2020-11-07
Vertas savo kainos tik salonas, visa kita - ne
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Tik salonas

Viskas išskyrus saloną

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Nesuprantu už ką mokėti tuos pinigus. Peagout-Citroen-Opel lygio Aisin dėžė, kuri nuo konkurentų (ZF, 9G, DSG) atsilieka totaliai, o ypač nuo ZF. Aisin dėžė laiko max tik 480 Nm sukimo momentą, dėl šios priežasties Volvo gali dėti tik 3 ir 4 cilindrų variklius, visiškai ne dėl ekologijos galingesnių variklių atsisakyta. Nei Audi, nei BMW, nei Mercedes neatsisakė 6 cilindrų, nei 8 cilindrų. 4 cilindrų D5 varikliai pilni brangių bėdų jau iki 200 000 km ridos - tikra katastrofa. Nėra dermės variklis-dėžė, važiavimas neįtraukia, nėra jokio gražesnio variklio garso - Peagout-Citroen-Opel ar Škodos 4 cilindrų lygis. Vairavimo pojūtis atkabintas nuo kelio, ne vairuotojų mašina, daugiau šeimos arba solidesnio amžiaus žmonių mašina. Vienintelis dalykas kas vertas pinigų tai mašinos vidus - sėdynes, visas salonas, garso aparatūra, medžiagų kokybė, stilius (man asmeniškai stilius - meilė iš pirmo žvilgsnio). Bet planšetė vietoj tikrų mygtukų irgi ne visiems tinka, pvz., man netinka.

Rekomenduojami video