Romas 2013-10-29
Tiesiog geras darbinis busiukas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimumas, paprastumas, ekonomiskumas, prieziuros kaina

Triuksmas, rudys, amzius

Bendras automobilio aprašas

As vezu automobilius i Rusija, tai turejau varyti VW Transporter 1.9D 45KW 1992 metu, o iskarto po jo variau ten pat VW Multivan 1.9TD 50KW 1996 metu. Su abiem automobiliais pravaziavau po 1000 km po Lietuva ir po 1500 Rusijoje. Apie apdaila nekalbesiu, ir taip aisku, kad Multivanas(sutrumpintai M) ir Tranporteris(sutrumpintai T) visiskai skirtingi viduj. Vaziuokle pas M daug minkstesne, nei pas T, ir savaime aisku, daug maziau barska salono apdaila. Variklio skyriaus garso izoliacija tikrai prasta kaip pas M, tai ir pas T, motoras puikiai girdisi. Bet uz tai is lauko garsai girdisi tik T, pas M daug geresne duru ir sonu izoliacija. Dabar idomiausia tema, motoriukai :) Атsiminkit, kad pas T4 1.9 buna triju tipu varikliai: 45kw, 50kw, 55kw (kartais techpase raso pvz ne 45kw, o 43kw, pats nezinau kodel). Siaip jie beveik vienodi, tik pas 45kw nera turbinos, o pas 55kw padidinta galia. Ir dar, modelio atnaujimas buvo 1996 metais rudeni, jie maziau rudija ir genda. Ar masina atnaujinta galima spresti pagal priekini keleivio puses sparna. jei jame yra keturios skyles, reiskia masina naujasnia. Kol vaziavau su 45kw prasikeikiau, galvojau, kad kazkoks defektas! Jis nevaziuoja virs 110km/h is esmes! :)) Bet kadangi jame nera turbinos, jis patvaresnis ir siek tiek ekonomiskesnis, autostradoj 6 litrai, mieste 9. Pavargau as su juo ziauriai, kol vaziavau i Rusija. Kuzovas barska, motoras garsiai dirba, greicio nera, vairo stiprintuvo nera :))) Bet jame nera kam sugesti, jis primena plaktuka! Jei man reikietu mieste vezioti krovini, as tikrai paimciau toki, jis ir pigesnis. Tik su vairo stiprintuvu! Uz labai tvarkinga sumokejau 6000lt. Kai vaziavau su 50kw M, ten visai kitas reikalas. Tikrai neliektuvas, bet 120 stabiliai laiko. Ant lenkimu sunku. Siaip jausmas toks, kad vairuoji dideli lengva automobili. Dirzelis su visais guoliais ir darbais kainavo 350lt geram servise. Kuro sanaudos autostradoj apie 8, mieste 10 litriuku. Labai gera masina. Ji kainavo 12500lt. Dabar perku krovinini busiuka sau. Ieskau tik VW Transporter. VW LT turi daugiau vietos, bet tikrai geras LT kainuoja minimum 17000lt ir valgo autostradoj 10 litru. Jei kalbet apie patvaruma, verta ziureti 1.9, bet jei reikia greicio ir galingumo, tada 2.5 75kw. Jis ne toks patikimas, kaip 1.9, bet tikrai geresnis, nei 2.4 arba 2.5 111kw. Ir dar nepamirskit, kad 2.5 prieziura yra brangesne ir daznesne, nei 1.9. Jums rinktis :) O as vis nesugalvojau ka man pirkt. Tikriausiai imsiu 2.5 ir tvarkingai priziuresiu :)

Variklis

Labai geras ir patvarus 1.9

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Neteko ilgai eksplotuoti, bet T4 labai letai nuverteja ir detales kaip Pasatui B3 kainuoja

Patarimai perkančiajam

Ziurekit varianta nuo 96 metu pabaigos. Perkant ziurekit kebula ir motora, visa kita galima labai pigiai sutvarkyt. As asmeniskai niekad nepirkciau 2.4, bet daug kas vazineja. Jei vazinesit mieste ar siaip po Lietuva, geriausiai variantas 1.9 TD 50KW, jei vaziuojat po Europa, kur reikia daug lenkti, tada tik 2.5 TDI 75KW.

Rekomenduojami video