Audi R8, (4S) 2015 - 2024

Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024
Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024
Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024Audi R8, (4S) 2015 - 2024
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 5.2 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus variklis
  • Nepaprastai gerai valdomas
  • Neblogas kaip kasdieninis automobilis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Konkurentai atrodo išskirtinesni...
  • ... ir dažnai galingesni
  • Evoliucinis pabodęs dizainas
"Tenka pripažinti, kad senojo R8 apvalesnės linijos suteikė daugiau dinamikos ir vizualiai automobilį darė „raumeniningesniu“"
Apžvalga
Joks kitas automobilis su keturiais žiedais nėra artimesnis autosportui ir joks nėra toks greitas ir dinamiškas kaip šis R8. Audi pristato antros kartos R8 su viduryje sumontuotu V10 varikliu, kurio galingiausia versija turi 449 kW (610 AG) galią, 560 Nm sukimo momentą ir geba pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h vos per 3.2 sekundės, o didžiausias greitis yra 330 km/h. Aukštų sūkių variklis, nepaprasta dinamika, dar daugiau garso, lengvasvorė konstrukcija (svoris buvo sumažintas 50 kg iki 1454 kg), visų varančiųjų ratų sistema – tai visiškai naujas, aukščiausio lygio Audi inžinierių kūrinys. Šio modelio pirmtakas kadaise išsikovojo savo vietą po saule tarpe tituluotų senbuvių tokių kaip Ferrari, Lamborghini, Aston Martin ir Porsche. Audi R8 dizainas nors ir kuklus, tačiau turėjo savotiško žavesio ir išskirtinumo. Šis modelis yra senojo evoliucija – dizaino požiūriu jis mums neparodo nieko naujo, tiesiog naujokui buvo pritaikytas Audi kompanijos (ir viso Volkswagen koncerno) stilius – aštresnės linijos, kampuotesni žibintai, šiek tiek pakeista radiatoriaus grotelių forma. Bendrai automobilis suteikia preciziškumo pojūtį. Visgi, tenka pripažinti, kad senojo R8 apvalesnės linijos suteikė daugiau dinamikos ir vizualiai automobilį darė „raumeniningesniu“. Viduje dizainas irgi išliko panašus, tačiau čia į akis krenta naujasis elektroninis prietaisų skydelis, kurį jau matėme naujajame Audi TT modelyje. Šiame skydelyje gali būti rodomi klasikiniai rodmenys, pagreičio, perkrovos jėgų duomenys arba informacinė aplinka, kurioje akcentuojamas navigacijos žemėlapis. Skydelio valdymas gali būti atliekamas su lietimui jautriu MMI kontroleriu arba multifunkcinio vairo pagalba. Visi automobilio valdymo prietaisai yra orientuoti į vairuotoją taip primenant, kad sėdima už sportinio automobilio vairo.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video