tomas 2016-03-04
VW Transporter 1992 2.4D
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Pigi važiuoklės, variklio, eksploatacija

Kėbulo korozija

Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilį turiu ketverius metus. Dažnai važiuoja pilnas žmonių (7 vietos) ir tempia priekabą (bendras svoris apie 600 kg ). Gauna miško keliukų, visokių žvirkelių ir tiek pat asfaltuoto kelio. Pravažumas puikus, manevringumas puikus, gera prošvaista (dar šiek tiek pakeltas)., komforto 0, variklio triukšmas kieme ir salone toks pats garsas, pagirgžda panelės, durelės ir panašiai.

Variklis

Variklis 2,4 D 57 kw paprastas kaip ir visa mašina. Nubėgęs beveik 300 000 km, tepalo reikia šiek tiek dapilti (1-1,5 l per metus), antifrizo irgi proto ribose apie 2l per metus. Galios užtenka, traukia be problemų pilnas žmonių, tempia 1t (bendra masė) priekabą ir panašiai. 60 km/h jau prašo 5 pavaros ir normaliai važiuoja iki 90 km/h. Nepakrautas be priekabos gali įsibėgėti ir iki 120 km/h. Variklis akivaizdžiai neskirtas greitam ir dinamiškam važiavimui iki 100 km/h pats tas, toliau variklio drožimas. Dinamikai skirti TDI varikliai. Kuro mieste 10l užmiestyje 9l.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirktas jau nežinia iš kelintų rankų, surūdijęs, galima drąsiai sakyti, kad be greičių dėžės, lūžusia galine spyruokle ir gatavais galiniais amortizatoriais, vairo stiprintuvas skleidė ne kokius garsus, bet variklis dirbo normaliai ir kaina nebuvo didelė apie 1245 Eur. Paskutinis šeimininkas naudojo prie statybų. Buvo padarytas kapitalinis greičių dėžės remontas, pakeisti diržai tepalai, galiniai amortizatoriai ir spyruoklės, keletas kitų važiuoklės smulkmenų. Tai kainavo apie 450 eur. Kėbulo nelietėm. Pirktas ir suremontuotas buvo tam, kad atlaikytų 4 metus. Praėjo 4 metai, visi amortizatoriai nusidėvėjo apie 50% (specialiai tikrinom), viršutinė variklio tarpinė ėmė leist tepalą, nusibaigė akumuliatorius, sunkiai kurėsi, pradėjo šiek tiek temt į dešinę. Taigi pakeisti visi amortizatoriai, pakeista variklio viršutinė tarpinė, žvakės, traukė, pakeisti tepalai, kuro filtras, padarytas suvedimas. Viso šito malonumo kaina nedaran pačiam 240 eur. Nupirktas vasarinių padangų komplektas (kiniškos 198 eur) Vairo stiprintuvas ir paliktas toks kaip buvo. Vienintelis dalykas, kuris nusidėvėjo labiausiai tai kėbulas. Buvo pavargęs bet dabar jau būtina pervirint vieną slenkstį, galinių durų apačią, stumdomų durų apačią, keisti vieną sparną ir pašalinti taškinius rūdžių židinius, pervirint arkas. Kapitalinis kėbulo remontas (smėliavimas, dažymas, antikorozinis paruošimas) 1700 eur.

Patarimai perkančiajam

Reikia skaičiuot. Variklis neturi leist tepalų, ryt antifrizo. Turi normaliai vestis, be jokių juodų dūmų (arba tik kelias akimirkas jei ilgiau stovėjęs). Atkreipti dėmesį į penktą pavarą (pavarų dėžės liga).

Rekomenduojami video