BMW M5, (F10) 2011 - 2016

Įvertinimas
4.0 4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Varikliai 5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė4.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
  • Komfortas 4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Valdymas 5.022% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 4.4 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Sunkus net 1945 kg sveriantis BMW M5 garsiają Nürburgring lenktynių trasą įveikia per 7:55. Kas atitinka laiką pasiektą su Ferrari F430 turintį centre sumontuotą variklį.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Naujasis BMW M5 mus pasitinka su kiek kitokia filosofija. Taip, jis išliko dideliu ir patogiu sedanu, taip jis agresyvesnis nei „civilinis“ penktukas, taip jie velniškai galingas ir greitas. Tačiau, šįkart jo variklio darbinis tūris sumažėjo, du iš dešimties cilindrų buvo pašalinti, tačiau buvo sumontuotos dvi turbinos. Atsisakę praeitos kartos modelyje naudoto aukštų sūkių V10 motoro, BMW sukūrė dviem cilindrais mažesnį, tačiau galingesnį V8 variklį. Galia padidėjo nuo 507 iki 552 AG. Dar geresnės žinios, kad ši galia pasiekiama prie mažesnių sūkių. Senasis maksimalią galią pasiekdavo ties 7750 aps/min, o naujasis tai daro diapozone nuo 6000 iki 7000 aps/min. Sūkių ribojimas prasideda ties 7200 aps/min. Sukimo momentas padidėjo dar labiau - naujasis M5 jo turi net 681 Nm kai praeitos kartos M5 turėjo 519 Nm. Maksimalus sukimo momentas išlaikomas sūkių diapozone nuo 1500 iki 5750 aps/min. Viską kartu sudėjus turime automobilį su Twin Scroll turbokompresoriumi, "High Precision" degalų įpurškimo sistema, vožtuvų valdymo mechanizmu "Valvetronic" ir didžiausiu 305 km/val greičiu. Su "M-drivers" paketu automobilis įsibėgėja iki 100 km/val per 4,4 s, o iki 200 km/val per 13 s. Dabar V8 variklis „groja“ kiek kitokia, duslesne nata nei riaumojantis V10. Ar kitokia BMW M5 variklio filosofija patiks ištikimiems fanams – klausimas. Tačiau privalumai akivaizdūs: 10% daugiau galios, 30% didesnis sukimo momentas, o degalų sanaudos sumažėjo net 31% iki 9,9 litro lyginant su buvusiais 14,4 litrų 100 km. Argumentai svarūs. Važiuojant automobiliu 6 bėgiu prie 1000 aps/min automobilis turi didelį galios rezervą – tuo jis panašus į dyzelinių motorų elgseną. BMW siūlo dvi pavarų dėžes – standartinę dviejų sankabų automatinę, tačiau pirkėjams palikta galimybė užsisakyti M5 su klasikine mechanine pavarų dėže. Nuo standartinio 5-os klasės BMW, M5 skiriasi didžiulėmis oro paėmimo angomis priekyje, keturiomis duslintuvo išmetimo angomis, unikalaus dizaino 20 colių ratlankiais (su priekinėmis 265/35/20 ir galinėmis 295/30/20 Michelin Pilot Super Sport padangomis) ir platesniais sparnais. Automobilio viduje keletas subtilių skirtumų ir be abejo patogios sportinės sėdynės. Skirtumai nedideli, tačiau ne jie mums svarbūs. Svarbiau tai, kad sunkus net 1945 kg sveriantis sedanas garsiają Nürburgring lenktynių trasą įveikė per 7:55, kas atitinka Ferrari F430 laiką. Kitas netikėtumas yra automobilio sugebėjimas būti itin komfortišku – tereikia perjungti amortizatorių nustatymus į komfortiškiausią lygį ir važiuosite patogiau nei su bet kuriuo kitu 5 serijos BMW. Visus pakabos nustatymus galite išsisaugoti vieno mygtuko paspaudimu, panašiai kaip išsaugote patinkančią radijo stotį. Padangų ir vėjo triukšmas beveik neegzistuoja. Tačiau brutuali BMW M5 jėga visada šalia jūsų – variklio garsas ir BOV vožtuvas neleis to pamiršti.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video