2019-01-22
Jei šeima nedidelė - idealus auto
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

T5 variklis, garso izoliacija, sėdynės, garso aparatūra, dizainas ir ergonomika

Nėra atsarginio rato, mažoka bagažinė

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,5
Bendras automobilio aprašas

Prieš 1.5 metų nusipirkom 2012 Volvo S60 T5 is JAV aukciono. Buvo lengvai mušta į galinį bamperį, remontų buvo nedaug, tad susitvarkėm ir iki dabar kasdien džiaugiamės. Automobilis puikiai stovi ant kelio, iki 180km/h nesijaučia greitis, puiki garso izoliacija, traukos užtenka per akis. Niekada neteko spausti gazo pedalo iki dugno, visada švelniai paspaudus greičio užtenka, net lenkiant 5 mašinas iš eilės. Premium audio aparatūra tikrai puikiai groja, jaučiasi skirtumas kai klausai geros kokybės CD ar FM radiją. Svarbiausias pliusas, kad šios mašinos sėdynės nerealiai patogios. Kiekviena kelionė su šia Volvo yra tarsi mažas relaxas visai šeimai. Mano ūgis 184 cm ir patogiai susireguliavus vairuotojo sėdynę bei atsisėdus į galą už jos dar puikiai telpu pats, bet jau visiškai išsidrėbęs nebepasėdėsi. Teko su šiuo auto atostogoms važiuoti per Europą, tai vienas atvairavęs 12 valandų dar puikiai jaučiausi, kai tuo tarpu kažkada tiek atvairavus su Mazda atrodė tuoj prasidės haliucinacijos. Taip kad Volvo yra visai kita svorio kategorija lyginant su japoniškom ekonominės klasės mašinom. Posūkiuose valdosi labai gerai - daug auto kritikų įvertino šį modelį kaip labiausiai sportišką Volvo ever, nes čia panaudota Mondeo važiuoklė. Amerikietiška versija yra minkštesnės važiuoklės ir galingesnio variklio, lyginant su T5 Europiniu variantu. Taip kad siūlau net nežiūrėti į Europietišką T5, nes ten 2 litrų 4 cilindrų ne Volvo kurtas variklis, kuris nėra toks patikimas kaip senasis 5 cilindrų Volvo T5. Nusipirkus įsidėjom dujų įrangą, balionas 80L ganėtinai sumažino bagažinę, tačiau su juo nuvažiuojam apie 700 km. Vidutinės dujų sąnaudos 11.5 l/100km, taip kad galios(186kw) ir ekonomijos santykis puikus. Vokietijos autobane su pilnai pakrauta mašina valgė apie 16l benzo važiuojant 160km/h su autopilotu, o važiuojant 110km/h kompas rodo nuo 7 iki 9 litrų dujų, jei 90km/h tai dar mažiau...

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Grįžo iš JAV su 65k miles, kol kas per 1.5 metų teko keisti tik tepalus, filtrus ir vieną lemputę - niekas nebuvo sugedę, o nuvažiuota 35k km. Automobilis ne kartą tikrintas Sostenoje, viskas idealios būklės, tad mašina esame labai patenkinti. Dabar labai daug jų grįžta iš JAV, tad pasitikrinus autopliuse matau kad kaina apie 2k yra pakritusi nuo tada kai pirkom, tad nuvertėjimas jaučiasi. Tačiau sutaupom nemažai ant eksplotacijos sąnaudų bei kuro. Greičiausiai dar kokius 5 metus ją pasilaikysime kol pradės byrėti, bet tinkamai prižiūrint mašina turėtų tarnauti gerokai ilgiau.

Patarimai perkančiajam

Dauguma jų grįžta gerokai aplamdytos iš JAV, tad ieškoti kuo mažiau muštos ir prašyti pardavėjo foto iš aukciono, nes jie tikrai jų turi ir ne vieną. Visgi neaišku kaip kokybiškai remontuoja vietiniai meistriukai-perikūpai, tad perkant šviežiai atvarytą būtinai tikrinti Sostenoje ar patikimam servise, nes jų detalės ir remontai nėra pigūs. Volvo gaminti varikliai gerai draugauja su dujomis, todėl siūlyčiau dyzelio neimti, nes benzo eksplotacija pigesnė nei dyzelio. Sėkmės beieškant!

Rekomenduojami video