2022-09-27
1,5 Hybrid
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Išvaizda, kuro sąnaudos

  • Nebrangus išlaikymas
  • Saugus
  • Gražus dizainas

kol kas nėra

Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 3,9
Bendras automobilio aprašas

Ko gero vienas geriausių variantų, renkantis B segmento SUV-ą. Pasirinkta Active Plus komplektacija su 17 ratais. Ne 4wd aukščiausios Elegant komplektacijos buvo atsisakyta vien dėl to, kad joje ratai 18. Nors tai japoniskas auto, bet pakabos reguliavimas, kaip europinės auto ir stipriai skiriasi nuo paprasto Yaris. Valdosi tikrai gerai, bet važinejant ne pačios geriausios kokybės Vilniaus gatvėmis, skirtumas tarp 17 ir 18 ratų pakankamai ženklus. Tuo klausimu iš visų testuotų automobilių, geresni reikalai buvo tik pas VW T-cross. Salono medžiagų ir surinkimo kokybė tikrai kur kas aukštesnė, nei B segmento vidurkis. Už mokamus pinigus daug komforto ir saugumo įrangos, kurios čia vardinti nematau prasmės . Už papildomus 590 eur verta užsisakinėti su nauja Toyota smart connect multimedija, kurios neįmanoma lyginti su senąja, montuojama Į RAV, Corolla at CHR. Dinamika, lyginant su konkurentais gera, o nuo 0 iki 50 net labai gera. Atskras pagyrimas šviesoms. Viskas pilnai LED ir šviečia super. Kuro sąnaudos nustebino gerąja prasme - lyginant su 2018 hibridiniu Yariu ima beveik 1,5 ltr mažiau. Nuo eksploatacijos pradžios 5 mėn viduriks per 5000km 3,8 litrai. Aišku, dar nevažinėta žiemą, bet, manau, metinis viduriks neperlips 5 litrų. Sėdynės ne kosmosas, bet pakankamai patogios, vairas reguliuojasi plačiu diapazonu, tad patogią sėdėseną susirandi nesunkiai. Iš karto padaryta garso ir antikorozinė izoliacija, kas japoniškam ar korėjietiškam auto, mano nuomone, privaloma, todėl auto tikrai tylus. Bagažinė, kiek tai aktualu B segmentui, tikrai didelė, nes kėbulo forma praktish-kvadratish. Maksimalus komfortiškas greitis 120, nu dar iš bėdos 130. Didesniu greičiu važiuoti nalabai norisi, bet galima. Prošvaisa pakankama, kad niekur neužkliūtum. Vertinant kuro sąnaudas mieste ir žinant Toyota hibrido patikimumą, bei įrangą, kurią gauni už tuos pinigus, tur būt B segmente nelabai ir yra geresnių variantų maltis po miestą kamščiuose.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Ašku, kad jo dar nebuvo. Šiai dienai Toyota hibridų nuvertėjimas vienas mažiausių. Kas bus po 5 metų atspėti sunku.

Patarimai perkančiajam

Išbandyti dar bent 3 konkurentus.

Rekomenduojami video