- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Grazus, pigi eksplotacija, patogus ir praktiskas.
Gal kazkiek garso izoliacija, bet esminiu trukumu nera.
Nepamirskite fakto, kad automobilis yra VW Golf labai artimas giminaitis, todel ji reiketu lyginti butent su Golf klases automobiliais. Pirkau ji su tikra 66k rida, Race Blue spalvos. Komplektacija: Canton aparatura - absoliuciai nieko gero. Tik labai mazai demesio kreipianciam i garso kokybe vartotojui ji patiktu. Erdvinis ir auksti groja neblogai, taciau zemi labai prasti ir nenaturalus, o apie 8" suba net neverta kalbet, nes jis tik triuksma kelia. Distronic - mano nuomone labai puikus priedas, tiems kas siek tiek dazniau vaziuoja uz miesto. Priekinis sildomas stiklas- labai puiki investicija, uzvedi ir kol parukai, stikla nusivalai valytuvais be jokio gramdymo. Drive mode select ir lopeteles ant vairo - praktiskai nenaudojami privalumai, nes DSG is esmes prisitaiko prie vairavimo stiliaus, o S rezima ijungti galima tiesiog greitu manevru su pavaru dezes svirtimi. Lopeteliu reakcija su velavimu, todel neteikia malonumo, todel manau siu dvieju opciju rinktis neverta. Yra ir kitu priedu, kaip keyless ir t.t., bet cia pagal skoni ir apie tai nesiplesiu. Teko su situo automobiliu jau keliauti iki Kroatijos ir atgal, taip pat kelios keliones prie Juros, bet pagrinde maluosi mieste. Kelioniu metu joks nuovargis nebuvo jauciamas, recaro sedynes labai patogios, keliautojai gale taip pat dziaugesi, kad keliauti patogu. Cia mano pirmoji masina su distronic, tai siek tiek reikia praktikos, kad intensyviai sraute tvarkingai vaziuot. Traukos man pakanka, aisku po BMW V6 dyzelio kartais norisi daugiau, bet is esmes pakanka. Siaip, patogus, praktiskas, grazus ir aki traukiantis automobilis. Tiks persedus is aukstesnes klases automobilio, yra tas toks solidumo ir prabangos trukumo pojutis. Kas yra persedes is kokios A6 ar 5 serijos i Golf, supras apie ka kalbu. Bet is kitos puses, lyginant su minetais automobiliais, draudimas pigus, vagims Skoda nera idomi, na ir eksplotacines islaidos yra privalumas.
Teko kolkas tik tepalus keisti. Privalumas, kad Skoda galesite taisyti autorizuotam servise praktiskai uz garazininko kaina.
Kaip ir kiekvienam turbut automobiliui, reiketu ziureti, kad rida nebutu persukta is 400k i klasikinius 165k. Dalys nera brangios, tad pries perkant pasitikrinkite masina autorizuotam servise, kad isvengtumete didesniu islaidu.