BMW 1 klasė, (F40) 2019 - dabar

Įvertinimas
4.0 0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 5.026% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Interjero kokybė4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Komfortas 4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Valdymas 5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.5 - 2.0 litroDyzelinas: 1.5 - 2.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Talpi bagažinė ir salonas
  • Puiki įranga
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Neįkvepiantis dizainas
  • Nebeturi išskirtinumo lyginant su konkurentais
"1 serijos BMW kogero nebebus kompaktiškas sportinis automobilis kaip anksčiau, kuris vis primindavo senus kompaktiškų BMW šlovės metus"
Apžvalga
Svarbiausia naujiena, kurią pristato naujos kartos „pirmukas“ yra tai, kad jis varomas nebe galiniais, o priekiniais ratais. Tai mums sako, jog šis automobilis taikosi į dar platesnę publiką – jaunesnius pirkėjus bei moterišką auditoriją t.y. tuos pirkėjus, kuriems priekiu varomas automobilis yra priimtinesnis. Tuo pačiu, 1 serijos BMW kogero nebebus kompaktiškas sportinis automobilis kaip anksčiau, kuris vis primindavo senus nedidelių BMW šlovės metus. Kartu su šiuo pakeitimu, mes matome naujo stiliaus dizainą – automobilis seka didesniųjų BMW pėdomis ir gali pasigirti beveik tokiomis pat didelėmis priekinėmis radiatoriaus grotelėmis, įkypiais priekiniais žibintais ir tipiškais BMW galiniais žibintais, kurie beje labai puikiai įkomponuoti į visą dizainą. Tačiau kartu su komponuotės pakeitimu bei dizaino „optimizavimu“ BMW mažylis praranda tam tikrą išskirtinumą, kuriuo galėjo pasigirti ypač pirmos kartos pirmukas, kurį lengvai buvo galima atpažinti vien iš silueto. Nieko nepadarysi, gyvename unifikacijos ir optmizavimo laikais ir automobilių dizainas pasiduoda toms pačioms tendencijoms. Kita vertus yra ir neabejotinų pliusų – vietos ant galinių sėdynių dabar yra daugiau, bagažo skyrius padidėjo ir dabar yra didesnis nei A klasės Mercedes. Naujoko interjeras pasikeitė gana ženkliai – aštrių linijų į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Tik prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių analoginių BMW ciferblatų, vietoje jų turime skaitmeninio dizaino skydelį kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. Kaip ir prabangesniuose BMW su šiuo taip pat galima „kalbėtis“ – tarkime balsu ištarus „I‘m cold“ automobilis padidins salono temperatūrą, ištarus „I‘m tyred“ automobilis įjungs oro kondicionierių ir muziką tam kad jus prablaškytų.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video