2021-01-15
Škoda Oktavia 2020, 2.0, 85 kw, mechanika
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gana erdvus automobilis, didelė bagažinė

Elektronika "pjauna grybą", medžiagų kokybės norėtusi gersnės, garso izoliacija nekokia, silpnokas variklis

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas

Gana neblogai atrodantis (palyginus su dviem ankstesniais OKTAVIA modeliais), erdvus automobilis. Ir gėris baigiasi... Variklis silpnokas, pradžioje dar gelbsti sukimo momentas ir mechaninė pavarų dėžė, o toliau jau liūdniau... O ir kuro sąnaudos pagal galingumą nedžiugina, plius dar AdBlue. Centrinės konsolės "planšetė" dažnai "pakimba", o kadangi visas valdymas tik joje, tai nei klima, nei visos pagalbinės sitemos, nei galiniai parktronikai, nei sėdynių šildymas ar radijas nesireguliuoja. Esant + temperatūrai galima perkrauti, ir netgi pavyksta, o prie - 7 viskas, šakės. Pilnas kaputt. Ačiū Dievui nors spidometras ir žibintai veikia. Antipraslydimo sistema visiškas nesusipratimas, kaip ji veikia reikėtų klausti ŠKODOS. Per tris mėnesius eksploatacijos taip ir nesupratau veikimo principo. Gal dar tik viena graži galtona švieselė ant spidometro planšetės. Priekinis panelis iš kelių dalių, baisu pagalvot, kaip jis braškės po kokių trijų metų. Aišku, apšvietimo variantų ir lempučių gausa džiugins "elektrikus" ir kitus gadžetų mėgėjus, bet geriau vietoje jų būtų sumontavę keletą papildomų valdymo mygtukų "avariniam" atvejui, deja... Avarinio stabdymo/susidūrimo išvengimo sistema esant parstam orui arba veikia dalinai, arba iš viso neveikia. Sningant neveikia. O ir įspėja apie susidūrimą tada, kai kliūtis jau būna apvažiuota. Gerai, kad pavarų dėžė mechaninė, tai bent jau nėra problemų su automato "joistiku". Nors ne visai, stringa 5 pavara. Matomumas pro galinį langą, bent jau hečbeke, prasta. Valytuvo nerasta, o ir pats langas ne iš didžiųjų. Pireš tai vairavau 2015 m OCTAVIA Scout, tai ir medžiagų kokybė buvo gersnė, o ir nesąmonių su juom buvo mažiau. Nebuvo ir poroloninių sėdynių apatnių šoninių atramų, ir "plastikinės odos" vairo, ir atsilupusio "vailoko" daiktadėžėje, ir "pakibusio" ekrano. Nukritus temperatūrai, durų "gumos" (ten, aišku, gumos nerasta), braška, traška kaip GAZ bortinuko bortas. Žodžiu, einama taupymo ir trumpesnės eksploatacijos keliu. Ir dar iš VAG grupės paveldėtas LED žibintų rasojimas. Gal kainos ir kokybės santykis neblogas, bet ar ji jau tokia gera, kaip ŠKODA giriasi... Belieka tikėtis, kad "softo" atnaujnimas išspręs elektronikos ir valdymo problemas, bet kol kas... Turim šeimoje naują TOYOTA. Irgi yra ir pliusų, ir minusų, bet elektronika veikia ir "nepakimba".

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kol kas neteko remontuoti, ir kol garantinė tai kaip ir neaktualu.

Patarimai perkančiajam

Jei neužknisa visos tos, aukščiau išvardintos, smulkmenos ir reikia talpios bagažinės bulvėms ir kitoms sodo gėrybėms, tai gal ir neblogas variantas už atitinkamą kainą.

Rekomenduojami video