Avensis 1.8 108 kW benzinas su 6 pavarų mechanine dėže
- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Retai genda, erdvus salonas.
- Erdvus salonas
- Talpi bagažinė
- Nebrangus išlaikymas
Triukšmas, apgailėtina trauka, identiteto nebūvimas (nei jis labai miestui, nei užmiesčiui, tiesiog vežioti bulvėms kaime). Variklis neefektyvus, traukos nėra, didesniu greičiu 10+ l. 100 km, dugno ir užpylimo vamzdžio korozija, garso aparatūra š.
- Silpnas variklis
- Neekonomiškas
- Prasta garso izoliacija
- Prastos interjero medžiagos
- Nekomfortiškas
- Prastai valdomas
- Brangus nusipirkti
- Prasta įranga
- Negražus dizainas
- Korozija
Tiesmukai: Automobilis puikiai tinka vežti 10 maišų bulvių, parsivežti šaldytuvą, grėblius į sodą ar dar kokią nors kitokią mantą, geriausiai jaučiasi važinėjant ramiai, iki 120 km/h greičiu. Tai tiesiog ilgaamžiškas retai gendantis ir pigiai remontuojamas darbinis kuinas. / Visiškai netinkamas ilgoms kelionėms magistralėmis, dėl apgailėtinos garso izoliacijos važiuojant 130 km/h ir greičiau, triukšmas salone toks, kad neįmanoma susikalbėti su ekipažu, nesigirdi radijo (nebent paleistas dideliu garsu, bet garso kokybė toks š, kad garsiai jos leisti tiesiog nesinori), tas triukšmas išvargina tiek, kad nuvažiavus iš Vilniaus į Klaipėdą, norisi lipti lauk, nusispjauti ir eiti porą valandų pamiegoti, nes po ilgesnės kelionės su ja jautiesi tarsi visą dieną senu belorusu aręs dirvoną kur nors kaime, važiavimo komforto tiesiog 0. O dar pridėkim visiškai netraukiantį variklį, jo tiesiog neįmanoma išjudinti, suktis jis pradeda tik nuo 4000 aps/min, tad jeigu važiuojat magistralėje 130 km/h ir norit ką nors aplenkti, turit būti didelis optimistas ir įsijungti min 4-tą (o gal net ir 3-čią) pavarą, nes važiuojant 6-ta arba 5-ta, nuspaudus gazą iki dugno, niekas tiesiog nevyksta, visiškai niekas, motoras tikrąją to žodžio prasme - NESISUKA greičiau, greitėjimas kaip su senu moskvyčiumi. ???? Pirkdami tokį Avensį, nusiteikite, kad jus užmiestyje lenks bet kas, kas tik norės, net ir plytų prikrauti krovininiai būsikai, nes net ir jie važiuoja geriau, greičiau ir komfortiškiau. Kuro sąnaudos prie 150 km/h greičio 12 l 100 km, o variklis jau kaukia kaip lėktuvas, max faktinis greitis 180 km/h, daugiau vargu ar įgazuosit, nebent nuokalnėje. Važiuojant pilnu ekipažu 130 km/h magistralėje į įkalnę, 6 tą pavara vargiai užlipa, reikia jungti kokią nors žemesnę. Taip, šie atmosferiniai motorai yra labai kantrūs ir ilgaamžiški, BET labai neefektyvūs... / Salono apdailos prastos, jų dizainas - 30 metų pasenęs (90 - tųjų silkėje salono dizainas nepalyginamai modernesnis), rūdyja degalų užpylimo vamzdžiai, nes neturi antikorozinės apsaugos. Automobilį rekomenduoju pirkti tiems, kuriems reikia retai gendančio ir pigiai remontuojamo darbinio automobilio, bet jeigu norit šeimą vežioti iš Vilniaus į pajūrį savaitgaliui, rinkitės ką nors geresnio, nes su Avensiu toli važiuoti tiesiog reikia turėti polinkį į mazochizmą... Patarimas vyrams: Jeigu norit turėti meilužę ir nenorit, kad pabėgtų žmonos, tai jų su Avensiu nevežiokit... Net negalvokit apie tai! ???? Po ilgesnės kelionės dideliu greičiu, mesit tą Avensį į griovį ir pasiprašysit priimami į pirmą pasitaikiusį autobusą net jei vairuotojas paprašys trigubai sumokėti už bilietą. ???? /Patarimai perkantiems: Tikrinkite dugno būklę, grandinės būklę, žiūrėkit kaip dirba ir vedasi variklis. Visa kita jeigu ir bus sugedę - nebrangiai susiremontuosit, kapitalinis pilnas visos važiuoklės perrinkimas iki 1500 Eur., bet kapitalinio perrinkimo šiam modeliui reikia retai, dažniausiai kartą per jo gyvenimą. O daugiau viskas paprasta, primityvu, keičiat tepalus, filtrus, pilat kokybišką benzą ir važiuojat ilgai bei nuobodžiai su šaldytuvais bagažinėje. Sėkmės! ????