M.B. 2010-02-19
ko gero idealiausias miesto automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

puikūs varikliai, patikimumas, gera pakaba (ne per kieta ir ne per minkšta), gera surinkimo kokybė, praktiškumas, taupūs varikliai, nemažai vietos salone

pasitaiko lambda zondo gedimų, seniausiose mašinose pasitaiko pavarų dėžės perjungimo problemų, skirstymo sistemos defektų. pigus plastikas, prastos sėdynės

Bendras automobilio aprašas

pirmiausia, ką galiu pasakyti apie šią mašiną, tai - patikimumas. mašina itin vykusi ir populiari. išoriškai maža mašina turi erdvų saloną, stumdomą galinę sėdynių dalį ir kt. pliusų. pirmiausia ką galima pasakyti - gera antikorozinė apsauga (nerūdija pats kėbulas, ko anksčiau japonams nepavykdavo apsaugoti). įsėdus į mašiną apima įspūdis, kad sėdi didesnės klasės mašinoje, net gale vietos gali pakakati tam, kuris neaukštas ir neilgakojis. mašina turi labai patikimą ir ilgaamžę pakabą (užtat, kad gamintojas neišradinėjo dviračio ir naudojo geras medžiagas, laiko patikrintus elementus). mašina džiugina savo pigia eksploatacija, patogiais prietaisais, fantastiška ergonomika, sklandžiu agregatų darbu, patikima elektronika. mašinoje daug slėptuvių. kas nervina: nepatogios sėdynės (trūksta šoninio prilaikymo posūkiuose), dažnai gendantis generatorius, surūdija pakabos mazgai ir tvirtinimo varžtai, nemalonus salono plastikas, pilkumas, smarkiai kritikuojamas prietaisų skydelis ir smulkūs jo rodmenys bei pats jo įmontavimas per konsolės vidurį yra nepasiteisinęs, nors jo darbas yra nepriekaištingas. galėtų būti mažiau tos dvokiančios japoniškos žaliavos - plastmasės.

Variklis

varikliai visiškai nenusipelno jokios kritikos, nes skirtingai nei europiečių gamintojų, yra labai dinamiški ir taupūs (to turi pasimokyti visi vokiečiai ir kt.). Į šią Yaris gamintojai montavo benzininius variklius su skirstymo fazių reguliavimo sistema. visi jie turi 16v, retai sugenda, Jų trūkumas - potraukis ištekėti alyvai arba ją ryti bei kartais sugenda pati skirstymo sistema, tačiau variklio patikimumas vertinamas maksimaliai. 1,0 litro variklis turi 50 kw ir yra labai dinamiškas, nors užmiesčiui jau netinkamas, bet mieste - idealus. rekomenduoju 1,3l motorą - turi 63 kw ir yra labai dinamiškas, ryja tik 0,5 l daugiau nei litrinis. dyzelis turi common rail įpurškimo sistemą, yra 1,4 l kubatūros (D-ID) (55kw), bet mūsų rinkoje labai retai sutinkamas. tiesa, išrankokas degalų kokybei.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

dalys jau atpigę. sankabą galima gauti už 400lt, visa kita nebrangu. galbūt sunkiau tvarkomi patys varikliai, bet problemų nėra. mašina mažai nuvertėja.

Patarimai perkančiajam

gerai patikrinti variklį ir lambda zondą, nes mašina gali ryti alyvą arba ją leisti, gali nemaloniai pakilti degalų sąnaudos. atidžiai patikrinte ir atsakingai prižiūrėkite dyzelius - nors jie laikomi patikimais, pasitaiko, kad neatlaiko įpurškimo sistema ir turbinos (dažniausiai dėl prasto kuro). benzininės mašinos lepokos alyvos kokybei, nes varikliai labai modernūs ir naujoviški net šiandien.salone patikrinti ar neišlūžę plastmasės bei įvertinti bendrą vaizdą, o šiaip mašina jums patiks

Rekomenduojami video