2021-03-26
2008m. SAAB 93 aero ttid (450.000km )
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

ekonomija,malonumas 160-170km/h. vaziuoti greitkeliu,stabilumas kelyje ypac greitkelyje,del zemos pakabos neblogai i posuki isiraso.

  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera pakaba
  • Stabilus kelyje
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Saugus
  • Gražus dizainas

nekokybiskas salono plastikas,fwd,letai "galvojantis" automatas

  • Prastos interjero medžiagos
  • Prasta pavarų dėžė
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,7
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas

daugiau nei 10m.vairuoju SAAB. Pirmas buvo OG 93 deja teko palikti ji nes i lietuva su vairu kairej pusej nevazinesi..,dabartinis universalas 9-3 ttid aut. ,zinoma minusu yra (turbut nera pasaulyje sukurto daikto, kur butu vien pliusai) .Na pradesiu nuo minusu: 1.Mieste del "pagalvojancio apie 1s."automato ir ne astraus vairo pasukamumo staigus persirikiavimas nuo nulio i kita juosta nera malonus . 2.minusas -zemas auto: ilipti / islipti nera patogu,priekinio bamperio apacia reikia lb ziureti per duobes vaziuojant ,nes ji sulauzius reiks ieskoti visokiuose facebook grupese ir panasiai o naujas dalis nors ir zadejo SAAB toliau gaminti,kaip suprantu tai tik Amerikos ,Kanados rinkai gamina. 3.minusas nera(nebera) oficialaus atstovo. 4. priekines sedynes.Cia ir pliusas didelis (ir minusas ) del ju ergonomikos svediskos,nepaprastai patogios kol nesusidevi soniniai PALAIKANTYS SPORTINIO TIPO SEDYNIU KRASTAI,jei sedynes nesudevetos/nesulauzytos sedeti nepaprastai patogu -visokios trec.klases ,o kai kurios ir 5 kl.bmw ruko desra. 5.Lb nekokybiskas salono plastikas,pigus .. Na ir automob.pliusai: 1.nepaprastai stabilus greitkelyje ,maziau kaip 160km/h.net neiseina vaziuoti :) 2. VILNIAUS mieste dyz.degina 7.7 l./100km. matavau pats pilna baka pripyles ir mazdaug 100km pravaziaves kiek ipilsiu ,cia netaupant. 3.Lb patvari pakaba. 4. Mygtukas "night panel"ijungus greitkelyje nakti matai tik tai ka reikia t.y GREITI ir kas svarbiausia isijungs ,jeigu reiks pvz.kuro ar panasiai,nors Vardis Pavardis raso kad" ijungi night panel ir nezinai kokiu greiciu vaziuoji" matyt isviso sedejes SAABe nera jis,jeigu gali taip rasyti.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nuvertejimas zinoma didelis ,juk cia ne passatas kur legendom ir padavimais apipiltas apie vokiska kokybe ir kaip "patvarus" :) turbinos restauruotos purkstukai taipogi ,automat.greiciu deze keista 600e. uz ja teko sumoketi.

Patarimai perkančiajam

rekomenduociau ,jeigu bus vazinejama salyginai geresniais keliais ir ypac automagistralem is miesto i miesta.jeigu nera lb aktualu prasta salono plastmasiu kokybe tai sakyciau imti ,nes dziugins tikrai ekonomiska kelione is miesto i miesta ,o vaziavimas greiciau ypac greitkelyje ijungus "night panel" padarys kelione kurios lauksi vel.

Rekomenduojami video