Audi Q8, 2018 - dabar

Įvertinimas
4.0 1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Interjero kokybė5.017% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Komfortas 5.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Valdymas 4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 litroDyzelinas: 3.0 litroBenzinas / Elektra: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas ir stilingas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nėra 7 vietų versijos
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Brangus
"Smagu matyti visureigį su durelėmis be lango rėmo – iškarto primena šia sąvybe stebinusius Subaru padidinto pravažumo modelius"
Apžvalga
Audi Q8 yra dar vienas keturių durų kupė visureigis - elegancijos ir praktiškumo derinys. Dar vienas, tačiau pirmas toks Audi šeimoje. Šis automobilis yra tiesioginis konkurentas jau rodos begalę metų gaminamam BMW X6. Kiek keista, kad tik dabar Audi pristatė šį modelį, kadangi tokių hibridinių kėbulų poreikis rinkoje pastebimas jau labai seniai. Automobilis yra kiek drąsesnio dizaino nei pastaruoju metu mūsų nedžiuginantys konservatyvūs kiti Audi modeliai. Galima teigti, kad šiame automobilyje matome artimiausios ateities Audi dizaino tendencijas – aštuonkampes radiatoriaus groteles, papildomus priekinius žibintus paslėptus po tamsiu stiklu ir integruotus po pagrindiniais, paryškintas kampuotas linijas virš ratų arkų (ar tai neprimena jums legendinio Audi S1 coupe?) ir ištisinius galinius žibintus. Smagu matyti visureigį su durelėmis be lango rėmo – šia savybe primena charizmatiškus Subaru padidinto pravažumo modelius. Audi automobilis yra išties patraukiantis dėmesį ir kogero patrauklesnis nei naujausias BMW X6, nors dizaino vertinimas yra kiekvieno skonio reikalas. Tačiau butaforiniai duslintuvai automobilio galiniame buferyje joks skonio dalykas – tai tiesiog nesolidu... Audi Q8 nepaisant modelio pavadinimo visgi yra kiek mažesnis už Audi Q7. Būdamas 4,99 m ilgio, 2 metrų pločio ir 1,71 metro aukščio, SUV kupė yra platesnis, trumpesnis ir žemesnis nei giminingas Audi Q7 modelis. Viduje matome jau standartiniu tampantį tikrai išskirtinį Audi interjerą su stiklo intarpais gausiai užpildyta priekine panele. Vartotojo sąsaja veikianti dvejuose dideliuose LCD ekranuose yra itin gerai išdirbta tam kad ją naudoti nebūtų nemalonu ar sudėtinga. Viskas turi suteikti malonumo pojūtį, tad lietimui jautrūs ekranai yra itin tikslūs, imituoja fizinių mygtukų veikimą vibruojant ir skleisdami garsą. Multimedijos sistema yra valdoma ekrano viršuje, o apatinė ekrano dalis yra skirta klimato kontrolės valdymui, teksto rinkimui ir komforto funkcijų nustatymams. Taip pat yra ir trečias ekranas – tai jau pažįstamas Audi "Virtual Cockpit" skaitmeninis prietaisų skydelis. Audi Q8 turi dalinę hibridinę sistemą (MHEV). Stabdant sistema iki 12 kW galią kaupia akumuliatoriuose, o MHEV technologija leidžia riedėti su išjungtu vidaus degimo varikliu. Taip pat lėtėjant, variklis išjungiamas dar esant 22 km/val. greičiui. Tai leidžia taupyti degalus.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video