- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Labai manevringas, didelis, puikus matomumas, itin mazos sanaudos, lengvai transformuojasi i krovinini, elektrines sonines durys, pigi, kantri ir paprasta vaziuokle, neblogas dizainas, tikrai visu nepamenu +
Priekines sedynes, prieki kojoms ziema salta (as su tapkem megstu vairuoti), tiesiog oras per aukstai paduodamas i kojas, be vebastos sunkiau syla, nevaziuoja (arba neilgai vaziuotu) aliejumi, krosniu kuru ir kitu panasiu kuru. Viena karta EGR ir FAP
2.5 metu atvazineta lietuvoj, per ta laika keisti tepalai ir filtrai, pagrindinis dirzas, neplanuotai kazkoks skyvukas prie mirties buvo (srote 100, naujas 200 lt, pakeitimas100 lt). Cia visos neplanuotos islaidos. Planuotos: stabdziu kaladeles ir rankinio trosai. Tad po 2.5 nepraejau tech apziuros is pirmo karto, trukumai: nera gesintuvo ir plikos padangos... :D Net sveisu nereguliavau. Maniau reikes taisyti, kisti pinigus, todel nesideju tu padangu kol lauke dar pliusas, po kaledu uzsidesiu ir gesintuva isigysiu tuomet esiu pakartotinai. Juokas ima. Prisiminiau dar viena buvusia beda: dingo priekines trumposios sviesos ir gabaritai. Gabaritams abi lemputes buvo perdege, o trumpas elektrikas atstate uz 20 e. Kazkur laidai buvo oksidavesi ar nuluzes koks. Ieskau antros masinos, net nenoriu ziureti i kitas po tokiu diagnoziu. Lyg ir sankaba i pabaiga, bet nera ko noreti moters vairuojama ir dar daug po kauna masina. Nejungia laisvo, ismina sankaba ir laukia zalios sviesos. Gal ir pirkciau senesne, bet ciau daugiau privalumu, o zmona negali atsidziaugti elektrinemis durimis. Jei tokiu nebutu, nekisciau tiek pinigu i tokia masina. Senesne kainuoja kapeikas (su senesne labai daug atmaliau), o vaziuoja taip pat, tik tu naujoviu truksta. Senesne sunku plauti: plauni, plauni ir pamatai, kad masina vis tik jau sena ir seno dizaino. :D
As vaziuoju ivairiai, zmona ramiai, vidurkis 6.2 bendrai. Tikrai nesidraskom. Kompiuterio parodymai atitinka realius sunaudojimus, skiriasi max iki +0.1 litro kaip kada. Jei jau suges motoras ar truks dirzas - bedos labai garantuotos ir labai brangios, taciau jei viska keiti laiku ir prisiziuri, tuomet tarnaus ilgai. Zinoma, kontrobandos mano masina nemaciusi ir nerekomenduoju.
Pirkau lygiai pries 2 metus ir 9 menesius uz 1800e su trukusiu dirzu. Gerai zinojau kiek kainuoja tas malonumas. Motoro remonto organizavima uzeme draugas, tad kainavo labai pigiai tik 2800 lt su viskuom (geriasiom dalim) (patikekit, tai pigu, pas daug ka klausinejau tuo metu, vienas sake pats iseme motora, nuveze meistrui ir dar jam kainavo 3300 lt). As savo darba dirbau uz 200 km kur remontavo masina, tad po remontu man ja tik atvare. Prie registracijos (cia kaip papildomas priedas) ispjoviau FAP filtra, dar reikejo sutvarkyti EGR, bet kad nerode bedu tai palikau. Cia fantazijos reikalas, galima padaryti taip, kad FAP isemimas duotu jums pinigu, o ne jus uz si darba moketumete. Tiesiog reikia netingeti pasidometi, pasiskambineti. EGR valomas, bet be duobes sunku prieiti. Noriu antros tokios, bet dvi vienodos... Neskoninga. Bet pasiklausius apie kitas masinas, net ziureti nenoriu i remontus.
BUTINAI pralekit su masina, ypac stipriai greitedami iki 130. Jei viskas ok, tuomet liuks, jei prades kuriuo momentu drebeti, tuomet bus remonto nepigaus, bet tik karta. Nepirkit is vargsu, jei pyle i baka bet ka, problemos garantuotos. Motoras turi dirbti tolygiai. Vaziuokle jei ir reikes remontuoti, tai pigiau grybo ir labai ilgam. Elektros darbai nepigus, pagrindinis kompiuteris 60e, jo pakeitimas dar 80-100e, bet jei jo reikes. Reksniai (meistrai reksniai) sako, kad cia ju silpna vieta, rimti meistrai sako, kad retai buna sugedes kompiuteris, dazinausios elektronikos bedos tai oksidavesi laidai. Beje, parktronikas 10e srote.