pateikiami taip kaip įprasta prancūzų gamintojams – toli nuo vairuotojo, priekinio stiklo apačioje. Taip pat matome 10,25 colių jutiklinį ekraną esantį skydelio viduryje. Įdomu tai, kad skydelį galima slankioti į šonus. Plokščios sėdynės yra sukurtos labiau komfortui ir turi gan nedidelį šoninį palaikymą. Galinės sėdynės pateikiamos standartiškai, kurias galima sulankstyti 60/40 santykiu. Svarbiausia automobilio dalis žinoma yra pati platforma. Pakaboje sumontuota sistema pavadinta “Progressive Hydraulic Cushions”, kuri ženkliai padidino važiavimo komfortą ir sumažino juntamus pakabos smūgius iki minimumo. Po variklio dangčiu Citroen sumontavo 113 AG variklį, kuris automobiliui suteikia pagreitį nuo 0 iki 100 km/h per 11 sekundžių. 44 kWh talpos LFP akumuliatoriaus paketas užtikrina 320 km ridą.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Cupra Born 2021 - dabar 0
- Dacia Spring 2021 - dabar 2
- Fiat Grande Panda 2024 - dabar 0
- Hyundai Kona 2023 - dabar 0
- Jeep Avenger 2023 - dabar 0
- Opel Corsa 2020 - dabar 0
- Peugeot 2008 2019 - dabar 5 TOP 10
- Volkswagen ID.3 2019 - dabar 0