- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Didelis, talpus, kokybiškas ir už priimtiną kainą
Negražus, kabinetinis vaizdelis viduje, jokių emocijų "uch" ir "ach"
Automobilis pirktas naujas. Jis yra didelis (tokius paprastai mėgsta mūsų tautiečiai, nes jis panašus į Audi 100...) ir negražus. Tai turbūt didžiausias jo minusas, nes kitų silpnybių jis neturi. Kad tai giminingas pasatui (arba tiesiog VW) automobilis, jaučiasi iškart su juo truputį atidžiau susipažinus. Eilinį kartą galima džiaugtis tuo, kaip Škoda konstruktoriai sugeba pasinaudoti "vyresniojo" brolio sukurtais gana gerais produktais. Kam juos išradinėti, jei jau jie sugalvoti ir patikrinti. Taigi visa mechanika ir elektronika jau pažįstama iš VW automobilių. Tik Škoda juos sugebėjo pritaikyti savo modeliui. Interjeras kokybiškas ir tai iškart jaučiasi įsėdus. Emocijų viduje (beje, kaip ir išorėje) nedaug, bet viskas tvarkinga ir solidu. Viduje vietos apstu- o gale vietos daugiau nei Pasate! Ir tai jau ne pirmą kartą! Bagažinės dvigubas dangtis įdomus sprendimas, bet ar labai praktiškas ir reikalingas?-kiekvieno asmeninis reikalas. Man atrodo, kad ne, bet tai tik mano nuomonė. Dėl ilgos bazės jis važiuoja išties solidžiai. Iš kitos pusės, vairuotojui mėgstančiam energingą važiavimo stilių, jis nebus teisingas pasirinkimas. Galima sportiškumą "išlaužti" su žemo profilio padangom ir kietesne pakaba (opcija "blogų kelių paketas", kietesnės spyruoklės ir amortizatoriai), tačiau sportininku jo vistiek nepavadinsi. Na maždaug, užsidėsi Usain'o Bolt'o (aut.pst. sprinteris ir pasaulio 100 m rekordininkas) batelius, bet Bolt'u nuo to netapsi. Taigi ir čia tas pats. Bet tokiam automobiliui to ir nereikia. Jis sukurtas trečiųjų šalių piliečiams, įmonėms, kurie neįstengia ( o gal ir nereikia?) nusipirkti prabangaus limuzino klasės atstovo, tačiau nori solidaus ir komfortiško automobilio už priimtiną kainą. Jis šias funkcijas - talpumo, patogumo ir komforto - atlieka išties puikiai.
1.8 TSI turbobenzininis variklis išties puikus! 160 Ag ir 250 Nm sukimo momentas yra puikūs rodikliai, kurie lydimi labai protingų kuro sąnaudų - vidutiniškai 8-9 litrai 100 km. Ir tai su automatine DSG pavarų dėže. Pirmą kartą pabandžius važiuoti, gali susidaryti įspūdis, kad po kapotu sumontuotas minimum 2,5, o gal ir 3 litrų variklis. Dinamika puiki, jokios turbo duobės, trauka tolygi, nes sukimo momento maksimali reiškmė išlieka labai plačiame diapazone. Po pasivažinėjimo, pakeičiau savo nuomone dėl dyzelinio variklio, kuris pabrangina mašiną ~8-9 tūkstančiais litų, kurie atsipirktų po ... 150.000 km.
Gera žinia yra ta, kad Škoda yra sukurta...lietuviams. Mes norime turėti didelį, prabangų automobilį, bet remontuotis pigiai-garažiuke, pas Joną ar Andrejų. Šiuo atveju viskas yra paprasčiau. Aptarnavimas ir remontas yra tikrai "labai" priimtini ir vengti firminio serviso tikrai nėra jokio reikalo. Apskritai, visi VW automobiliai yra sąlyginai nebrangiai eksploatuojami, taigi ir Superb neturėtų gasdinti savo priežiūros ir remonto išlaidomis. Apie nuvertėjimą sunku kalbėti, nes antros kartos Superb automobilių antrinėje rinkoje praktiškai nėra, taigi darytina išvada, kad savininkai jų neskuba parduoti, o tai reiškia tik vieną - jie patenkinti savo automobiliu.
Drąsiai galima pirkti, jei žinoma automobilio istorija. DSG automatinė pavarų dėžė žinoma problema dar iš VW, taigi į ją reikėtų atkreipti ypatingą dėmesį. Jei tarp benzininio 1.8 TSI ir 2.0 TDI automobilių didelis piniginis skirtumas, siūlau pasiskaičiuoti, ar ne vertingesnis pirkinys su benzininiu motoru. Keisti laiku ir pilti tik gerus tepalus.