M.B. 2015-10-13
Kai komercinis norėjo būti lengvuoju...
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

išvardinta

išvardinta

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Komercinis
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Eksploatuojame 2007 metų gamybos Volkswagen Crafter komercinį automobilį. Kas yra važinėję su ankstesnės kartos LT-ukais ar Mersais Sprinteriais, patekę į naujojo automobilio vidų visiškai nustebs, nes jis nebeprimena komercinio automobilio. Ankstesnės kartos LT modelis pasižymėjo labai didelė kantrybe ir milijoninėmis ridomis, nepaisant to, kad 2.5 tdi senasis motoras turėjo problemų kartais su kuro siurblio elektrine dalimi, o galingesnis braziliškos gamybos 2.8 tdi buvo ryklys ir dažnai gesdavo generatoriaus diržo įtempėjas, ko pasekoje nutraukdavo dirželį... Ankstesnis buvo grubokas automobilis, bet, pvz. 2.8 tdi su 163 kw common rail motoras susukdavo begales kilometrų, tereikdavo tik periodiškai keisti alyvą ir gana netaupiai pilti degalus. Tai buvo mašina, prie kurios vairo jauteisi, kad vairuoji autobusą. Bet dabar ne apie tai: Naujojo Crafter pliusai: 1) įsigyję Crafterį bus patenkinti tuo, kad jame yra labai daug dėžučių, nišų daiktam pasidėti. Labai patogu vežioti sąskaitas, yra sąskaitų prisegtukas. Laisvai galima pasidėti keturis kavos puodelius 2) Volkswagenas išsaugojo savo svarbiausią bruožą - ergomišką, aiškiai suprantamą prietaisų išdėstymą. 3) Skoningas panelės dizainas. 4) Dėl masyvių veidrodžių palengvintas manevravimas ir kėbulo matomumas. 5) Patogus sėdynių reguliavimas. 6) Erdvus salonas dideliam vairuotojui - netrukdo niekas kojoms ar pečių plotyje. 7) Pagerėjęs išorės dizainas. 8) Labai geros komplektavimo galimybės. Galima įrengti / įsidiegti pagalbinių sistemų. Pas mus yra sumontuotas dar Vokietijoje mobilusis telefonas su laisvųjų rankų įranga, užpakalinio vaizdo parktronikas, tachografas, garso aparatūra, gamyklinė mašinos sekimo įranga ir daug kitų niekniekių... 9) Gerai šviečiantys žibintai (visgi naujesnių technologijų lempos pateisina savo vardą) 10) Man daug labiau patinka pakaba - ji malonesnė bei tikrai nėra nekomfortiška. Pliusų yra ir daugiau, bet minusai yra svarbiau nei pliusai: 1) Crafteris prarado surinkimo kokybę. Daug detalių salone barška, nors viskas atrodo tvarkingai surinkta, plastmasės atrodo neardytos, tvarkingos, bet jos barška, lyg gyventų bildukas. 2) 6 laipsnių pavarų dėžė nors ir sumontuota geroje vietoje (prie panelės - aukštai), bet pavaros jungiasi kaip Kamaze - kiekvienas pavaros perjungimas palydimas pavarų svirties bumbtelėjimu. pavaros labai trumpos. Važiuojant 60 km/val jau prašosi 6 bėgio. Lyg ji norėtų pasakyti - viskas puiku - pataikei! Bet ji triukšmauja! Man geriau buvo LT - pavaros jungėsi tiksliai nors ir kaip GAZ 52. nelabai pasitikiu ir atbulinės eigos pajungimo mechanizmu su žiedeliu, kai reikia kilstelėti žiedą, kad įmesti atbulinį. iš mano praktikos - tarnauja trumpiau nei atbula jungiama stumiant ar neutraliai. 3) Vairas tapo mažiau informatyvus. Dabar viskas taip lengvai sukasi, bet sunkiau jausti kelią. 4) Blunka įvairūs ženkliukai nuo mygtukų. 5) Labai nemėgstu to, kad valytuvų pajungimas padarytas ant tos pačios svirties kaip ir posūkių pajungimas. Išvis tėra viena svirtis palei vairą, o ne dvi. Bet tai - pripratimo reikalas. Žibintų pajungimas man irgi patogesnis ant svirtelės, o ne kaip pas mersą. Čia, kaip pas analogą Sprinter, šviesos jungiamos su klasikiniu pasukimo mechanizmu žemiau kairiojo ortakio. 6) Crafteris pradėjo rūdyti greičiau nei Sprinteris. Dažymas ne toks kokybiškas nei pirmtako. 7) Skaitmenizuoti, elektrifikuoti įrengimai karts nuo karto pakiša koją ir primena apie tai, kad komercinis automobilis turi pirma atlikti savo darbą nei atimti laiką "cackintis" su užvedimo raktelio nuskaitymo klaidomis, nusibostančiais šalinti lempučių atjungimais skydelyje, įvairių "check" šalinimais ir t.t. 8) Modernus dyzelinis variklis su DPF kuro išmetimo sistemomis primena apie tai, kad ekologija reikalauja papildomų išlaikymo kaštų ir yra brangi.

Variklis

2,5 trys raudonos TDI, 120 kw. Galingiausias motoras. Skirstymo dirželio keitimas + reguliarus sintetinių tepalų keitimas nusipirkus yra būtinybė. Ryja kurą ne blogiau nei pirmtakas, nesijaučia jokių 6 bėgių naudos. Neblogai juda iš vietos, bet spartesniam pagreičiui trukdo labai trumpos pavaros (reikia dažnai dirbti ranka) ir junginėti tą dėžę. 1 pavara faktiškai nereikalinga. Variklio darbas man patinka - maloniai ūžia, tolygiai važiuojant beveik nesigirdi. Tolimose kelionėse patogus. Visiškai nepavargstu. Gerai ir greitai apšildomas salonas su oro kondicionieriumi. Common rail tipo sistema reikalauja kokyibško kuro, bet dar nebuvo sugedę purkštukai. Šiuo požiūriu mes esame patenkinti. Didžioji šio agregato bėda yra linkęs užsikimšti EGR vožtuvas bei užsikemšantis kietųjų dalelių katalizatoriaus filtras. Šis elementas dažniausiai sustabdo automobilį. Todėl patariame nevažinėti su šia mašina "pensininko režimu". Reikia ją kartas nuo karto autostrados epavaikyti didesniais sūkiais, kad vyktų filtro regeneracija. Aišku, tam tikru metu filtras numirs ir užsikiš galutinai. bet naujas DPF filtras katalizatoriui kainuoja baisius pinigus (apie 2000 eur.). Dauguma problemą šalina atjungdami šį elementą, bet tada reikia apgauti ir automobilio elektroniką, o varant TA gali ir nepasisekti ją praeiti. Žodžiu - civilizacijos pažanga turi galiojimo terminą. Variklis sudegina kuro taip, kaip važiuoji. Aš asmeniškai važiuodamas ir ramiu ir neramiu režimu su 10 litrų nuvažiuoju nuo 70 iki 100 kilometrų, labai retai daugiau. Tai įmanoma tik su nepakrautu kūzavu ir važiuojant pensininko režimu. Variklio resuras be kapitalinio remonto dažniausiai pasiekiamas apie 500000 km. Prancūziški ir itališki komerciniai automobiliai yra tikrai taupesni šiuo atžvilgiu, o gal net ir neblogesni visais kitais. naujausiuose Crafter automobiliuose montuojami 2 litrų kubatūros varikliai su dviem turbinomis. Dar labai brangūs, o patikimumą nustatyti sunku.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Tai brangus automobilis. Kainuoja brangiau nei konkurentai (išskyrus MB Sprinter), bet kokybės požiūriu nėra geresnis. Maloniai važiuoja, bet komercinei technikai tai nėra svarbiausia. Vagys mėgsta aplaupyti įvairias kėbulo detales. Nepigūs žibintai pavogūs, lupa veidrodžius.

Patarimai perkančiajam

Galima rekomenduoti, BET verta paieškoti kitų gamintojų mašinų. Crafter yra brangiai perkamas automobilis, nepigus jo draudimas, vagys mėgsta įsisukti. kai važiuoji su Crafter, tai tu jautiesi lyg vairuoji lengvąjį automobilį (na gal ne lengvąjį, o tiesiog gerai įrengtą mikriuką). Bet jei turi įmonę, kasdien varstai buso duris, kasdien numini minimum kelis šimtus kilometrų, tai supranti, kad mašina ryja biški perdaug, remonto ir atsarginių dalių kainos didesnės nei prancūzų PSA ar Renaul koncernų, Fiat ar Ford Transit, Iveco. Crafteris geras variantas - pilnai keleivinis su maksimalia komplektacija bei aiškia serviso istorija... kitu atveju brangiai sumokant galima įsigyti ir nuvaikytą techniką.

Rekomenduojami video