BMW Z4, (G29) 2018 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kabrioletas Benzinas: 2.0 - 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Naujos kartos Z4 rodsterį BMW kūrė kartu su Toyota Supra modeliu:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Gerai valdomas
  • Gera standartinė įranga
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Diskutuotinas dizainas
  • Maža interjero erdvė
  • Brangus
"BMW tikina, kad naujasis Z4 bus kur kas smagiau valdomas, taip pat ir dėka trumpesnės ratų bazės"
Apžvalga
Kogero kai kam iš jūsų bus naujiena, kad naujos kartos Z4 rodsterį BMW kūrė kartu su Toyota Supra modeliu. Todėl šis BMW bus kitoks nei ankstesnieji modeliai. Gali kilti klausimas kodėl du dideli gamintojai apsijungė kurdami šiuos du panašius, bet kartu labai skirtingus modelius. Atsakymas yra tik vienas – abu modeliai nepretenduoja mušti automobilių pardavimų rekordų, tad kurdami kartu du gamintojai dideles kūrimo išlaidas dalinasi perpus ir taip siekia didinti pelnus. BMW tikina, kad naujasis Z4 bus kur kas smagiau valdomas, taip pat ir dėka trumpesnės ratų bazės. Tiesa automobilis nesumažėjo – jis tapo platesnis ir ilgesnis. Visgi šių proporcijų pasikeitimas akivaizdžiai pastebimas – naujas Z4 skirtingai nei jo pirmtakai turi gerokai ilgesnes kėbulo iškyšas už ratų ir tai daro šį automobilį vizualiai ne tokį sportišką ir na... ne tokį „BMWišką“. Ar tai gerai ar ne spręskite patys, tačiau sutikite automobilio dizainas šiek tiek keistas. Tarkim priekyje uždenkite radiatoriaus groteles ir galėsite nesunkiai jį sumaišyti su Mercedes-Benz SLK modeliu. Naujasis Z4 komplektuojamas su trimis varikliais. Galingiausias iš jų M40i varomas šešių cilindrų variklio pasiekiančio 250 kW (340 AG) galią, kuri į užpakalinius varančiuosius ratus perduodama per elektroniniu būdu kontroliuojamą „M Sport“ diferencialą. Iki 100 km/val greičio ši BMW Z4 versija pagreitėja per 4,6 sek. Palyginti su pirmtaku, naujojo Z4 kėbulas yra 30% standesnis. Negana to, gamintojas teigia kad tai bus visų laikų tvirčiausias atviras BMW kėbulas, kurio standumas pranoks netgi prieš tai gamintą BMW M4 su kupė kėbulu. Tai didelis pasiekimas automobiliui atviru kėbulu. Nepaisant didesnių matmenų Z4 yra lengvesnis už savo pirmtaką – “numesti” 60 kg pavyko atsisakant sudedamo plieninio stogo, kurį pakeitė medžiaginis. Automobilis taip pat turi žemesnį svorio centrą, o tai vėlgi ženkliai prisideda prie deklaruojamų geresnių valdymo sąvybių. BMW Z4 turi tokias sistemas kaip adaptyvūs LED žibintai su „matrix“ tolimųjų šviesų funkcija, pirmą kartą rodsteryje įmontuotą projekcinį „BMW Head-Up Display“ ekraną projektuojamą ant priekinio stiklo, bei daug kitų naujausių gamintojo sukurtų sistemų.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai