BMW 5 klasė, (E39) 1995 - 2004

Įvertinimas
4.0 7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 85
  • Patikimumas 3.78% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 4.22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė4.30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Komfortas 4.29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
  • Valdymas 4.32% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 76% Ne 24%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 2.0 - 4.0 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:



    Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

    E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.

    Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Gerai valdomas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Brangus išlaikymas
  • Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
  • Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Apžvalga
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (85)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video

Straipsniai apie BMW 5 klasė