BMW 4 klasė Gran Coupe, (G26) 2021 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 2.0 - 3.0 litroBenzinas / Elektra: 2.0 - 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Nors naujas priekinės dalies stilius yra tikrai įdomus ir turi potencialo įvairioms variacijoms, tačiau koncepcinio modelio atrodė gerokai gražiau. Serijinis modelis:



    Koncepcinis modelis:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas interjeras
  • Ne mažiau praktiškas nei 3 serijos BMW
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža erdvė galinių keleivių galvoms
  • Dizainas ne kiekvieno skoniui
  • Brangus
Apžvalga
Štai ir naujasis ketvirtos serijos penkiaduris BMW. BMW dizaineriai nusprendė sportiškai BMW linijai suteikti išskirtines dizaino sąvybes – svarbiausias dizaino akcentas žinoma yra didžiulės radiatoriaus grotelės priekyje panašios į koncepcinio modelio. Jeigu priekinė automobilio dalis abejingų nepalieka ir daugiausia susilaukia švelnios ir ne tokios švelnios kritikos, tai likęs ketvirtuko dizainas išties puikus ypač galinė dalis. Stogo linija nebėra tokia nuožulni, todėl viduje keleiviams yra suteikta daugiau vietos. Bendrai atrodo, kad 4 serijos Gran Coupe tampa nebe nišiniu modeliu, o sportišku ir praktišku kasdieniniu automobiliu. Kai tuo tarpu 3 serijos BMW padidėjo visomis kryptimis ir tampa solidžiu vidutinės klasės sedanu galinčiu lengvai prilygti ankstesniems 5 serijos BMW. Viduje nėra tokių „kontraversijų“ kaip išorėje – čia matome tokį patį kaip trečios serijos BMW gana konservatyvų prietaisų skydelį. Į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilio važiuoklė yra 23 mm platesnė, 57 mm žemesnė ir turi kiek žemesnį svorio centrą nei trečios serijos BMW. Po variklio dangčiu slepiasi standartinių litražų varikliai – 2 litrų keturių cilindrų arba 3 litrų šešių cilindrų benzininiai turbo varikliai, kurių galia siekia nuo 184 iki 374 AG. Taip pat 2 litrų keturių cilindrų arba 3 litrų šešių cilindrų dyzeliniai varikliai. Visi varikliai derinami tik su automatinėmis 8 pavarų dėžėmis. Galingiausia versija M440i generuoja 500 Nm sukimo momentą ir leidžia įsibėgėti iki 100 km/h per vos 4,5 sekundės. O juk tai yra Porsche ir Ferrari teritorija.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video

Straipsniai apie BMW 4 klasė Gran Coupe