BMW 7 klasė, (E23) 1977 - 1986

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Sedanas Benzinas: 2.5 - 3.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Labai solidus pirmojo septynetuko dizainas
  • Prabangus ir kokybiškai pagamintas
  • Itin gera įranga
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Neekonomiškas
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Šio automobilio dizainas buvo toks sėkmingas, kad jį pakeitęs E32 modelis buvo tik labai nestipriai pakeistas, kuris buvo gamintas iki pat 1994 metų"
Apžvalga
BMW E23 yra pirmasis iš prabangiausių 7 serijos BMW, kuris pakeitė BMW “New Six” (E3) sedaną ir buvo gaminamas nuo 1977 iki 1986 metų. Nors naujojo modelio dizainas išlaikė panašią stilistiką kaip senasis BMW E3, tačiau atrodė gerokai moderniau – aštrių formų kėbulas su keturiais atskirais žibintais, „ryklio nosimi“ ir nuožulnia bagažine atrodė agresyviai ir nepaprastai moderniai. Prabangos suteikė gausiai naudojamas chromas, o viduje vairuotoją pasitinka į jį pasukta centrinė konsolė ir aukšto lygio prabanga. Šio automobilio dizainas buvo toks sėkmingas, kad jį pakeitęs E32 modelis buvo tik labai nestipriai pakeistas – tiek išorė, tiek interjero stilius buvo tiesiog suapvalinti. Pastarasis buvo gamintas iki pat 1994 metų, tad galima sakyti kad ši BMW stilistika gyvavo beveik du dešimtmečius. 1983 metais automobilis buvo atnaujintas – buvo padidintos priekinės radiatoriaus grotelės ir sumažintas chromo kiekis bamperiuose. 7 serijos BMW variklių gama prasidėjo nuo variklių su keturiais „Solex“ karbiuratoriais, tačiau netrukus visi varikliai gavo „Bosch“ kuro įpurškimo sistemas. Galingiausias 754i modelis turėjo 286 AG galios variklį su šešiais cilindrais eilėje ir turbokompresoriumi. Būtent šiame pirmos kartos septintuke BMW pristatė daugybę modernių elektroninių funkcijų įskaitant borto kompiuterį, techninės priežiūros intervalo indikatorių, „check control panel“ skydelį, kuris vairuotojui rodė įvairių sistemų gedimus, diktofoną ir modernias klimato kontrolės sistemas. Taip pat tai buvo pirmasis BMW su ABS stabdžių antiblokavimo sistema, vairuotojo oro pagalve ir naujos konstrukcijos komfortiška priekine pakaba.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video