Ramas 2012-12-27
2.5 aut.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dizainas; valdymas; garso izoliacija.

Elektronika; kuro sąnaudos; mažai vietos gale.

Bendras automobilio aprašas

Pirmas pojūtis vairuojant šį automobilį - kaip lengvai ir tyliai jis rieda, jį išties labai malonu ir lengva vairuoti (kalbu apie 2,5l automatinės greičių dėžės benzininę versiją). Nors dėl skonio nesiginčyjama, tai labai gražus automobilis tiek iš vidaus, tiek iš išorės. Važiuojant naktį, labai gražiai salone šviečia prietaisų skydelis ir valdymo panelės mygtukai, pasakysit kam tai rūpi? Bet tai suteikia žavesio šiam šiuolaikiškam automobilio salonui. Nors sėdintiems gale taip gali ir nepasirodyti jei tai nėra vaikai, nes gale sėdinčių keleivių kojoms vietos tikrai nedaug, padėtį apsunkins ir tai jog sėdintys gale, beveik negalės pakišti kojų po priekinėmis sėdynėmis, ten mažas tarpelis, po jomis telpa tik kojų pirštai. Na o virš galvos galinėse sėdynėse sėdintiems, net ir aukštaūgiams keleiviams problemų kilti neturėtų. Kaip jau minėjau, automobilis rieda išties labai tyliai, garso izoliacija puiki, sėdintys keleiviai ne kartą nustebo kai automobilis pradėjo važiuoti, jiems pasirodė jog variklis nė nebuvo užvestas, mat šitaip tyliai jis veikė, o jei dar įjungtas magnitofonas, variklio garso padoriai važiuojant jūs išvis neišgirsit. Mieste gana manevringas, pakaba standi, bet ne kieta, valdymas geras, atrodo lyg vairuot galėtum su vienu pirštelio prisilietimu. Puikiai važiuoja su prastesnės kokybės degalais. Didesni šios mašinos minusai yra elektronika, kuri karts nuo karto praneša apie save. Nuolat erzina daviklis prietaisų skydelyje klaidingai pranešantis apie aušinimo skysčio trūkumą, pas mane daviklis ne tik įkyriai mirksi, bet ir pypsi karts nuo karto pradėjus važiuoti. Autoservise buvo nunulinti visi mirksėjimai, bet problema atsinaujino ir vėl. Taip pat buvo problemų su generatorium, kuris kurį laiką tai veikdavo, tai ne, o galiausiai visai nustojo veikęs. Jo pakeitimas atsiėjo 600lt. Kuro sąnaudos visai nemažos, siekia net iki 12l/100km mieste, tvarkingai vairuojant. Kitas minusas yra tas, kad pagelsta galinių farų stiklai, dar neišsiaiškinau nuo ko jos apsineša, bet atrodo nekaip... Nemaloni smulkmena, tai kad radijas rankiniu būsu bangas nustato tik lyginiais skaiciais, pvz. norint nustatyt m-1 106,6 bangas, pavyksta įjungti 106,5 arba 106,7. Taigi, kai tiksliai nustatyti, kai kurių bangų neišeina tai ir radijas tam tikras stotis groja prastai. Labai ilgai įšyla pečiukas žiemą. Visa mašinos elektronika reikalauja gero akumuliatoriaus, neįjungus variklio nepatariu ilgai klausytis muzikos, elektros pagalba reguliuot sėdynes ir panašiai, kitu atveju galite ir nebeužsikurti:)

Variklis

2,5l benzininis 110kw (150hp), kuro sąnaudos mieste su automatine greičių dėže siekia iki 11-12l/100km, automagistralėj apie 8-9l/100km

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

per pusę metų mašina nuvertėjo apie 4-5 tūkst. litų. Šiuo metu penktos kartos vw jetta kainos prasideda nuo 18000lt

Patarimai perkančiajam

Prieš perkant patikrinti servise.

Rekomenduojami video