blinas 2015-04-15
mano 807
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

labai daug: patogus, minkstas, erdvus, taplus, lygios grindys, super galines durys, dinamiskas, isemus sedynes galima miegoti

saltas, sankaba, stabdziai, pagrindinis dirzas reikalauja priziuros, issimindo pr. sedynes, bet ko i baka geriau nepilti

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,7
Bendras automobilio aprašas

Turejau as juos gal astuonis, nuperku parduodu ir viena zmonai nupirkau. Silpna vieta galiniai stabdziai, apleidus teks keisti ir diskus. Stiprios vaziuokles. Vaziavimo komfortas - tai minivenas, bet jei lyginti su konkurentais, tuomet tai s klases mersas. Jokie opeliai ar fordai net is tolo neprilygsta. Elektrines durys - neisivaizduoju kaip reikes be ju gyventi jei kita masina tokiu netures. Zmona vazoke ne pati geriausia, bet su sita susitvarko puikiai - sedi aukstai, viska mato, dideli langai ir veidrodziai, vos ne moterims pritaikyta masina. Pirkom del talpos ir del vaiko. Tenka keliauti, paguldai sedyne ir vaikas miega ramiai ir patogiai, tai ne koks sedanas ar chacbekas. Lengva keliauti didelei kompanijai. Trukumu labai mazai, bet jei masina nujodyta, tuomet viskas imanoma, man tokia pasitaike tik viena, bet ir ta pardaviau per viena diena. Pirmosios 2002-2003 turi daugiau bedu, veliau po truputi viskas tvarkoma buvo. Beveik visi turi vebasta, bet ja paleisti kad ji jums tarnautu tinkamai reikia investuoti. Paprastai vebastos buna automatines, geriau perdaryti ir rankines. Pas sita automobili akumuliatorius turi buti tik geras, jei ne, kuriant isijungs avarinis. Kad butu vaziuoti ziema silta, turite kone laimeti loterijoje - labai sunkiai kyla ausinimo temperatura. Beda ta, kad sudetinga ausinimo sistema: i mazaji rata ieina salono peciukas, vebasta ir egras, nu zinoma ir variklis. Egras turi tena, kuris daznai neveikia. vebasta irgi daznai kaprizinga, tad jei bent vienas elementas neveikia tinkamai, ziema ne pati maloniausia masina. Bet jau kai isyla, tai ir ausys gali nukristi nuo karscio. Bet tai ne siu masinu beda, tai visu HDI motoru beda. HDI savininkai kencia arba taisio sia problema arba ji ju dar tik laukia. Galines sedynes zymiai sunkesnes nei pas seneli (806, tu turejau apie 10 vnt, su vienu pravaziavau 70 tkm, ir dziauguosi kad labai pigiai vazinejau, su kitais maziau). Nemalonus reikalas - sankaba. Daugiau vaziuojant butinai suges. Bet ne beda, keicia is plaukiojancios i paprasta jau net servizuose, pirma karta kainuos kiek plaukiojanti, o veliau jei dar teks taisyti toks remontas kels tik sypsena, bet sioje vietoje taupyti ne valia, gelbeja tik LUKo komplektas. Priekinis stiklas brangus, ir keiciant butina pasikonsultuoti su profesionalais. As keiciau (meistrai servize isdauze), nupirkau srote kita uz 150 lt, bet netinkamai iseme, gumas nupjauste, teko imti nuo seno ir deti ant naujo, apskambinau 4 miestus ir rajonus, neradau kas gali pakeisti stikla perdedant gumas. Radau senuka, kuris pakeite uz 130 lt, bet dar pats padejau gumas nuo dauzto stiklo nuimti. Tad pries pirkdami stikla, butinai pasitarkite su profesionalais. Naujas nuo 700 lt. Jeigu mesi i virsu moneta, ji butinai nukris i daiktadeze (bardacioka) - ju su kisenemis galybe. Silpnoka vieta priekines sedynes, labai nusimina ilipimo kampas, bet nuo 2006 si problema bent jau taisyta. Galima ir girti ir peikti automobili, bet jo verte supranti tik pavazeves su sharanu ar galaxiu.

Variklis

Pirkau su trukusiu dirzu, bet gerame stovyje. Trukes dirzas - problema nuo 3000 litu. Issiima visi purkstukai, tik reikia zinoti kam paduoti taisyti. Deja, daznai tenka isimti motora norint isimti purstukus, ir tikrai jau nieko nereikia ten skaldyti ar pjaustyti. Sanaudos pagal koja (6 pavaros): as telpu i 6.6 misriu ciklu, trasoje pagal kantrybe 5.8-6.2, zmonai reikia 6.6, bet ji daugiau trasoj stovi, tevukas kartais pasiima 7 valgo, bet jis daugiau mieste trinasi. Tam kad pasiekti tokias sanaudos butinos salygos: duslintuve neturi buti kamsciu (is karto issiimat ir isprogramuojat keituju daleliu filtra), tvarkinga vaziuokle, geras kuras. Su prastu kuru ekperimentuoti ne vieta, tai ne 806 kur bet ka pilsi vistiek vaziuos. Kuriasi nuostabiai, dinamiskas, pakankamai galingas. Deja, 2.0 dyzeliai ypac senieji, (nuo 2002) nuvyle. Pas senelius, ko gero, neteko matyti sandaraus motoro, bet naujesnio varvanciu tepalu irgi neteko matyti. Gal tiesiog tokios pasitaike.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nelabai yra kam pigti. Tai itin paklausi masina. Tiek seimynoms, tiek sodininkams, tiek keliautojams ar statybininkams - visiems tinka ir patinka. Prikrovus daugiau nei tona i salona, suseda, bet veza be bedu. Voygaeris cia turi pranasuma, bet jo apetitas, elektronika ir rudys gali ir mieganciam galva praskelti. Durys atsidaro i sonus, tad tai didelis pranasumas pries vokieciu minivenus. Sunkiai praranda verte. Eksploatuoti nera brangu jei ne sankaba. Pvz. vaziuokle kai pirkau buvo visiskai nuvaryta, per 3 metus kainavo viso 800 lt (restauruojant ar keiciant naujom dalim), nuvaziuota 70 tkm po statybas ir pardaviau labai gerame stovyje, niekas nebildejo. Kuras kaip visoms. Valgo kiek daugiau nei sharanas, bet ir vaziuoti maloniau ir krauti patogiau, ir ne taip daznai genda. Pagrindini dirza keisti kainuos apie 200 euru, bet daznai prie pagrindinio teks keisti ir generatoriaus, ten dar 50 e gali isaugti, nes labai brangus itempejas. Padangos 15 arba 16 kaip ir norma tapusios. Ratlankiai tinka nuo alfa romeo, tad paprastai perku po 25 lt uz vnt. Brangus valytuvai, bet juos keisti reikia retai. Paprastai keiciasi gumeles tik. Brangumas virs 100 lt uz vnt, nes su valytuvais yra ir langu apiplovimo purkstukai, bet tai super patogu. Reikia priziureti stabdzius, kai tenka keisti viska, buna brangu, o suproto rem komplektas 46 lt, kaladeles, jei gerai pamenu, nuo vw eina, tad kaina juokinga. Filtai nebrangus, tepalai sintetika, bet as imu sintetinius pilstomus, tad i 100 lt telpu su filtru.

Patarimai perkančiajam

Pigia mesa sunys eda. Nepirkit lavonu jei norit kad jums tarnautu, o ne jus masinai. Prieziuros reikia, bet tikrai ne tiek kiek pasatui b5. Perkant: sankaba turi buti normali, hdi turi dirbti tik tyliai nepulsuojant, tolygiai, trauka turi buti gera, ijungus degima turi uzsidegti chekas, uzkurus uzgesti ir daugiau niekada neisijungti vazuojant ar dirbant laisvomis apsukomis, patikrinkite rankini ir stabdzius, tiksliau ju skleidziama garsa. Apziurjus tai, galite kreipti demesi i padangas, stiklus, lempas ir t.t. Vaziuokles remontuojasi labai pigiai, bet reikia restauruoti - ir patikimiau ir pigiau. Granata gal 80 lt, taskas vaziuokles restauravimo 50-70 lt, laiko apie 50-80 tkm.

Rekomenduojami video