2021-01-24
Renault Trafic Passenger 1,9tdci 74kw 2005m.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Pigi eksplotacija, erdvus, patikimas motoras.

Vargina gendančios, nulūžtančios, sugendančios smulkmenos

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Auto pirktas su 200 000 km rida. Rašant komentarą 402 000 km. Auto pirktas, kai žmona paperėjo 3 -ąją atžalą. Tai šeimos automobilis, eksplotuojamas savaitgaliais. Puikiai atlaiko komandiruotes į Europos parodas ar pas verslo partnerius. Autobane paspaudžiu iki 160km/h. Atostogaujant, tempiame 8 metrų kemperį, ant galinio dangčio 4 dviračiai ir bagažinėje atostogų daigtai. Išpuola patampyti ir vienvietį traliuką. Tad kokios bėdos. Variklis apsitepalavęs. Keistos karterio ir dangtelio tarpinės. Padėjo. Dangtelis ir termostatas perdaryti ant špilkų. Korpuse sriegiai prasisuka. Atostogų metu, Europoje dingo bėgiai. Išlakstė sankabos spyruoklės. Namelis ant ratų padarė savo. Sankabos komplektas jau keistas. Bėgių perjungimo trosas trūko prie 350 000 km. Galinio dangčio jungiklis iššaukia salono apšvietimo diskoteką. Vargstam su šoninėmis durimis. Nusipirkus atraminius ratukus, juos reikia perdarineti. Galiausiai buvo tekintos guoliukų ašelės ir dėti naržaveikiniai guoliai. Kondicionierius neveikia. Keistas A/C siurblys ir radijatorius, bet problema dar neišspręsta. Žiema keleiviai šąla. Papildomai sumontuotas šildytuvas. Garso izoliacija gali būti geresnė. Priekinių sėdynių porankių fiksavimo mechanizmai išlūžę. Keleivių langų fortkės pilnai neužsidaro, barška ir švilpia vėjas. Apkamšiau, paramsčiau, bet protingai problemos neišsprendžiau. Trūksta vairo reguliavimo krypčių. Keistos galinės trūkusios spyruoklės, visi amortizatoriai. Džiaugsmai. Tai ilgų kelionių automobilis. Puikiai stovi ant kelio, lengvai valdomas. Erdvus salonas. Mūsų komplektacijoje, visas salonas dengtas plastiku. Daug vietos daigtams. Patikimas varikliukas. Daug saugos oro pagalvių. Automobilis nedomina ilgapirščių. Pigios atsardinės dalys. Atsparus korozijai. Kuriasi prie -20C. Kadangi planuojamos kelionės po Europą, keisim pagrindinio diržo komplektą, pirmą kartą restauruosim turbiną, peržiūrėsim starterį ir generatorių. Kolkas, nebuvo liesta greičių dėžė, purkštukai, priekiniai stabdžių suportai. Reikia suprasti, kad tai yra statybų brigados transporto priemonė. Mums tai yra visos šeimos mylimas Renukas.

Rekomenduojami video