Audi E-tron, 2018 - dabar

Audi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabar
Audi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabar
Audi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabarAudi E-tron, 2018 - dabar
Audi E-tron, 2018 - dabar
Įvertinimas
4.0 11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5) Viso įvertinimų: 3
  • Patikimumas 4.62% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Varikliai 3.036% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Interjero kokybė4.64% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Komfortas 4.63% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Valdymas 4.012% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Ar rekomenduoju Taip 33% Ne 67%
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Rafinuotas ir kokybiškas interjeras
  • Technologijos ir inovacijos
  • Patrauklus dizainas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Sunkus
  • Tik vienas baterijos pasirinkimas
  • Itin brangus
"Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis"
Apžvalga
Štai ir prasidėjo... Ilgokai laukėme elektromobilių iš senųjų automobilių gamintojų ir sulaukėme. Audi e-tron vienas pirmųjų vokiškų elektromobilių ir neabejokime dabar jie pasipils kaip iš gausybės rago – netrukus turėsime atsaką iš Mercedes, Volkswagen gamintojų ir t.t. Kalbant apie dizainą, automobilis neatrodo itin išskirtinai kaip tarkime Jaguar I-Pace. Tai puikiai atpažįstamas Audi – tradicinės radiatoriaus grotelės su ertmėm aušinti baterijas, priekiniai žibintai papuošti keturiomis LED juostelėmis, tradiciška Audi šoninių langų forma ir išilginiai galiniai žibintai galintys skleisti visokių formų ir paskirčių šviesas. Iš esmės automobilis labai panašus į kitus Audi, tačiau būtent toks ir yra tikslas – kompanija fokusuojasi ne į dizaino detales, tačiau į technologijas, automobilio valdymo patogumą, nedideles tačiau labai įdomias inovacijas ir panašiai. Audi e-tron yra kiek mažesnis nei Tesla Model X, tačiau didesnis nei Jaguar I-Pace. Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis. Tačiau patys įdomiausi dalykai slypi salone. Audi e-tron vietoje galinio vaizdo veidrodėlių turi galinio vaizdo kameras, kurių filmuojamas vaizdas perduodamas lietimui jautriuose ekranuose esančiuose durelėse. Gaunamą vaizdą galima priartinti, keisti žiūrėjimo kampą ir panašiai, kas atrodo išties šauniai! Tiesa tokie "veidrodėliai" šiek tiek sumažina oro pasipriešinimo koeficientą, kuris yra vos 0,2 – tai išties aptakus automobilis. Dar šauniau atrodo 360° kamerų perduodamas vaizdas – jos ne tik suformuoja 3D vaizdą aplinkui, tačiau gautą vaizdą galima sukioti pirštu ir įsitikinti kokia aplinka supa automobilį. Keleiviai gali mėgautis panoraminiu stoglangiu, pasirinkti interjero apšvietimo spalvą, intensyvumą, priekinės sėdynės gali būti masažuojamos, o durelės automatiškai prispaudžiamos. Visi Audi e-tron įrenginiai yra valdomi ir pateikiami trijuose LCD ekranuose, juos valdyti paprasta ir patogu. Automobilis turi galimybę krautis tiek 230 V, tiek 400 V įtampos stotelėse, tad automobilio krovimas gali būti atliktas gerokai sparčiau nei tarkim Jaguar I-Pace. Be to, Audi e-tron net iki 30% baterijos gali pakrauti stabdymo metu. Iš esmės stabdžiai yra naudojami retai – automobilis gali pats greitintis, pats pristabdyti, tad įvertinus situaciją pristabdymas gali būti atliekamas variklių pagalba tokiu būdu įkraunant baterijas. Visureigio įsibėgėjimas iki 100 km/h yra per 5,7 sekundės, o nuvažiuoti 400 km su vienu įkrovimu atrodo itin patraukliai. Nors dinaminės savybės gerokai nusileidžia galingiausiam Tesla Model X, kuris tokį patį greitį pasiekia per vos tris su trupučiu sekundės.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video

Straipsniai apie Audi E-tron