Audi RS 6, (C8) 2019 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Universalas Benzinas: 4.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • V8 variklis + dvi turbinos
  • Įspūdingas kėbulo dizainas
  • Puiki interjero kokybė
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Mercedes-Benz E63 įspūdingesnis
  • BMW M5 smagesnis
  • Neekonomiškas
"RS6 priekiniai žibintai yra ne tokie kaip pas A6/S6 modelį, o tokie kaip pas A7/RS7 modelį. Tai lyg ir sufleruoja, kad RS liniją bandoma atskirti nuo standartinės A6 modifikacijų linijos ir paversti individualiu modeliu"
Apžvalga
Ir jeigu praėjusios kartos RS6 atrodė įspūdingai, tai naujasis RS6 yra tiesiog pribloškiantis. Automobilis atrodo gerokai įspūdingiau už artimiausius konkurentus BMW M5 ir Mercedes-Benz E klasės AMG: didžiulės oro paėmimo angos automobilio priekinėje dalyje tapo tokios didelės... kad rodos nebeliko pačio buferio, o galinėje automobilio dalyje puikuojasi didelis sidabrinės spalvos difuzoriaus apvadas, kurio funkcijos kogero niekas nežino. Ištiesų tik priekinės durys, stogas ir bagažinės dangtis išliko tokie patys kaip A6 modelyje, visos kitos detalės yra unikalios. Kėbulo šonai už standartinį A6 yra 40 mm platesni ir turi plačias ratų arkas, o 22 colių ratlankiai dar labiau pabrėžia įspūdingas automobilio proporcijas. Įdomi detalė - RS6 priekiniai žibintai yra ne tokie kaip pas A6/S6 modelį, o tokie kaip pas A7/RS7 modelį. Tai lyg ir sufleruoja, kad RS liniją bandoma atskirti nuo standartinės A6 modifikacijų linijos ir paversti individualiu modeliu, kai tuo tarpu S6 labiau pozicionuojamas kaip galingiausia A6 versija. Na, o visas šis „puošnumas“ skirtas suvaldyti 4 litrų V8 variklį su dviem turbinomis, kuris generuoja 600 AG galią ir 800 Nm sukimo momentą 2100-4500 aps/min. sūkių diapazone. Automobilis komplektuojamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara, kuri sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies paskirsto 40:60 santykiu. Naujoji jėgainė leidžia šiam šeimyniniam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,6 sekundės, 200 km/val. greitį jis pasieks per 12 sekundžių arba 0,6 sekundės greičiau nei prieš tai gamintas modelis. Užsisakę „Dynamic“ arba „Dynamic Plus“ paketą, jūsų RS6 galės pasiekti maksimalų 305 km/h greitį. O juk dar neseniai ne visi Ferrari galėjo pasiekti tokį greitį. Išties įspūdinga.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video