BMW 2 klasės Active Tourer, (U06) 2021 - dabar

Įvertinimas
3.0 25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Varikliai 4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Interjero kokybė2.050% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Komfortas 3.025% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Valdymas 4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Vienatūris Benzinas: 1.5 - 2.0 litroDyzelinas: 2.0 litroBenzinas / Elektra: 1.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Puiki interjero kokybė ir stilius
  • Gerai valdomas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Standi pakaba
  • Brangus kaip mini vienatūris
"Itin gerai BMW 2 Active Tourer atrodo viduje – čia daug detalių modelis perėmė iš neseniai debiutavusio išskirtinio dizaino BMW iX elektromobilio. Priešais vairuotoją – siauras prietaisų skydelis, išlenktas monitorius, elegantiškos oro apipūtimo angos ir mygtukų minimalizmas"
Apžvalga
Antros kartos antros serijos BMW Active Tourer pirkėjus pasitinka su ta pačia žinute – tai kompaktiškas vienatūris, su sportišku siluetu ir kiek nuosaikesniu dizainu nei turi kiti didesni BMW modeliai. BMW kompanija nusprendė nerizikuoti ir pasiliko prie pirmtako stilistikos, nors ir šiame modelyje nebuvo apsieita be milžiniškų radiatoriaus grotelių. Kompaktiško vienatūrio pirmtakas negalėjo pasigirti itin gerais pardavimais, visgi to ir galima buvo tikėtis nes šiais laikais pirkėjai žavisi krosoveriais iš kurių daugelis gali pasiūlyti ne tik tokią pačią interjero erdvę kaip vienatūriai, bet ir geresnį pravažumą. Naujojo BMW 2 Active Tourer siluetas tapo aptakesnis - naujo dizaino statramsčiai, langų linijos, įleistos durų rankenos, jokių dujų išmetimo vamzdžių gale, siauresni priekiniai ir glotnūs galiniai žibintai – visi šie elementai suteikė vienatūriui ir modernumo, ir dinamiškumo bei elegancijos. Naujasis automobilis yra didesnis už savo pirmtaką visais atžvilgiais - tapo 32 mm ilgesnis nei anksčiau, plotis padidėjo 24 mm, stogo linija taip pat yra 21 mm aukštesnė. BMW teigia, kad erdvės pečiams, galvai ir galinių keleivių kojoms yra gerokai daugiau nei ankstesniame modelyje. BMW inžinieriai reikšmingai padidino ir „Active Tourer“ bagažinės talpą – ji padidėjo 90 litrų. Bagažinės tūris svyruoja nuo 415 litrų benzininiams modeliams iki 470 litrų dyzeliniams, o maksimali talpa yra atitinkamai 1405 litrai ir 1455 litrai nulenkus galines sėdynes. Įkraunamas hibridas turi kiek mažesnę 1370 litrų bagažinės talpą. Automobilio galines sėdynes galima paslinkti 13 cm į priekį. Patogu tai, kad jau standartinėje įrangoje naujasis modelis turi elektra valdomą bagažinės dangtį. Itin gerai BMW 2 Active Tourer atrodo viduje – čia daug detalių modelis perėmė iš neseniai debiutavusio išskirtinio dizaino BMW iX elektromobilio. Priešais vairuotoją – siauras prietaisų skydelis, išlenktas monitorius, elegantiškos oro apipūtimo angos ir mygtukų minimalizmas. Galingiausia yra “223i” versija, kurios variklio galia siekia 160 kW/218 AG. Ją išvysto 150 kW/204 AG benzininis variklis kartu su 14 kW/19 AG galios elektros jėgaine. “220i” variklio galia siekia 125 kW/170 AG, o “218i” – 100 kW/136 AG. Dyzelinė versija “218d” turi efektyvų 110 kW/150 AG variklį, kurio degalų sąnaudos siekia 4,8-5,3 litrus. Yra gaminamos ir hibridinės “230e” versijos su iš tinklo įkraunama aukštos įtampos baterija. Šie modeliai vien elektra, be jokių emisijų gali įveikti net 80 km atstumą.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video