Pranas 2015-08-01
d4-d
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

patikimas, ekonomiškas, puikus kainos ir kokybės derinys

plonos kėbulo skardos

Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas

Dar niekada neturėjau tokio automobilio, kurio visai nereikia remontuoti. Šį Yari pirkau parvarytą iš Prancuzijos, kurio rida buvo apie 95 000 km, dabar 151 000 km ir eidamas tech. apžiurą esu įsitikinęs, kad praeisiu iš pirmo karto. Reikia nusiimti kepurę prieš japonų konstruktorius, kurie sukonstravo tokį aparatą. Žinoma tai miesto automobilis ir nieko daugiau iš jo nereikia tikėtis, bet nevargina ir ilgose kelionėse. Šis modelis turėjo labai didelį pasisiekimą Europoje ir tik pasirodęs tapo 2000 metų geriausiu automobiliu.

Variklis

D4-d dyzeliukas su turbina yra patikimas, stovi grandinė ir jokių papildomų aptarnavimų išskyrus tepalų keitimą daryti nereikia.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Turiu 5 metus ir negaliu prisiminti ką remontavau, nes jo remontuoti nereikia. Tiesa vieną kartą buvo užsidegusi check engine lemputė, tai nuvažiavus pas meistrus nustatė, kad nesuveikė pakaitinimo žvakė ir rekomendavo pasikeisti, nes automobilis nenaujas, bet panaikinus klaidą važinėju iki šiol ir pakaitinimo žvakių nesikeičiu, nes klaida nebeišlenda ir laukiu kito karto. Trumpai tariant jeigu norite patikimo, taupaus, saugaus miesto automobilio rekomenduoju šį.

Patarimai perkančiajam

Šio automobilio silpna vieta tai plonos kėbulo skardos, kurios nerudija, bet labai lengvai pažeidžiamos stuktelėjus kito automobilio durelėmis. Pas mane ant šonų ne vienas įlenkimas, tai išgelbėti galėtu durelių apsauginiai moldingai, kurių nėra.

Rekomenduojami video