owl 2010-06-21
VW polo 1.4
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Praktiškas, paprastas... VW - das auto

1.4 benz variklis per silpnas, nuobodokas dizainas, kietokas

Bendras automobilio aprašas

Automobilio salone jaučiamas vokiškas praktiškumas (viskas po ranka, aišku, paprasta, vietoje ir laiku :) ...). Kadangi aš esu apie 1,75 m ūgio, tai vietos tiek priekyje, tiek gale pakanka (teko ir gale pavažiuoti), tačiau sėdynės kietokos, ypač gale. Važiuojant ilgesnį atstumą atsiranda kažkoks diskomfortas, nepatogumas, tenka sustoti pakvėpuoti gryno oro :) Beje automobilis buvo pirktas visiškai naujas, tai jokių gedimų nebuvo. Tik teko priprasti prie stabdžių, man jie pasirodė kažkokie minkštoki. Beje nesupratau kodėl į 1.4 įmontavo kondicionierių. Mieste su įjungtu tragedija, traukos 0, kuro sąn. išauga... WTF? nori nuo šviesoforo pajudėt - išjungi, ilgesniam kely - įjungi, tas pats su lenkimu, nori greit aplenkt - išjungi kondiške iš 5 šoki į 4 - variklis cypia (nemalonu).

Variklis

1.4l, 80 a.g. benzinas, kuriuo nusivyliau, nei ekonomiškas, nei galingas. Jam labai tinka pasakymas "kiek minsi tapkę - tiek turėsi". Ramiai mieste važinėjant ~9 (praktiškai 10 l/100km), trasoj ~6-7/100 km (iki ~120 km/h). Taip pat pajusdavau "smarvės" trūkumą, kai atsirasdavo poreikis greit aplenkti automobilį. ir kai minėjau ypač tam reikalui kenkdavo įjungtas kondicionierius, atrodo, kad vien jis puse variklio galios suryja. :)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Automobilis buvo patekęs į nedidelią avariją. Truputėlį įlenktas priekio k.p. kampas (įlinko kapoto kamputis, k.p. priek. sparnas, bamperis įtrūko, fara neišdužo, tik viena laikančioji auselė nutrūko ir grotelės trūko, beje pagalvės net neišlindo) Kas supranta apie techniką žino kad čia "juokai": bamperis virinamas, sparnas tiesinamas ir t.t. - paprasta. Kadangi auto nauja, drausta kasko, tai buvo tvarkoma VW centre. Defektacijos akte nurodytos tokios kainos Lt (be PVM): Grotelės - 130 Žibintas - 399 Variklio gaubtas - 773 Priekinis bamperis - 610 Panelė - 678 Dažai - 220 Sparno remontas - 210 Paruošimas dažymui - dažymas (kapotas, sparnas, bamperis) - 700 Ir galutinė suma gavosi virš 5000 Lt (su PVM)

Patarimai perkančiajam

Prieš pirkdami pasikonsultuokit su servisų darbuotojais arba tai sričiai kompetetingais asmenimis, jie žinos auto pliusus, minusus, ligas ir pan. Ir šiaip neklausykit tų žmonių, kurie kategoriškai teigia, kad Audi arba BMW - geriausi, kiti š.... Jų mitai lengvai paneigiami :)))) P.S. Automobilių savininkai savo automobiliu džiaugiasi 2 kartus gyvenime: nupirkę ir pardavę :)) Turėkit, mylėkit, prižiūrėkit ir saugiai vairuokit.

Rekomenduojami video