2019-05-07

Suzuki Vitara 2016 1.6 benzinas

  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

puikus variklis, geras valdymas

prasta salono apdaila

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas

Mano ankstesnis automobilis buvo Mazda 3, kurį ilgą laiką bandžiau parduoti tikrai už gerą kainą, ir galiausiai jį perdaviau per Suzuki pardavimo saloną. Rinkausi iš visų kompaktiškų crossover'ių, bet dėl ​​vienos ar kitos priežasties liko vienintelis variantas tik Vitara. Man reikėjo automobilio su didesne prošvaista ir kad būtų nebrangus, be nuolaidų Suzuki buvo gana brangokas, bet kadangi pritaikė neblogą nuolaidą ir pridėjus pinigus už Mazdą, man pavyko nusipirkti Vitarą be jokios paskolos ar išsimokėjimo. Įsigijau automobilį, bazinis variantas su 1,6 varikliu ir 117 arklio galių. Išvaizda, tiek man tiek mano žmonai patinka. Apskritai automobiliai išsiskiria iš visų kitų. Gerai, kad buferis yra iš nedažytos plastmasės, tai yra labai praktiška. Po variklio dangčiu viskas išdėstyta taip, kad būtų lengva patekti į norimą vietą ir nesudėtinga remontuoti. Variklis yra tylus, salone jo negirdėti, taip pat ir vibracijų visiškai nėra. Priekinės šviesos yra įprastos, tačiau šviesa yra ryški ir toli šviečia. Bagažo skyriuje galima įdėti keturias R16 padangas, be to, yra nišos nedideliems daiktams, deja, penktosios durys (bagažinės) yra labai lengvos ir dėl to ne visada užsidaro iš pirmo karto. Salonas yra kietų plastmasių karalystė, kai nusileidžia stiklas, šiek tiek išsipučia durelių panelė. Ir tai yra pagrindinis trūkumas, kuris buvo pastebėtas per visą naudojimo laikotarpį. Salone girgždėjimo kol kas nesigirdi, tikiuosi ir neatsiras. Vidutinio ūgio žmogus lengvai telpa atsisėsti už vairuotojo. Pakankamai vietos. Vairas yra reguliuojamas, į dvi plokštumas, o priekinės sėdynės turi daugybę nustatymų, lengva nustatyti patogią padėtį. Matomumas aplinkui yra geras, nereikia jokių kamerų. Oro kondicionierius veikia tinkamai, pečiukas pučia gerai, tačiau keleiviai gale dažnai skundžiasi, kad šąla kojos. Galinės sėdynės aiškiai matosi, kad skirtos dviems žmonėms. Garso sistema yra paprasta, apie ją daugiau nieko negaliu pasakyti. Pirštinių skyrelis skirtas tik dokumentams, dauguma nišų neužsidaro. Borto kompiuteris yra informatyvus, tačiau neturi jokių išskirtinių funkcijų. Garso izoliacija nėra stiprioji automobilio pusė, padangos ir pravažiuojantys automobiliai yra aiškiai girdimi, tačiau variklio, net ir atidaryto, visiškai nesigirdi. Pakaba kieta, bet čia gerąja prasme. Mašina nesisupa bet ir tuo pačiu dantys nebarška važiuojant per bet kurį nelygumą. Vidutinės sąnaudos 7,5 litrų šimtui kilometrų, nepaisant to, kad važiuoju daugiausia miesto keliais (70%) o užmiestyje (30%). Bėgiai yra gana trumpi, jei važiuoti kaip priklauso, tada važiuojant 50 kilometrų per valandą greičiu reikia įjungti penktą pavarą. Labai patinka valdymas, lengvai įvažiuoja į posūkius, o vairas gerai perduoda mano komandas, bet yra šioks toks nesaugumo jausmas, galbūt čia tik po Mazda 3. Jo negalima vadinti visureigiu, tačiau prošvaista leidžia laisvai pravažiuoti ten, kur nebūčiau anksčiau pravažiavęs.

Rekomenduojami video